quote:sorry is geaccepteerdOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh en Teun tegen mij hoef je ook geen sorry te zeggen, ik hoor eerder sorry tegen jullie te zeggen omdat ik vanmiddag dat kutstukje posten hier.
quote:Sterren staan er altijd hè, je ziet ze alleen soms niet, komt door de bewolkingOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
snap niet dat bijna iedereen de nieuwe layout zo vervelend vind, vind er niks mis mee, mooi paars achtergrond kleurtje en je kan makelijk alles vinden, en nu dat ik gelezen heb waarom er soms sterren staan weet ik ook weer.
quote:Ik gok dat wij geld terug gaan krijgen en daarna weer iets bij moeten leggen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb gister de meterstanden doorgegeven, ben benieuwd.
quote:Volgens mij gaat dat met pieken en dalen en is het de ene keer die en de andere keer een ander. Zo gaat dat hier toch gewoon.Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoefde ook van niemand sorry te zeggen Heks. Maar Ian had vanmorgen wel gelijk. 't Moet een keer klaar zijn. Ik dacht "Laat ik dan maar beginnen"
quote:Het went al een beetjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
snap niet dat bijna iedereen de nieuwe layout zo vervelend vind, vind er niks mis mee, mooi paars achtergrond kleurtje en je kan makelijk alles vinden, en nu dat ik gelezen heb waarom er soms sterren staan weet ik ook weer.
quote:dat siert je TeunOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoefde ook van niemand sorry te zeggen Heks. Maar Ian had vanmorgen wel gelijk. 't Moet een keer klaar zijn. Ik dacht "Laat ik dan maar beginnen"
quote:Jep, 't viel ook allemaal wel mee vond ik, zeker vergeleken bij een paar jaar geleden. Maar goed, erin blijven hangen schiet ook niet op. Ik ben er de komende 24 uur wel klaar meeOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat met pieken en dalen en is het de ene keer die en de andere keer een ander. Zo gaat dat hier toch gewoon.
quote:Of je zit eropOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterren staan er altijd hè, je ziet ze alleen soms niet, komt door de bewolking
quote:Begint nu
quote:Hoeveel staat het? Ben benieuwd, maar vind het debat in het parlement toch net iets interessanterOp woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Graafschap heeft gewonnen van AZ, nu moet Feyenoord echt winnen.
quote:En dat moet je ook gewoon lekker blijven posten want dat doen we allemaal, posten wat we willen, zo ongeveer dan.Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat siert je Teun, ik ergerde me ook de laaste tijd soms aan uitspraken, maar ja vond het gewoon iets te ver gaan jullie 2e, en betrapte me er ook steeds op dat ik s@avonds helemaal in mijn eentje hier zat, vond ik jammer want vind jullie allemaal even lief en gezellig.
en weet ook wel dat is FOK, maar ja ben nog niet zo lang een Fokker dus moest er ook aan wennen, en ja soms kan ik me dan niet inhouden en heb al gepost voor ik er erg in had.
quote:ja hoor nu vuurwerk, heb alleen erediviesie in mijn slaapkamer en hij staat aan dus elke keer als ik naar de keuken loop werp ik even een blik naar Feyenoord.
quote:Wees nu maar niet al te blij, vroeg of laat flikker ik vast weer een kei in een te rimpelloze vijver
quote:Je kunt dan beter een Noors nemen, ben je gelijk uit die verstikkende EUOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
Doe mij ook maar zo'n Zweeds paspoort.
quote:d'r wonen wel lekkere damesOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
quote:Ja, dat loopt ook niet echt jofelOp woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
Ik moet weer verder, huis staat nog steeds op zn kop, moet echt wat opgeruimd worden.
quote:mijn ouders hebben inmiddels een burgerservicenr in zweden, maar ze gaan niet voor het paspoort denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
quote:ga je zelf je haar afknippen??? en hoe lang is het nu, en pas op dat je niet scheef gaat, knip zelf altijd mijn pony maar moet daar echt voor gaan zitten en soms ga ik dan nog scheef.Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Marrije het volgende:
Mijn online icoon helpt me eraan herinneren dat ik een schaar heb gekocht om mn haar af te knippen naar schouderlengte. Moet ik morgen maar eens voor gaan zitten.
quote:ja, kan mn kont niet kerenOp woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat loopt ook niet echt jofel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |