quote:Dit quote ik even om later makkelijk te kunnen terugvinden.Op zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als Erik maffia is eet ik m'n toetsenbord op.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit quote ik even om later makkelijk te kunnen terugvinden.
quote:Erik is geen maffiaOp maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit quote ik even om later makkelijk te kunnen terugvinden.
quote:Soms wel, soms niet. Dit is iig niet iets ongewoons.Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging dat de vorige keren ook zo, dat er telkens 2 kandidaten enorm uitsprongen bij de stembeurt?
quote:Meestal wel, als je dood bent leg ik uit waaromOp maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging dat de vorige keren ook zo, dat er telkens 2 kandidaten enorm uitsprongen bij de stembeurt?
quote:Oh sorry, overheen gekeken.Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Vadje had gewijzigd
Liesje1979 (10)., Peter, Chowi, Tanin, Borisz, SA, Trev, gomi, Kalkmaar, Stijn, -Vaduz-,
Tha_Erik (3) wendytje, PS, Lynda
borisz (10) Het_Fenomeen, Isdatzo, PatriQue89. liesje, D., Tha_Erik (BM), iBenny, 08gnoT, Myraela, Fascination
quote:Bedoel je niet de speciale rollen?Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef Susi het volgende:
Nog 2 dus !
Alle nachtelijke activiteiten mogen dus weer aanstalten maken hun kills e.d. door te geven !
quote:Er hoort geen spatie tussen de laatste letter van de zin en een uitroepteken/vraagteken.Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef Susi het volgende:
Nog 2 dus !
Alle nachtelijke activiteiten mogen dus weer aanstalten maken hun kills e.d. door te geven !
quote:Da's hetzelfde voor mijOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedoel je niet de speciale rollen?
quote:Ik weet het, maar ik doe het al zo lang dat ik het raar vind staan als ik er geen spatie tussen zetOp maandag 25 oktober 2010 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er hoort geen spatie tussen de laatste letter van de zin en een uitroepteken/vraagteken.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedoel je niet de speciale rollen?
quote:Jij durftOp maandag 25 oktober 2010 09:09 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen. Zij die nog moeten stemmen, heb ik even gepmd. Ook Hara dus![]()
quote:Weten we in ieder geval dat er meerdere doktoren en een busdriver zijnOp maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
maar het zijn voornamelijk kills :p
Maar idd ook de doktoren, buschauffeur en niet maffia killende mogen het doorgeven :p
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval dat er meerdere doktoren en een busdriver zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |