quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi is ook maffia, die loopt zich in te likken bij Erik..
quote:vragen om een dubbele lynch is inlikken? hmm kOp woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi is ook maffia, die loopt zich in te likken bij Erik..
quote:Dat komt er dan wel uit als 1 van de 2 dorp blijkt te zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo happig zijn op een duubbele lynch brengt wel wat verdenkingen met zich mee, wellicht probeer je te verbloemen dat niet een van de verdachten een moord gepleegd heeft maar jij zelf.
quote:dat merk je da vanzelf.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo happig zijn op een duubbele lynch brengt wel wat verdenkingen met zich mee, wellicht probeer je te verbloemen dat niet een van de verdachten een moord gepleegd heeft maar jij zelf.
quote:En dat gaat gebeuren he.Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat komt er dan wel uit als 1 van de 2 dorp blijkt te zijn?
quote:Oeh, iets in bold, dan is het meer waar!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
dat merk je da vanzelf.
een enkele lynch ontlopen zou imo juist makkelijker te ontlopen zijn dan een dubbele
en door dubbele lynch tegen te houden maak juist jij je verdacht imo
quote:bold maakt t niet meer waar, maar ms valt t dan eerder op. je hebt nl nogal de neiging om over dingen heen te lezen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, iets in bold, dan is het meer waar!!!!
Ik hou nog niks tegen, ik overweeg.
quote:moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef StijnDa het volgende:
Mocht er een dubbele lynch komen gaat mijn 2e stem naar PatriQue in ieder geval.
quote:Die regel ken ik niet?Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef gomi het volgende:
[..]
moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd toch?
lijkt me stug dat die er nu nog komt dan tbh
quote:
quote:De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.
quote:Gelukkig ben je er nog.
quote:De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.
quote:Is erg snel...Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
stemming loopt tot vandaag 12.00 uur?
of was dat een geintje van calex btw?
quote:precies, ms dat t een geintje was.Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is erg snel...
We kijken wel of iedereen dan gestemd heeft.
Tussenstand
Myraela (3) Stijn, Isdatzo, PatriQue89
quote:Je kan hem altijd nog later veranderen dus waarom nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, ms dat t een geintje was.
anders komen er een hoop stemmen tekort en moet ik zo maar stemmen, om iig een stem te hebben staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |