quote:Had je bedenkingen?Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Nielsch het volgende:
Waarom brengen we onze stem eigenlijk niet anoniem uit via PM? Dan kunnen we hier op het forum altijd nog - al dan niet corrupte - shaduwpeilingen houden...
Hoewel het strategisch voten / unvoten ook wel weer leuk is...
quote:Omdat de rechercheur deze lijstjes mooi kan gebruiken. En de gewone spelers kunnen zo ook kijken of iets opvalt, of niet.Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Nielsch het volgende:
Waarom brengen we onze stem eigenlijk niet anoniem uit via PM? Dan kunnen we hier op het forum altijd nog - al dan niet corrupte - shaduwpeilingen houden...
Hoewel het strategisch voten / unvoten ook wel weer leuk is...
quote:Denk dat 'ie dan gewoon niet meer meedoet? Nu dus.Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Peter het volgende:
Bijna te laat!
Weet isdatzo dat hij voor 19u moet stemmen? Want wat anders met hem?
quote:Ik heb zoveel mensen die ik dood wil maken, ik kies willekeurigOp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Als Lynda, Hara en Timmm maffia zijn zal ik er trouwens vanavond wel aangaan![]()
Of juist niet omdat dat te voor de hand liggend zou zijn!
Of dan weer juist wel, omdat mensen denken "nee dat is te voor de hand liggend, dat doen ze niet" en dat ze het dan juist wel doen.
Of misschien,.......
ARGH ik ben de kluts kwijt
quote:Isdatzo is een boel druk op het moment, geloof ik.Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Denk dat 'ie dan gewoon niet meer meedoet? Nu dus.
quote:Dat gaat echt te furrOp donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hara, jij hebt Isz's nummer toch wel? Sms 'm eens.
quote:Laat 'm dan een andere keer meespelen wanneer hij meer tijd heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Isdatzo is een boel druk op het moment, geloof ik.
quote:Is goed, volgende keer zal ik zeggen dat ik hem niet mee laat spelen, dat hij maar een paar weken moet wachten.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat 'm dan een andere keer meespelen wanneer hij meer tijd heeft.
quote:Je begrijpt me verkeerd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik zeggen dat ik hem niet mee laat spelen, dat hij maar een paar weken moet wachten.!
quote:Ik begreep je wel goed, maar je zei het lomp. Een verschilOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.. Ik bedoel alleen maar te zeggen; waarom moet hij per se nu meespelen als hij het zo druk heeft? Hij weet toch hoe het spel werkt?
quote:Okay, zo was het niet bedoeld in elk geval.Op donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begreep je wel goed, maar je zei het lomp. Een verschil
quote:Dat heeft inderdaad geen nut, nee.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Maar liefjes
Ladi (6) Trevland, Tha_Erik, PS, Fas, Blessed, Chowi
Lynda (11) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm, Bartjebart, Het_Fenomeen
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (2) -Vaduz-, gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (12) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep, D. ,Silentalarm, ReWout
Dit is de laatste lijst. Zelfs Als idz lynda zou stemmen, wint tha_erik. Dus waarom wachtne?
quote:Ga anders je PMS even lekker ergens anders afreageren.
quote:je weet toch hoe het werkt :pOp donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn de maffia families al bezig met het doorgeven van hun kills?
quote:Er is nog geen dagpost geweest. Daarna pas, neem ik aan.Op donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn de maffia families al bezig met het doorgeven van hun kills?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Susi, dat is mijn favo SL namelijk...
quote:Haha, aapje!Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is al begonnen je bent al dood.
quote:No shit. Ga janken ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hebben we zo'n mooi plaatje voor he
quote:Stop jij dan ook?Op donderdag 21 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeiken ook niet, dus stop maar met posten
quote:gezeik terwijl er niets gebeurd? Ja.Op donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit al vele topics aan de gang zo?
quote:Ja, Tim is weer het zonnetje in huis.Op donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit al vele topics aan de gang zo?
quote:ik bedoelde eigenlijk dat gewacht enzo. Had ik niet verwacht met die nieuwe regelsOp donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Tim is weer het zonnetje in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |