quote:Ik verwacht niet anders van jeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees nu maar niet al te blij, vroeg of laat flikker ik vast weer een kei in een te rimpelloze vijver
quote:Ben je ook al weer aan de leg en net als Juud aan het broedkippen? Of wacht je nog een paar weken
quote:It takes two to tangoOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van je![]()
(maar moet wel leuk blijven)
quote:Die heb ik ook nog aan staan.Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Marrije is hem zo gesmeerd, geeft niet hoor
![]()
ben maar weer naar de kamerdebatten, misschien wordt er nog wat gelachen daar, kan ik even meelachen.
quote:ja hier de kamerdebatten en slaapkamer feyenoord.Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog aan staan.
* HiDiHo drukt nog een keer op de rode knop
quote:Verbeterd, geen nieuwe versieOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef Dementor het volgende:
Een verbeterde Teun dus ook een nieuw account?
quote:zij heeft wel domme kaplaarzen aan, past niet bij de rest van het outfitje, ja ja ik let ook op wat hij of zij dragen.
quote:oke, ga je uitdelen dan dat je het hier vermeld
quote:Na, ik denk dat het alleen een nieuwe verpakking is, maar ik doe het ervoorOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zo verkoop ik het wel naar de klant, verbeterd dus een nieuwe versie.
quote:Komt deze wel tot onder de rand? Daar koekt het altijd zo aan!
quote:Ik betaal belasting dus uitdelen doe ik al genoeg.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ga je uitdelen dan dat je het hier vermeld
quote:Je moet ook ff het nekje eronder houdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt deze wel tot onder de rand? Daar koekt het altijd zo aan!
quote:Hier ook een extraatje in die richting maar daar heb ik dan wel zelf voor gewerkt (variabel).Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook, plus extraatje van 400 euro, 't was immers de maand van de docent
quote:Ja...nog bedankt daarvoorOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik betaal belasting dus uitdelen doe ik al genoeg.
quote:Het wordt echt tijd dat ze leraren beoordelenOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook, plus extraatje van 400 euro, 't was immers de maand van de docent
quote:Jep, gelukkig behoor ik niet tot die doelgroepOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat ze leraren beoordelen
quote:Ooit
quote:Idem, ik kijk sowieso bijna nooit. Ik zie de salarisstrook voorbij komen op de site van Raet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Salaris binnen maar hypotheek er nog niet af, vandaar dat ik nooit kijk tussen de 25e en de 1e.
quote:Oh God, die arme psych....Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OoitMaar ga eerst een jaartje lullen met een psych
quote:Het lijkt mij ook dat er geen slechte leraren bestaan, hooguit een paar die er met de pet naar gooien. Maar het lijkt mij toch dat zo'n school dan wel een vervanger zoekt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, gelukkig behoor ik niet tot die doelgroep![]()
Trouwens, ooit gaf ik wel een paar uren les per week en ze vonden mij best ok
quote:'Mark Rutte beste debater'
DEN HAAG - Premier Mark Rutte is de beste debater in het Kamerdebat over de regeringsverklaring. Hij wint daarom dit jaar de Socratesprijs. De prijs is een initiatief van het Nederlands Debat Instituut in samenwerking met de Universiteit Leiden.
quote:
quote:en hoeveel geld wint hij daarmee, meestal zit er ook een geldprijs aan verbonden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat veel te goed, zo aan het begin
[..]
quote:Ik denk dat in het VMBO 50 procent ronduit matig tot slecht is. Maar dat is natte vinger gedoe.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat er geen slechte leraren bestaan
quote:Ach, Obama begon als GodOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat veel te goed, zo aan het begin
[..]
quote:ja en ik keek van de week op Belgie tv daar was reportage, ze zijn niet meer zo dol op die man.
quote:Blasfemie!
quote:Zoveel? Maar ze hebben toch allemaal dezelfde opleiding? En sommige geven je gewoon stof uit een boek en niets meer.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat in het VMBO 50 procent ronduit matig tot slecht is. Maar dat is natte vinger gedoe.
quote:+1Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu even een vertaling voor mij graag?
quote:ja plus 1 wist ik maar blasfemie, iets met blaasontsteking
quote:Dit is wat Pietje doet:Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu even een vertaling voor mij graag?
quote:ja pppffffttt zo een plaatje ja dat snap ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is wat Pietje doet:
[ afbeelding ]
quote:Nee, ze hebben absoluut niet allemaal dezelfde opleiding. Daarnaast zijn er nauwelijks vakdocenten meer. De gemiddelde jonge docent loopt één les voor op de leerlingen en een beetje intelligente vraag kan hij niet beantwoorden. Bovendien is kennis één ding, overwicht hebben en om kunnen gaan met geteisem is iets wat in je moet zitten. Er zijn er niet zoveel die een klas vol pubers in de hand kunnen houden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoveel? Maar ze hebben toch allemaal dezelfde opleiding? En sommige geven je gewoon stof uit een boek en niets meer.
quote:Het is godslastering! Het is daar Jezus die daar gestoken wordt door een nar (iemand die een ander bespot) en tevens duivel (door de duivel ingegeven). De schedel en beenderen herinnerde de middeleeuwse burger dat het aards bestaan slechts tijdelijk was!Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja pppffffttt zo een plaatje ja dat snap ikiemand die met een prikker in een ander staat te prikken. oke ik ga wel ff googelen.
quote:Ik heb er geen verstand van, maar wat psychologie kan ook geen kwaad bij een leraren opleiding.Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze hebben absoluut niet allemaal dezelfde opleiding. Daarnaast zijn er nauwelijks vakdocenten meer. De gemiddelde jonge docent loopt één les voor op de leerlingen en een beetje intelligente vraag kan hij niet beantwoorden. Bovendien is kennis één ding, overwicht hebben en om kunnen gaan met geteisem is iets wat in je moet zitten. Er zijn er niet zoveel die een klas vol pubers in de hand kunnen houden.
quote:oke wist niet dat godslastering nog verboden was bij de wet, dacht echt iets uit de middeleeuwen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is godslastering! Het is daar Jezus die daar gestoken wordt door een nar (iemand die een ander bespot) en tevens duivel (door de duivel ingegeven). De schedel en beenderen herinnerde de middeleeuwse burger dat het aards bestaan slechts tijdelijk was!
oke, dank je wel, maar wist echt niet dat godslastering verboden was meen ik, dacht echt dat is middeleeuws enzo
Godslastering is nog steeds strafbaar in Nederland!
quote:Voor een deel ook weer wel maar je moet alleen niet heel graag aardig gevonden willen worden en er tussen gaan staan. Gewoon flink duidelijk zijn in het begin, heel korte metten met één van de raddraaiers maken en dan gaat de rest van het jaar vanzelf, kunnen de teugels wat gevierd worden.
quote:Nope, dat is heel hip en in!Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke wist niet dat godslastering nog verboden was bij de wet, dacht echt iets uit de middeleeuwen.
quote:nee echt, wist niet dat het bij wet verboden nog was, dacht echt ja de middeleeuwen enzo, weer wat geleerd.Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope, dat is heel hip en in!
quote:QFT, ondanks dat ik voetbal kijk.Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Rutte is voorlopig echt een verademing vergeleken bij Balkenende. Daar had ik mij aardig in vergist
quote:Rutte is vlotter enzo, die oefent volgens mij ook voor de spiegel thuis en heeft genoeg voorbeelden gehad hoe het niet moet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Rutte is voorlopig echt een verademing vergeleken bij Balkenende. Daar had ik mij aardig in vergist
quote:http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/geldigheidsdatum_27-10-2010Op woensdag 27 oktober 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee echt, wist niet dat het bij wet verboden nog was, dacht echt ja de middeleeuwen enzo, weer wat geleerd.
quote:ik had ook psychologie als vak tijdens mijn lerarenopleidingOp woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar wat psychologie kan ook geen kwaad bij een leraren opleiding.
Veel draait ook om respect en ja idd, dat kun je niet afdwingen.
quote:Ah ok, lijkt mij ook wel belangrijk bij tieners. Volwassenen les geven is iets anders.Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had ook psychologie als vak tijdens mijn lerarenopleiding
quote:deze heb ik even opgeslagenOp woensdag 27 oktober 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/geldigheidsdatum_27-10-2010
Artikel 147, 429bis
quote:mwah, een paar psychologische theorieën uit je kop knallen helpt je weinig bij 't in de hand houden van wat puberende kinders.Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ah ok, lijkt mij ook wel belangrijk bij tieners. Volwassenen les geven is iets anders.
quote:Als je ze allemaal in slaap wilt hebben welOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Filosofie daar heb je meer aan dan aan psychologie.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, een paar psychologische theorieën uit je kop knallen helpt je weinig bij 't in de hand houden van wat puberende kinders.
quote:Dat denk ik ook wel ja, je moet wel weten wat je doet en waarom. Ik denk ook dat leraren met zelf kinderen het ook beter doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, een paar psychologische theorieën uit je kop knallen helpt je weinig bij 't in de hand houden van wat puberende kinders.
quote:Een beetje onderwijzer dient wel geschoold te worden in het trivium maar zelfs dergelijke trivia (woordspeling!) is men niet meer meester!Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je ze allemaal in slaap wilt hebben wel
quote:Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:Ligt er ook aan welke opleiding natuurlijk, op de basisschool had ik zeker respect voor ze. Op de LTS/LEAO en MBO verloren ze dat weerOp woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje onderwijzer dient wel geschoold te worden in het trivium maar zelfs dergelijke trivia (woordspeling!) is men niet meer meester!![]()
Een meester is trouwens niet eens een meester meer!
quote:maakt niet uit, beetje vuurwerk zal ze wakker schudden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:iets specifieker?Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Nog niet, ff lezen....Op woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ben dit net aan het lezen, heb je al advies gegeven Heidi?
twijfels over "beroep" nieuwe vriend
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Ik ben ook wel zo gemeen dat ik dat al vanaf het begin denkOp woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Iedereen mag 't denken, maar in 'de Kamer' zeg je 't niet. Dat is lager dan niveautje Wilders, waar hij zo tegen ageert.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zo gemeen dat ik dat al vanaf het begin denk
quote:Dat is toch leuk voor de fans van Frans?Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die herziening van "wonen" biedt nog wel wat perspectief voor eigenaren van recreatiewoning. De VVD en de PVV zijn voor vaste bewoning van die woningen.
quote:dat zou mooi voor je wezen TeunOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die herziening van "wonen" biedt nog wel wat perspectief voor eigenaren van recreatiewoning. De VVD en de PVV zijn voor vaste bewoning van die woningen.
quote:Zaad, bloed of orgaan?
quote:wel een goed idee...ik moet eik ook nog goeien sneeuwschoenenOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
ga ik tenminste niet op mijn muil als het weer gaan sneeuwen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Ook belangrijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
[ link | afbeelding ]
quote:ikke niet
quote:stoerOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:hier zitten best toffe tussenOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel een goed idee...ik moet eik ook nog goeien sneeuwschoenen
quote:Heb ik ook hoor, het blijft toch een vreemd gevoel, terwijl als je heel logisch denkt (wat ik normaal doe) het geen probleem is, je merkt er immers toch niets van.
quote:niet eens zo duurOp woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
hier zitten best toffe tussen![]()
http://www.safetyware.nl/catalog/index.php?cPath=124_136
quote:Mooi fann, en helemaal hot , deze winter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:daarom echt vind het gewoon heel moeilijk om te beslissen, maar ga er eens diep over nadenken want ze kunnen best dingen van me gebruiken, ja en stel je voor je red er een ander mee, maar vind het gewoon iets waar ik nog niet uit ben met mezelf.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, het blijft toch een vreemd gevoel, terwijl als je heel logisch denkt (wat ik normaal doe) het geen probleem is, je merkt er immers toch niets van.
quote:dat viel mij ook harstikke mee
quote:Als ik iets nodig heb en ik zou dan moeten tekenen als donor zou ik het direct doen, zonder nadenken. Misschien moeten ze gewoon de wetgeving aanpassen zodat je automatisch donor bent tenzij je aangeeft dat niet te willen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom echt vind het gewoon heel moeilijk om te beslissen, maar ga er eens diep over nadenken want ze kunnen best dingen van me gebruiken, ja en stel je voor je red er een ander mee, maar vind het gewoon iets waar ik nog niet uit ben met mezelf.
quote:ik ben er helemaal blij meeOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooi fann, en helemaal hot , deze winter.
quote:heet dat zo die dingen die ik net besteld heb?
quote:Nee zo heten die van mij!Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef anufri het volgende:
[..]
heet dat zo die dingen die ik net besteld heb?
quote:zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
ja dat donor vind ik heel erg moeilijk, wil wel maar ook weer niet.
alleen mijn oudste is donor van die andere 2 weet ik het niet eens of zij er ooit wel eens over denken, denk dat ik het er eens over heb met hun.
quote:ow...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef anufri het volgende:
[..]
ow...![]()
picture of neh is ook weer zoveel gedoe
quote:Nee kijk Feyenoord, 2-0 inmiddels.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Luister je goed Pietje? Belastingparadijs
quote:als ik NU iemand in mijn familie kan helpen met een orgaan mogen ze hem hebben,Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.
quote:plu? plu? effe kijken heb ik gemist ...Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
zelfs met bijpassende plu valt het nog mee
quote:Maar als ik dan weer denk aan de cliché, er liggen 2 mensen zwaar op sterven en 1 is donor en 1 niet, en er kan er maar 1 gered worden, dan laat men die donor vast als eerste dood gaan. . .dan vind ik het opeens wel weer een wat enge beslissing.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.
quote:ah... google
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
[..]
plu? plu? effe kijken heb ik gemist ...
quote:Hoe zeer jij ook aangeeft ...uiteindelijk beslist de familie...raar maar waar..meerdere keren ondervondenOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar als ik dan weer denk aan de cliché, er liggen 2 mensen zwaar op sterven en 1 is donor en 1 niet, en er kan er maar 1 gered worden, dan laat men die donor vast als eerste dood gaan. . .dan vind ik het opeens wel weer een wat enge beslissing.
quote:zitten leuke tussen, even je link bewaren.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
hier zitten best toffe tussen![]()
http://www.safetyware.nl/catalog/index.php?cPath=124_136
quote:ow... maar die is le-luk
quote:oke... doe hem de groetjes...
quote:Ja, ik begrijp wel wat je zegt maar echt snappen doe ik het niet maar dat is omdat ik er anders over denk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik NU iemand in mijn familie kan helpen met een orgaan mogen ze hem hebben,
maar niet meer als ik al voor ''schijn''dood lig...
als je begrijpt wat ik bedoel...
quote:Ik zie het al op marktplaats staan! Tante Geertbertha ligt op sterven. Tot vanavond bieden op een paar nieren, regelmatig goed door gespoeld!Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe zeer jij ook aangeeft ...uiteindelijk beslist de familie...raar maar waar..meerdere keren ondervonden
quote:wilde ze ook maar komt er niet door. ( dacht jaren terug hadden ze het erover)Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik iets nodig heb en ik zou dan moeten tekenen als donor zou ik het direct doen, zonder nadenken. Misschien moeten ze gewoon de wetgeving aanpassen zodat je automatisch donor bent tenzij je aangeeft dat niet te willen zijn.
quote:oh dat wist ik niet, das ook watOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
Als in...jij hebt een donorcodicil maar als je overleden bent en de familie zegt nee dan gaat het hele feest niet door
quote:Op een broodje? Paar euro bij de shoarma-tent!Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo wacht nog even totdat ie geld krijgt voor organen
Wat krijg je tegenwoordig voor een nier?
quote:En de lever van je tante? Is dat een goede van Unilever?Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie het al op marktplaats staan! Tante Geertbertha ligt op sterven. Tot vanavond bieden op een paar nieren, regelmatig goed door gespoeld!
quote:bij mij overheerst de angst nogOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wel wat je zegt maar echt snappen doe ik het niet maar dat is omdat ik er anders over denk.
En wat Marrije zegt ook. Ik sta er wat anders in, denk ik.
quote:Ik ben vast niet koosjer, dus dat zal de prijs wel drukkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een broodje? Paar euro bij de shoarma-tent!
quote:nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zouOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wel wat je zegt maar echt snappen doe ik het niet maar dat is omdat ik er anders over denk.
En wat Marrije zegt ook. Ik sta er wat anders in, denk ik.
quote:Misschien is dat het wel. Die heb ik niet. Nu niet iig. Makkelijk lullen natuurlijk in mijn positie.
quote:nou jah... dan bestel je die toch,Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat vind ik nou net de mooiste
quote:Vind ik ook doodeng, ben ik ook bang dat men denkt dat het werkt maar dat ik dan stiekem toch nog wel wat voel maar niks kan bewegen om dat duidelijk te maken. Ik ben een angsthaas.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zou
voelen of ''per ongeluk'' nog niet ECHT dood ben als ze de rotzooi eruithalen...
als ik het NU zou doen, ga ik onder narcose, dat vind ik dan minder eng...
mwa, ja dat heb ik ooit zo eens besloten, hoef ik er niet meer wakker van te
liggen.
quote:Die enge gedachte heb ik al als ik denk aan mijn overlijden.....crematieOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik wel zou doen, stel mijn kinderen of bv Laysa heeft een nier nodig, dan mogen ze hem er zo uit jetsen geen probleem, maar dat hele donor gedoe vind ik gewoon een enge gedachte.
quote:dat klinkt alsof je met 1 been in je graf staatOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel. Die heb ik niet. Nu niet iig. Makkelijk lullen natuurlijk in mijn positie.
quote:Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zou
voelen of ''per ongeluk'' nog niet ECHT dood ben als ze de rotzooi eruithalen...
als ik het NU zou doen, ga ik onder narcose, dat vind ik dan minder eng...
mwa, ja dat heb ik ooit zo eens besloten, hoef ik er niet meer wakker van te
liggen.
quote:Ik heb Joppie al gehad, best lekker maar erg sterk gekruid vond ik. Eens kijken of mijn ma die andere ook eens meeneemt, ik zal haar eens vragen.
quote:ik dacht dat jij geen hart hadOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.![]()
quote:Nee, makkelijk lullen als je gezond bent, dat je dan niet bang bent voor de dood. Dat is dan nog een ver van je bed show. Omgekeerd juist!Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je met 1 been in je graf staatVolgens mij mis ik iets.
quote:Eh ja, zo kan je het ook bekijkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.![]()
quote:Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zou mooi voor je wezen Teun
quote:Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
quote:Ik vind ze beiden nogal chemisch ruiken. De mango red chilli vind ik wel de lekkerste van de twee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Joppie al gehad, best lekker maar erg sterk gekruid vond ik. Eens kijken of mijn ma die andere ook eens meeneemt, ik zal haar eens vragen.
quote:ow... je hebt geen TettenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met mijn tieten.
quote:Die is hard
quote:Ik eigenlijk ook best wel, maar mijn zwager heeft zijn leven te danken aan twee donoren en dan ga je er toch anders over denken. Want als die donoren er niet waren geweest, was mijn zwager er ook niet meer geweest.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik wel zou doen, stel mijn kinderen of bv Laysa heeft een nier nodig, dan mogen ze hem er zo uit jetsen geen probleem, maar dat hele donor gedoe vind ik gewoon een enge gedachte.
quote:Hmm. Dat werkt bij mij anders, ik ben ook gezond, maar ik ben gewoon een angsthaas met dat soort dingen. Maar ik heb niet het idee dat het een ver van mn bed show is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, makkelijk lullen als je gezond bent, dat je dan niet bang bent voor de dood. Dat is dan nog een ver van je bed show. Omgekeerd juist!
quote:3-0, afgelopen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
Piet, hoeveel staat het nu? Mijn vriendje Gert heeft het vast heel leuk nu.
quote:aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die enge gedachte heb ik al als ik denk aan mijn overlijden.....crematiebegraven
quote:Is dat nog steeds zo? Dacht dat dat inmiddels gewijzigd was en vind ook dat dat zou moeten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
Als in...jij hebt een donorcodicil maar als je overleden bent en de familie zegt nee dan gaat het hele feest niet door
quote:en denk ook koud in dat tochtige stadion.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
Piet, hoeveel staat het nu? Mijn vriendje Gert heeft het vast heel leuk nu.
quote:lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.
[..]
Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
* Teun_ZHV kijkt nu om zich heen
quote:is nog steeds zoOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo? Dacht dat dat inmiddels gewijzigd was en vind ook dat dat zou moeten.
quote:Mensen blij maken met een dooie teun is het spreekwoord toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:Ja, dat weet ik dus niet want ik heb er nooit dichtbij gestaan dus ik weet niet hoe dat voelt dus vooralsnog heb ik geen angst. Ik weet wel hoe de dood eruit ziet en heb mensen zien sterven maar dat is toch anders.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm. Dat werkt bij mij anders, ik ben ook gezond, maar ik ben gewoon een angsthaas met dat soort dingen. Maar ik heb niet het idee dat het een ver van mn bed show is.
quote:Trusten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
Na dit gezellige onderwerp ga ik maar naar bed.
Kan ik er nog eens een nachtje over slapen.
quote:Ik geef mijn ziel aan NoekOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:doe maar 2 nachtjesOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
quote:Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.
de kleine dingen, je vriendschappen, je dak boven je hoofd het zijn maar prutdingen maar daar haal je zoveel uit.
quote:Daar voelt hij niks van.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:slaap lekker marrije.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
quote:Bij 0-3 zou 't koud zijn. Nu springt ie zich wel warmOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:Arme Noek
quote:Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb er nooit dichtbij gestaan dus ik weet niet hoe dat voelt dus vooralsnog heb ik geen angst. Ik weet wel hoe de dood eruit ziet en heb mensen zien sterven maar dat is toch anders.
quote:oke, maar niet aan die nare dingen denken hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaan
quote:Ik leef liever 's avondsOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaan
quote:En dat is aan mij om straks te beslissen!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....
quote:waarom dat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....
quote:gewoon zeggen... ja prop alles er maar nieuw inOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is aan mij om straks te beslissen!
quote:Je bedoelt haal er maar uit? Ik prop er nu wel eens een geslachtsorgaantje in!Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef anufri het volgende:
[..]
gewoon zeggen... ja prop alles er maar nieuw in
quote:Oh echt? Dat vind ik wel heel heftig hoor. En ook heel erg zielig. Ik snap ook dat jij dat helemaal niet wil maar ik word er wel stil van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
quote:ow.. ik dacht dat het er over ging dat jij moch beslissen of ze iet s ''nieuw'' kreegOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt haal er maar uit? Ik prop er nu wel eens een geslachtsorgaantje in!
quote:das waarOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is aan mij om straks te beslissen!
quote:Mijn vader heeft bijna 20 jaar terug een dubbele longtransplantatie gehad...die is jammerlijk gefaald en tot op de dag van vandaag is dat nog 1 van de moeilijkste transplantaties....Ik heb mijn vader in die 10 weken zo ontzettend zien lijden dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat nooit wilde...Bovendien leef ik al ruim 5 jaar in geleende tijd en ben daar erg dankbaar voor..Ik denk dat als ik nu zo ver kom dat het op is dat het dan ook wel echt op is bij mij.
quote:Tja, en ik vind nog altijd dat ik daar over mag beslissen. Ik kan dat nu doen (heb het overigens 30 jaar terug al gedaan). Als familie het moet doen, moeten ze het doen op een moment dat ze waarschijnlijk toch behoorlijk emotioneel zijn omdat ik dood ben. Nou ja, hersendood dan maar dat is ook dood. En dan moeten ze ook nog even beslissen of er al dan niet stukkies uit me gesneden mogen worden. Dat beslis ik toch echt liever zelf en ik heb lang geleden al besloten dat het magOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.
[..]
Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
* Teun_ZHV kijkt nu om zich heen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn baan, werken zul je.....
quote:oke, kan ik wel snappen, maar wel kut...Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar![]()
[..]
Mijn vader heeft bijna 20 jaar terug een dubbele longtransplantatie gehad...die is jammerlijk gefaald en tot op de dag van vandaag is dat nog 1 van de moeilijkste transplantaties....Ik heb mijn vader in die 10 weken zo ontzettend zien lijden dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat nooit wilde...Bovendien leef ik al ruim 5 jaar in geleende tijd en ben daar erg dankbaar voor..Ik denk dat als ik nu zo ver kom dat het op is dat het dan ook wel echt op is bij mij.
quote:Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik benOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Dat vind ik wel heel heftig hoor. En ook heel erg zielig. Ik snap ook dat jij dat helemaal niet wil maar ik word er wel stil van.
quote:Omdat het geen ver van je bed show is, denk ik en ondanks geen hart gun ik toch heel veel mensen een heeeeeel lang gelukkig leven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik ben
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
door vanavond ga ik er toch eens goed over nadenken over dat donor gedoe.
quote:je hoeft je wekker er niet voor te zetten heur...Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als jij het doet teken ik ook![]()
Ja dat is lullig.....maar ik vind het niet erg om donor te worden. Alleen mijzelf er toe zetten vind ik lastig.
quote:Als ik eerder ga dan mogen ze me kaalplukken als een kip voor het offerfeest!Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik ben
quote:Gelukkig kan ik tussen de sarcastische gordijntjes heen kijken en wist ik allang dat je hart goed wasOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het geen ver van je bed show is, denk ik en ondanks geen hart gun ik toch heel veel mensen een heeeeeel lang gelukkig leven.
quote:gewoon respekt, en je weet wel waarom, als je er eentje nooit hoort klagen ben jij het wel, hoe jij met alles omgaat is benoemenswaardig, en nu dit weer ter sprake komt, de avond/nacht dat ik bij jou mocht klagen en mijn angsten kon uithuilen, die zal ik nooit maar ook nooit vergeten daarom hou ik gewoon van je, en ja iedereen mag dat wel weten, al is het geen geheim meer hier, maar de moed die jij andere inspreekt is gewoon ja gewoon even geen woorden voor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Gewoon een vrije dag dus
quote:Als ze ook nog van een provincieclubje als VVV zouden verliezen zou het wel heel erg gesteld zijnOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 0-3 zou 't koud zijn. Nu springt ie zich wel warm.
quote:weet ik toch schatOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik eerder ga dan mogen ze me kaalplukken als een kip voor het offerfeest!
quote:ben je gek...in mn hoofd is het 1 grote klaagzangOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon respekt, en je weet wel waarom, als je er eentje nooit hoort klagen ben jij het wel, hoe jij met alles omgaat is benoemenswaardig, en nu dit weer ter sprake komt, de avond/nacht dat ik bij jou mocht klagen en mijn angsten kon uithuilen, die zal ik nooit maar ook nooit vergeten daarom hou ik gewoon van je, en ja iedereen mag dat wel weten, al is het geen geheim meer hier, maar de moed die jij andere inspreekt is gewoon ja gewoon even geen woorden voor.
quote:die zijn TE ERRUG...
quote:Als je het zelf niet weet, dan laat je het toch aan je kinderen over? Wat kan jou het verrekken, hoe meer ze eraf slopen des te kleiner de kist en het graf. ''t Wordt alleen maar voordeliger.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
door vanavond ga ik er toch eens goed over nadenken over dat donor gedoe.
quote:die zwarte zal ik zo kopen, beetje puntig en beetje uit de mode maar voor de dagelijkse boodschappen wel geschikt.
quote:ow... lees maar niet terugOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zwarte zal ik zo kopen, beetje puntig en beetje uit de mode maar voor de dagelijkse boodschappen wel geschikt.
quote:jajaOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef anufri het volgende:
[..]
je hoeft je wekker er niet voor te zetten heur...
quote:Nu nog een leuk pakje erbij...Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef anufri het volgende:
[..]
die zijn TE ERRUG...![]()
vreselijk...
die van mij zijn stoerder
quote:Wat ga je doen in Groningen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En zaterdag op en neer naar Groningen dus ik neem het er even van morgen
quote:Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als jij het doet teken ik ook![]()
Ja dat is lullig.....maar ik vind het niet erg om donor te worden. Alleen mijzelf er toe zetten vind ik lastig.
quote:nah... als ik zo ga staan dan ben ik de lulOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu nog een leuk pakje erbij...
[ afbeelding ]
quote:nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het zelf niet weet, dan laat je het toch aan je kinderen over? Wat kan jou het verrekken, hoe meer ze eraf slopen des te kleiner de kist en het graf. ''t Wordt alleen maar voordeliger.
quote:Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:Mohammed populairste jongensnaam in Engeland
LONDEN - Mohammed was in 2009 de populairste jongensnaam voor pasgeboren baby's in Engeland en Wales. Dat heeft het Britse Bureau voor de Statistiek woensdag bekendgemaakt.
quote:Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets overOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.
quote:hahahhaa jij vond ze stom.
quote:Wil je hier ook een IM topic? Kun je tegenwoordig vast laten leggen bij MonutaOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.
ze weten wel dat alles van marvin gedraait moet worden, want stel je voor dat ze mieke telkamp of gordon uitzoeken omdat ze niet wisten wat mama op der eigen feestje gedraait had willen hebben.
quote:nee dus... dat wordt wachten op de volgende tramOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa jij vond ze stom.
maar hou van hoge hakken, vind ik mooi en vrouwelijk staan, en ze zijn dit jaar hoog, maar of ik er dan op kan rennen om de tram te halen is een 2e.
quote:Ook een vorm van orgaanvlees dat eten bij van der Valk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag.
quote:Mooi kut dat die boedelscheiding toen verkeerd is gegaanOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets over
quote:Met een kers in de appelmoes. Et walla!Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:nee, jij weet het nu toch ook, maar je vroeg iets over de kinderen zodoende zei ik het maar gelijk, ja ik zeg het gewoon hoe ik het voel en denk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je hier ook een IM topic? Kun je tegenwoordig vast laten leggen bij Monuta![]()
quote:GMTA maakt mij ook niet zoveel uit,. Ik heb ook niets geregeldOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.
ze weten wel dat alles van marvin gedraait moet worden, want stel je voor dat ze mieke telkamp of gordon uitzoeken omdat ze niet wisten wat mama op der eigen feestje gedraait had willen hebben.
quote:Bel je die ex nog zo vaak? of is dat over?Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets over
quote:Aha de bekende voorhoofdtransplantatie?
quote:Ja, zo'n uitvaart kan ook nog misgaan. Een oom van mijn vader was z'n hele leven niet buiten de provincie (Friesland) geweest. Na zijn dood ging hij wel op reis. Op de begrafenis bleek dat er iemand anders in de kist lag en dat het lichaam van de oom op weg was naar Limburg.Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:nee zeg ik puntig is uit maar toch voor erbij te hebben kan nooit kwaad, ga morgen mooie laarzen kopen, zwart met hak beetje hoerig maar lekker over de knieOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik houd niet van schoenen of laarzen met van die enorme punten. Dan denk ik altijd: Iedereen weet toch, dat daar geen tenen zitten?
quote:ja...de rest kreeg ik, dat dan weer wel.Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi kut dat die boedelscheiding toen verkeerd is gegaan
quote:Ik vond het toen ook wel lastig om in te vullen, maar als het ingevuld is denk je er nooit meer aan en is het klaar.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, jij weet het nu toch ook, maar je vroeg iets over de kinderen zodoende zei ik het maar gelijk, ja ik zeg het gewoon hoe ik het voel en denk.
quote:Ik hoop eerder die van een Thaise masseurOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat vermoedelijk het leven verlengen van een rechtse Vlaming Bob
quote:je maakt een geintjeOp woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo'n uitvaart kan ook nog misgaan. Een oom van mijn vader was z'n hele leven niet buiten de provincie (Friesland) geweest. Na zijn dood ging hij wel op reis. Op de begrafenis bleek dat er iemand anders in de kist lag en dat het lichaam van de oom op weg was naar Limburg.
quote:Al een paar maanden is haar telefoon afgesloten en ze is weer verhuistOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef anufri het volgende:
[..]
Bel je die ex nog zo vaak? of is dat over?
quote:Naheffing ontvangen vanwege teveel verreden kilometers?Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo'n uitvaart kan ook nog misgaan. Een oom van mijn vader was z'n hele leven niet buiten de provincie (Friesland) geweest. Na zijn dood ging hij wel op reis. Op de begrafenis bleek dat er iemand anders in de kist lag en dat het lichaam van de oom op weg was naar Limburg.
quote:Beter... je moet dat laten rusten denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al een paar maanden is haar telefoon afgesloten en ze is weer verhuist
quote:ben jij daar nog steeds mee bezig??? hoe oud ben je HiDi ( volgens mij ben je nog jong) en wordt het dan eens geen tijd voor een leuke nieuwe liefde in je leven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:ze beginnen nuOp woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
Mooi dat Feijenoord heeft gewonnen van Wilders. Nu de stemming over de moties.
quote:Dat vermeldt de overlevering niet.Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Naheffing ontvangen vanwege teveel verreden kilometers?
quote:Hallo, kijk eens naar jezelf?Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij daar nog steeds mee bezig??? hoe oud ben je HiDi ( volgens mij ben je nog jong) en wordt het dan eens geen tijd voor een leuke nieuwe liefde in je leven.
quote:hij is wel een beetje errug...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Heb jij niet nog een leuke dochter van zijn leeftijd?Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij daar nog steeds mee bezig??? hoe oud ben je HiDi ( volgens mij ben je nog jong) en wordt het dan eens geen tijd voor een leuke nieuwe liefde in je leven.
quote:
quote:ow.. dat had ik al gezegd
quote:vind Birgitte wel leukOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef anufri het volgende:
[..]
[..]
ow.. dat had ik al gezegd![]()
soseetje
quote:Gelijk met zijn bezem de bezemkast van Toverheks in?Op woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
ik weet niet hoe oud HiDi is, HiDi kom er maar in
quote:Goffer, wil je niet eerst met hem praten en zoOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
ik weet niet hoe oud HiDi is, HiDi kom er maar in
quote:nee HiDi is ietsje te jong voor mij, maar heb wel een dochter in de aanbieding, hebbe HiDi maar nooit, ik zeg nooit meer terug brengen, hebben is hebben en houwen is houwenOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gelijk met zijn bezem de bezemkast van Toverheks in?
quote:
quote:dat is lief, maar uit je post begrijp ik dus, hij heeft een fles voor jou en een fles voor hem zelf neergezet, lekker pimpelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Kwam ik vandaag thuis uit mijn werk na een behoorlijk zware dag, (iets met een collega). Ga achter mijn laptop zitten ondertussen wat eten enzo, zie ik opeens dat er een fles wijn, een chocolade reep en een fles wijn op mijn tafel staat. Was vriendjelief toen ik aan het werk was even langsgekomen om het neer te zetten omdat hij wel verwachte dat ik vandaag als zwaar zou gaan ervaren.
Hoe lief is dat?
En nu komt hij zometeen nog even, gewoon, om er te zijn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer, wil je niet eerst met hem praten en zo
quote:Praten met een vrouw?
quote:Brigitte is misschien wel de grappigste vrouw van Nederland
quote:Oh sorry, dat was mijn enthousiasme denk ik, nee 1 fles wijn, maar toch heel lief.Op woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is lief, maar uit je post begrijp ik dus, hij heeft een fles voor jou en een fles voor hem zelf neergezet, lekker pimpelen
quote:jahaaa die ken ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Brigitte is misschien wel de grappigste vrouw van Nederland
Hier neemt ze bij PdL Herman van Veen in de zeik, dat ging toen nog heel lang door met een zenuwachtig lachende Herman die echt niet wist wat hem overkwam. Dat was best spannende televisie
quote:zijn maar de kleine dingentjes Liesje wat een relatie leuk houd, gewoon genieten met zijn 2e van een flesje wijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was mijn enthousiasme denk ik, nee 1 fles wijn, maar toch heel lief.
quote:Heb je haar toen ook nog uren later weer de set op zien komen met haar jas aan? "Tas vergeten, ik was al bijna thuis"
quote:hahha bij hem zit het op slot, zij weer, wie wil er aan komenOp woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Brigitte is misschien wel de grappigste vrouw van Nederland
Hier neemt ze bij PdL Herman van Veen in de zeik, dat ging toen nog heel lang door met een zenuwachtig lachende Herman die echt niet wist wat hem overkwam. Dat was best spannende televisie
quote:neeeee hep ie geen toepje???Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je haar toen ook nog uren later weer de set op zien komen met haar jas aan? "Tas vergeten, ik was al bijna thuis"
quote:gaat weg.. jij zondaar
quote:In Groningen??? Westerbroek of zo iets dan zeker? Voor zover ik weet is er geen vd Valk in Groningen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:Zeg je dat je Freek/Birgitte leuk vindt dan zeg je feitelijk dat je 40+ bent.
quote:35 ;-) maar.......Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:helemaal mee eens, Freek vind ik een vieze ouwe zeur, echt dat quasi ik weet het allemaal beter steeds bah nare man, en al is hij een AJAXIED ik moet hem niet
quote:Ik seg...Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg je dat je Freek/Birgitte leuk vindt dan zeg je feitelijk dat je 40+ bent.
quote:Hoe oud? Is het waar dat de wielen toch nog vierkant waren?Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
35 ;-) maar.......
*drukt nog een keer op de rode knop
quote:he he dat wist ik allang dat je 35 was, ja je gaf geen antwoord dus ben ik even gaan speuren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
35 ;-) maar.......
*drukt nog een keer op de rode knop
quote:jammer... ik kan ook niks vinden...
quote:Ik neem aan dat ze hier niet meeleest?Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee HiDi is ietsje te jong voor mij, maar heb wel een dochter in de aanbieding, hebbe HiDi maar nooit, ik zeg nooit meer terug brengen, hebben is hebben en houwen is houwen
pppfftt hoe kwam ik daar lekker makelijk van af, gewoon uithuwelijken die meiden dat ik daar niet eerder op kwam met al die multi culti mensen om me heen.
quote:Oh de provincie bedoelde ik, en niet Westerbroek.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
In Groningen??? Westerbroek of zo iets dan zeker? Voor zover ik weet is er geen vd Valk in Groningen?
quote:Wat had jij gedacht dan?Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe oud? Is het waar dat de wielen toch nog vierkant waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |