quote:HOOGSENSITIEF! HEET DATOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Paranormale kinderen![]()
Ik ga met je mee naar Duitsland remlof
quote:Geniet van je ban!Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit dus nu op die nieuwe layout en kan niet eens meer terug. En dat is mooi kut, want met adblock aan kun je niet eens reageren hier. En zonder adblock krijg ik op alle sites die banners om mijn oren.
quote:Vreemd genoeg had ik dat met foksilver, maar nu geen last met 2 adblockers aanOp woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit dus nu op die nieuwe layout en kan niet eens meer terug. En dat is mooi kut, want met adblock aan kun je niet eens reageren hier. En zonder adblock krijg ik op alle sites die banners om mijn oren.
quote:Oei, ik verwacht zo meteen de bezemwagen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg had ik dat met foksilver, maar nu geen last met 2 adblockers aan
quote:Kun jij ook niet meer terug naar een oude layout nu? En ik moet dus echt die adblock volledig uitzetten.Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg had ik dat met foksilver, maar nu geen last met 2 adblockers aan
quote:Boeit mij echt niet.....ik maak nog altijd zelf uit wat er binnenkomt op mijn PC. Vinden ze dat niet leuk, primaOp woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, ik verwacht zo meteen de bezemwagen.
quote:Bij thema staat foksilver (wip)Op woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun jij ook niet meer terug naar een oude layout nu? En ik moet dus echt die adblock volledig uitzetten.
quote:'t Is gewoon kut dat middels die standaard layout Danny je steeds meer in zijn grip krijgt en kan doen en laten wat hij wil. Of.....je moet inderdaad Fok! verlaten. In ieder geval krijgt hij op deze manier mij nooit aan een abbo, dat mag duidelijk zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boeit mij echt niet.....ik maak nog altijd zelf uit wat er binnenkomt op mijn PC. Vinden ze dat niet leuk, primafok
quote:Dat heb je tochOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Dementor het volgende:
Als ik geen ads wil zien neem ik wel een abonnement.
quote:Je kunt toch ook een andere browser gebruiken voor Fok?Op woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon kut dat middels die standaard layout Danny je steeds meer in zijn grip krijgt en kan doen en laten wat hij wil. Of.....je moet inderdaad Fok! verlaten. In ieder geval krijgt hij op deze manier mij nooit aan een abbo, dat mag duidelijk zijn.
quote:Sinds een week ofzo gebruikt fok! ook een nieuwe ad-siteOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon kut dat middels die standaard layout Danny je steeds meer in zijn grip krijgt en kan doen en laten wat hij wil. Of.....je moet inderdaad Fok! verlaten. In ieder geval krijgt hij op deze manier mij nooit aan een abbo, dat mag duidelijk zijn.
quote:Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
quote:Helemaal rechts bovenin, die mapjes
quote:Je bedoelt chrome of zo? Alleen voor Fok! een andere browser installeren?Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een andere browser gebruiken voor Fok?
quote:Bijvoorbeeld.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bedoelt chrome of zo? Alleen voor Fok! een andere browser installeren?
quote:Gebruik chrome gewoon voor alles, zoveel sneller.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bedoelt chrome of zo? Alleen voor Fok! een andere browser installeren?
quote:Zelfs mods hebben niet automatisch een abboOp woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |