quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs mods hebben niet automatisch een abbo
quote:Daar is de bezemwagen!Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
quote:Dat blijft vreemd he, ze werken tenslotte al op vrijwillige basis (van wat wij weten).Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs mods hebben niet automatisch een abbo
quote:Ah ok, maar die zie ik hier bij niemand nog staan (op deze pagina)Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
quote:Die blocker in Opera is wel mooi, kun je gewoon aanklikken wat je niet wilt zien, erg handigOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gebruik chrome gewoon voor alles, zoveel sneller.
quote:Klopt, niemand heeft een abo. Begin van 't topic Cc wel, zie je duidelijk 't verschil (gouden sterren, aantal = abo).Op woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ok, maar die zie ik hier bij niemand nog staan (op deze pagina)
quote:idd, dat is toch wel het minsteOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat blijft vreemd he, ze werken tenslotte al op vrijwillige basis (van wat wij weten).
quote:Hangt van de deal af.Op woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
btw, wil danny er iets aan verdienen moet je op ads klikken, alleen weergave verdien je niets aan naar mijn weten.
quote:Een heks met harde doppen! Die heb ik al niet meer gezien sinds de kristalnacht van 1646!
quote:ja misschien wel idd, bij googleads kreeg ik alleen betaald als mensen erop klikte iig.
quote:Goffer Heks, 't is hier 25 graden in huis, 't is nog net te warm buiten voor die houtkachel en ik heb alle zuurstoftoevoer al afgesloten.
quote:Ze hadden wel 3 extra goals moeten maken, verder prima aan 't eind iddOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
nou we gaan weer verder AJAX gaat lekker
quote:hahahhaa gekkieOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een heks met harde doppen! Die heb ik al niet meer gezien sinds de kristalnacht van 1646!
quote:Nah...weet ie weer even wat zijn plaats isOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh en Teun tegen mij hoef je ook geen sorry te zeggen, ik hoor eerder sorry tegen jullie te zeggen omdat ik vanmiddag dat kutstukje posten hier.
quote:hem de cv maar even op 24 gr gedraait, heb het echt koud.Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer Heks, 't is hier 25 graden in huis, 't is nog net te warm buiten voor die houtkachel en ik heb alle zuurstoftoevoer al afgesloten.
quote:24Op woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hem de cv maar even op 24 gr gedraait, heb het echt koud.
quote:Ik hoefde ook van niemand sorry te zeggen Heks. Maar Ian had vanmorgen wel gelijk. 't Moet een keer klaar zijn. Ik dacht "Laat ik dan maar beginnen"Op woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:oh en Teun tegen mij hoef je ook geen sorry te zeggen, ik hoor eerder sorry tegen jullie te zeggen omdat ik vanmiddag dat kutstukje posten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |