quote:Beetje prijzig wel heOp vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Voor 50 euro PM ik je wie die gekke -Vaduz- vermoord heeft
quote:Ja als ik het 5 euro maak wil iedereen het wel en kan je niet meer pronken met je gevonden hints
quote:Nu niet, maar als je dat ff overstort krijg je het wisselgeld
quote:Dat lijkt me een goede jaOp vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We meeten wel ergens middenin. Eindhoven Centraal bijvoorbeeld.
quote:Nee, en ook niet Den haag centraal!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We meeten wel ergens middenin. Eindhoven Centraal bijvoorbeeld.
quote:Als 't cash is moet je er ook belasting over betalen hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef CaLeX het volgende:
Cash graag, anders moet ik er belasting over betalen.
Inkomsten uit overig werk
quote:maar makkelijker te ontkennenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als 't cash is moet je er ook belasting over betalen hoor.
quote:5?! 15 he!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
Den Haag, dat is makkelijk, waar kan ik de 5 euro langsbrengen?
quote:Bij t eispelijsOp vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
Den Haag, dat is makkelijk, waar kan ik de 5 euro langsbrengen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las 5. Of is het duurder voor dorpelingen?
quote:Volgens mij staat hier een soort van bekentenis dat jij geen dorpeling bentOp vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las 5. Of is het duurder voor dorpelingen?
quote:
quote:‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ - Quote uit fobo "* Ik hou van haar, daarom laat ik het groeien."Even verderop stond een maffialid met de mond open. Hij, de geweldenaar, híj zou Vaduz neerknallen. Niet zo’n tweederangs tegenstandertje. Hij werd ziedend, maar uit respect voor het wereldje liep hij even naar het slachtoffer toe. ‘’Hey, wat zit je haar leuk’’ grapte hij tegen Vaduz. Hij opende de ogen van het lijk, liet zijn gezicht lachen en boog z’n knieën. Hij lachte, stopte een broodje kip in z’n mond en vroeg zich af of het ei toch eerder was. Hij liet een brul door het dorp wanen. Hij was bijna klaar. En hij kwam eraan aan aan aan.
quote:Ik ben wél dorp, jonguh!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij staat hier een soort van bekentenis dat jij geen dorpeling bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |