quote:ik zal zo ookw el stemmen en doe er voor de zekerheid ook een 2e bijOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog later veranderen dus waarom niet
Maar ik weet niet of ik morgen wel voor 12 uit mijn bed ben![]()
quote:
quote:Iedereen krijgt genoeg tijd om te stemmen.Op donderdag 28 oktober 2010 07:54 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen. Ik zou er gisteravond al bij zijn, maar ik ben het straalvergeten.
Ik denk -maar ik ben er zelf maar tot een uur of elf, dus dat kan Calex beter zelf beslissen- dat twaalf uur te vroeg is voor een dubbele lynch. Ikzelf ben er vanavond vanaf een uur of half twaalf weer, dan zou ik eventueel de dubbele lynch kunnen doorvoeren.
quote:We kijken het even aan, ik heb niet veel tijd vanmiddag, dus dan kan de stemronde ook best ff openblijvenOp donderdag 28 oktober 2010 09:58 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt toch gewoon wachten tot iedereen die al 1 stem heeft uitgebracht, z'n tweede ook gedaan heeft? En voor de mensen die nog niet gestemd hebben de oude tijd aanhouden? Die waren anders nl. ook zonder dubbele lynch niet op tijd geweest.
quote:En anders doe ik het vanavond laat.Op donderdag 28 oktober 2010 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We kijken het even aan, ik heb niet veel tijd vanmiddag, dus dan kan de stemronde ook best ff openblijven
quote:Isdatzo ook.Op donderdag 28 oktober 2010 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Myraela (8) Stijn, Isdatzo, PatriQue89, gomi, Tha_Erik, Vaduz, wendytje
PatriQue89 (4) Stijn, gomi, Tha_Erik
Gomi (1) PatriQue89
Vaduz en wendytje moeten nog een extra stem uitbrengen!
quote:lol dit. Het is moeilijk om het spel actief te spelen hèOp donderdag 28 oktober 2010 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hey! Wanneer is die ineens dood gegaan?
Ik zie 't al. Heb de laatste nacht gemist en die staat ook nog niet in de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |