quote:Uitklappen, je kunt ze ook vastzetten.Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Susi het volgende:
Ik ga even checken of we al genoeg info hebben om een avondknaller van een nacht neer te zetten.
Verdorie, waar zijn mijn smilies voor ín m'n post ?
quote:DankOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uitklappen, je kunt ze ook vastzetten.
quote:zeg dan ook niksOp vrijdag 29 oktober 2010 08:09 schreef Nielsch het volgende:
de hints van afgelopen nacht wijzen wel heel erg in de richting van 1 bepaalde user... jammer genoeg mag ik niets meer zeggen

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zeg dan ook niks![]()
hoe zet je de smileys vast?
quote:Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is er met de smileys steeds? Hier doet alles het nog gewoon
quote:Of Ladi is nog niet overgeschakeld.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?
quote:Geen idee? Ik heb gewoon dezelfde die ik altijd al hadOp vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij wordt niet gedwongen tot het gebruik van een nieuwe layout?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Susi het volgende:
ik dacht dat ie daar gewoon stond om mij aan te moedigen iets leuks in te voeren.
quote:Welke is dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen idee? Ik heb gewoon dezelfde die ik altijd al had
quote:Jazeker !Op vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef CaLeX het volgende:
SUUUUUUUUUUS
Ben je er vanavond? ik namelijk niet
quote:Ik heb geen idee johOp vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Welke is dat?
dan weet ik of ik jou afkeer tegen veranderiingen nog kan verwachten
quote:Echt een vrouwen antwoordOp vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen idee johEen oude? Lichtbruine/grijze? Zonder reclames tussendoor
quote:TrueOp vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Echt een vrouwen antwoord
Als ik de vraag "Watvoor auto heb je" had gesteld was er eenzelfde antwoord uitgekomen![]()
quote:Doden mogen niets zeggen, dus het is wel zo snugger dat de levende maffia zijn waffel houdtOp vrijdag 29 oktober 2010 12:49 schreef CaLeX het volgende:
Nogmaals het aantal maffia kan je berekenen zodat je weet hoeveel er iig minimaal zijn.
De maffia is slim genoeg om niet te roepen hoeveel leden ze hebben/hadden
quote:Mja, dat houdt sommige mensen niet tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Doden mogen niets zeggen, dus het is wel zo snugger dat de levende maffia zijn waffel houdt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 07:28 schreef wendytje het volgende:
tja.... blijf nog steeds bij mijn gevoel...
Tha_Erik (2) wendytje, liesje.
quote:Iedereen is dood, maar we zijn t ze vergeten t vertellenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
Is het afgelopen of zo? Waar zijn de hints en de stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |