quote:Ik vind drie jaar best langOp donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig
Anders had ik je moeten omleggen.![]()
[..]
Ow, da's nog niet eens zo heel lang!
Ik had echt al een jaar of 5, 6 verwacht!
quote:Maar gezien het bestaan van Fok en het bestaan van dit spel buiten fok (vriendin speelde dit altijd tijdens de studententijd) had ik het zelf nog langer verwacht
quote:Geef je nou toe mafia te zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is omdat we elkaar haten zeg ik je, HAAAATEN! Tot op het bot!
We zijn vast van verschillende maffia-families waar al een eeeuwenlange vete tussen woedt.
En nu eindelijk staat het zwart op wit! Of ja, zwart op.... ja wat is 't... grijzig een beetje.
Dat dus!
quote:The Gayfather
quote:Ik zat net al te springen toen ik zag dat TANIN als laatste had gepost... een toen bedacht ik me "Ruk, dat was helemaal niet degene die nog moest"Op donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga, hopelijk zijn er hints als ik terugkom
quote:Da's toch niet erg als die winnaar in jouw team zit?Op donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Tanin het volgende:
Waarom krijg ik spijt van mijn stem elke keer dat degene waar ik op stem aan het winnen is?
quote:Je geweten knaagt, I do wonder why.......Op donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Tanin het volgende:
Waarom krijg ik spijt van mijn stem elke keer dat degene waar ik op stem aan het winnen is?
quote:Ben je capo di capi tutifrutie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
Denken jullie ook aan een nieuw McDonaldshapje bij het woord 'unieburger'?
quote:Ik doe ook mee voor jou he.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog dat ik het wel leuk vind dat Erik en Angel meespelen.
quote:Je mag je stem nog aanpassen heOp donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Tanin het volgende:
quote:Ja. maar niet naar Lynda want dat staat in de ongeschreven regels, echt
quote:Nee dat is een ark van Noach burgerOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat dat dan een combi is van de bigmac quarterpounder mcchicken en fishfilet of zo?
quote:Jah, en dan gaat half fok! zeker weer hetzelfde stemmen
quote:tot 19:00 krijgt hij iig de tijdOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Nielsch het volgende:
pfff..... kunnen we die ene stem niet gewoon overslaan? jammer dan!
quote:die krijg ik toch altijd :p
quote:Ja maar dat komt gewoon omdat jij, jij bentOp donderdag 21 oktober 2010 15:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die krijg ik toch altijd :p
Vanmorgen nog een heel boos blik [ afbeelding ]
quote:Volgende ronde weerOp donderdag 21 oktober 2010 16:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit lijkt me wel grappig om mee te doen. Kan ik me bij deze inschrijven?
quote:Ik schrijf je naam op een lijst met mensen die bij de volgende ronde een PM krijgenOp donderdag 21 oktober 2010 16:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit lijkt me wel grappig om mee te doen. Kan ik me bij deze inschrijven?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef Ladidadida het volgende:
Het zou echt megagrappig zijn als de andere stemmers gewoon de eerste dag Erik zouden lynchen![]()
quote:qftOp donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En Ang3l, christ zeg, ik weet dat we vriendjes zijn, maar je bent écht ook wel een zeikwijf.
quote:Ik trek m'n stem terug en jou nooit meer af als je zo doorgaat!Op donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat er ondertussen wel interessante ontwikkelingen geweest zouden zijn, maar feitelijk is er nog steeds dezelfde impasse.
En Ang3l, christ zeg, ik weet dat we vriendjes zijn, maar je bent écht ook wel een zeikwijf (of in jouw geval dan zijkweif). Die platonische nachten stomende seks kan je wel vergeten!
quote:Zo is ze. Die ladidadida[..]
![]()
! Dat zou niet grappig zijn, want niet alleen vind ik dat persoonlijk kut (want spel
), ik vind ook dat je dan wel een belangrijke speler die (al dan niet door eigen hintoplossingen, of geholpen door anderen) best wel wat goede invloed in het spel kan hebben al wegwerkt "gewoon omdat het grappig is". Hoop wel dat lynchen gewoon op hints gaat en niet uit een soort persoonlijke vergeldingsactie. Geen BM lijkt me nog altijd slechter dan eentje die "maar" één ronde heeft meegespeeld.
En ik stem verdorie wel op jou ladi! Dan moet je niet dit soort grappen maken!
quote:Ja zeikwijf, al urenOp donderdag 21 oktober 2010 17:04 schreef StijnDa het volgende:
Zitten we nu al uren op 1 iemand te wachten?
quote:Whatever it takes to make you stop whining.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik trek m'n stem terug en jou nooit meer af als je zo doorgaat!
quote:Quelle une bitch![..]
Zo is ze. Die ladidadida
Vals als de neten! Echt!
quote:scherpOp donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeikwijf, al uren29 uren en 15 minuten zoiets wel te verstaan
quote:Ja
quote:als ik zeik, zeik ik met stijlOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whatever it takes to make you stop whining.
En de stijlfiguur die je daar gebruikt noemen we in de taalkunde een zeugma .
[..]
quote:Lol, ik ga hem hier niet over sms'enOp donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hara, jij hebt Isz's nummer toch wel? Sms 'm eens.
quote:Nee, hij heeft niet gereageerd dus ik denk niet dat hij bij de computer is. Sms'en heeft dus ook niet veel zin en ik weiger ook gewoon pertinent om hierover te sms'enOp donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow dus hij weet 't allemaal wel?
Zou ie dan echt de 48 uur afwachten?
O nee wacht, Calex had het verkort tot 19 vanavond he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |