quote:11Op donderdag 28 oktober 2010 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel dorp / maffia is er eigenlijk nog over?
quote:Dat was toch de vraag?Op donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef StijnDa het volgende:
Nobody knows.
Except Susi en CaLeX.
Jaaa, 11, denk het ook
Oh in totaal. Saai![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef StijnDa het volgende:
Zou het ook kunnen dat de ene familie met meer leden is gestart dan de andere?
quote:en het probleem daarvan is?Op donderdag 28 oktober 2010 11:51 schreef Tanin het volgende:
Lijkt me sterk, dat zou het ene team sterker maken dan het andere
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet op Patrique stemmen. De hints, eh, hint voor Gomi vind ik allerminst overtuigend.
quote:Gewoon even uit interesse he, waarom stem je op Gomi?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Myraela (9) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje, Het_Fenomeen
PatriQue89 (5) Stijn, gomi, Tha_Erik, liesje
Gomi (4) PatriQue89, Vaduz, Het_Fenomeen, lieje
quote:Het is eigenlijk meer een tegenstem voor Myraela.Op donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon even uit interesse he, waarom stem je op Gomi?
quote:Ik vind die van Patrique maar matig. Ik geloof ook niet dat hij maffia is.Op donderdag 28 oktober 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet op Patrique stemmen. De hints, eh, hint voor Gomi vind ik allerminst overtuigend.
quote:ik ook!!!!!!!
quote:yeah maar die ene 'hint'die naar mij zou wijzen is natuurlijk wel geheel overtuigendOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die van Patrique maar matig. Ik geloof ook niet dat hij maffia is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |