quote:Ja, dat denk ik ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dan denk ik dat stukje 1 over een nachtwaker gaat.
quote:Ik ben ook niet zo overtuigd als toen met patrique, maar ze zijn m.i. wel sterker dan de hints naar gomi.
quote:Heb zo'n gevoel dat dit onderzoek al in een vergevorderd stadium is of niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef CaLeX het volgende:
Ik ga me zo maar eens verdiepen in de uitkomst hiervan
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer
quote:En anders mogen we jou de volgende keer lynchen?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
##vote Tha_Erik
Tha_Erik (3) wendytje, liesje, gomi
Kalkmaar (2) Tha_Erik
100% zeker dat erik maffia is
quote:We lezen het vannacht wel weerOp vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat dit onderzoek al in een vergevorderd stadium is of niet?
quote:ja, desnoods een vrijwillige zelfmoordOp vrijdag 29 oktober 2010 17:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En anders mogen we jou de volgende keer lynchen?
quote:Even quoten.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, desnoods een vrijwillige zelfmoord
quote:
quote:en toch weet ik t 100% zeker.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even quoten.
Ik heb geen moorden gepleegd. Er zijn geen hints te vinden die naar mij verwijzen en kloppen (wat zal blijken wanneer het spel voorbij is natuurlijk).
quote:Dat sluit niet uit dat je maffia bentOp vrijdag 29 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even quoten.
Ik heb geen moorden gepleegd. Er zijn geen hints te vinden die naar mij verwijzen en kloppen (wat zal blijken wanneer het spel voorbij is natuurlijk).
quote:Oh ja. Klopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat je maffia bent
quote:elke rol is minimaal 1 x vergeven toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat je maffia bent
Hoe weet je dit zo zeker Gomi?
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
elke rol is minimaal 1 x vergeven toch?
quote:OkéOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ga er dan maar vanuit dat ik een rol heb waardoor ik info heb
quote:yups. ik garandeer datOp vrijdag 29 oktober 2010 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
OkéIk vertrouw je.
Erik is al een tijdje een verdachte.
Maar je pleegt zelfmoord als hij geen maffia is als garantie?
@D. :![]()
quote:Je vergeet "Lik me zak"Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Nachtpost.
StijnDa liepp ovr straaat. hmdfkdoodgeschoten met bier inzn hande. calex gaaat slaaapen. tot morgee
quote:Nee, mag ik niet meer.
quote:Ik ga zo even degenen die nog niet hebben gestemd berichten dat ze nog moeten stemmen. Dan hebben ze in principe tot middernacht.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
tot hoe laat laat loopt de stemming vandaag eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |