quote:Ik hoop wel dat ze veel, heel veel wegen gaan aanleggen, 't was vanavond ook weer een enorme puinhoopOp woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want daar was nou net geen geld voor
Maar ik volg het niet, ik kijk naar topchef, zooo leuk!
quote:Jep, maar een stukje meer vluchtstrook als derde baan.Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
500 miljoen voor infrastructuur is 2km A4
quote:ja zie, ik dacht dus al dat het nu nog steeds kan.Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Marrije, lees hier over dubbel paspoort: http://www.telegraaf.nl/b(...)__later_niet___.html
quote:Nu ga ik huillie doen...Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, na wat PM verkeer achterlangs heb ik besloten dat ik mijn leven zal beteren. In ruil daarvoor is afgesproken dat ik wel, en ongestoord. melding mag doen van het feit dat ik zit te fappen op Femke en Thieme
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban. Dat doe ik dan ook aan alle SC-users en aan hen in de omringende topics. Eén en ander voor mijn onbetamelijk gedrag in de afgelopen vier jaren en de vijf laatste weken in het bijzonder. In dat kader wil dat extra benadrukken in de richting van de volgende personen:
Noek - sorry
Caroo - sorry
Cc - sorry
Laysa - sorry
D_K - sorry
Liesje - sorry
Leandra - sorry
Deissy - sorry
Mareille - sorry
BeeQueen - sorry
Heks - sorry
Gert - sorry
Pietje - sorry-sorry-sorry![]()
Remlof - sorry
Ian en aanhang - sorry![]()
Jian - sorry
Kally - sorry
Heidi - sorry
Soury - sorry
Anifru (alias Fann) - sorry
Alle anderen die ik vergeten ben - sorry
Nu tijd voor koffie![]()
met een gevulde koek
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef anufri het volgende:
pauperstad dat Den Haag zeg...
geef mij maar Amsterdam
quote:
quote:Misschien mag je beroep doen op basis van onbillijkheid en een aanvraag indienen om de hardheidsclausule niet algeheel toe te passen?Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alle anderen die ik vergeten ben - sorry
quote:Ik haal het net als ik op mijn tenen ga staan! Maar ik kan niet de hele dag op mijn tenen lopen! Ik ben geen ballerina!Op woensdag 27 oktober 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
dus straks kan iedereen merken dat ik onder de norm 70 IQ val, nou ja zeg pppffttttt lekker dan, zal beter me best moeten gaan doen.
quote:Als je mij meeneemt naar MacOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef hondjes het volgende:
Eerlijk is eerlijk, kan me niet iets herinneren, dat hij sorry tegen me moet zeggen..
Maar nu sta ik weer overal buiten..kutjong
Sta ook al niet in de top 500...
Gelukkig is mijn kleindochter wel blij met me![]()
net even naar mc Donalds met haar geweest.
quote:Mijn kruis IS heiligOp woensdag 27 oktober 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals de zus van mijn katholieke overgrootmoeder altijd zei: Sorry? Vergeving vraag je maar aan de heer en het kruis aanbidden doe je op je knieën!
quote:Behalve op zondagen zeker?
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
Alle dagen![]()
[..]
Behalve op zondagen zeker?
quote:test test .. Hidiho
quote:Deal...Op woensdag 27 oktober 2010 20:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je mij meeneemt naar Macik ook van je
quote:
quote:Goed hé die edit knop
quote:* HiDiHo denkt aan die reklame waar dat jongetje dat meisje wilt versieren en papa zegt dat ie met iets beters aan moet komen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo denkt aan die reklame waar dat jongetje dat meisje wilt versieren en papa zegt dat ie met iets beter aan moet komen
quote:HOOGSENSITIEF! HEET DATOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Paranormale kinderen![]()
Ik ga met je mee naar Duitsland remlof
quote:Geniet van je ban!Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit dus nu op die nieuwe layout en kan niet eens meer terug. En dat is mooi kut, want met adblock aan kun je niet eens reageren hier. En zonder adblock krijg ik op alle sites die banners om mijn oren.
quote:Vreemd genoeg had ik dat met foksilver, maar nu geen last met 2 adblockers aanOp woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit dus nu op die nieuwe layout en kan niet eens meer terug. En dat is mooi kut, want met adblock aan kun je niet eens reageren hier. En zonder adblock krijg ik op alle sites die banners om mijn oren.
quote:Oei, ik verwacht zo meteen de bezemwagen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg had ik dat met foksilver, maar nu geen last met 2 adblockers aan
quote:Kun jij ook niet meer terug naar een oude layout nu? En ik moet dus echt die adblock volledig uitzetten.Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg had ik dat met foksilver, maar nu geen last met 2 adblockers aan
quote:Boeit mij echt niet.....ik maak nog altijd zelf uit wat er binnenkomt op mijn PC. Vinden ze dat niet leuk, primaOp woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, ik verwacht zo meteen de bezemwagen.
quote:Bij thema staat foksilver (wip)Op woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun jij ook niet meer terug naar een oude layout nu? En ik moet dus echt die adblock volledig uitzetten.
quote:'t Is gewoon kut dat middels die standaard layout Danny je steeds meer in zijn grip krijgt en kan doen en laten wat hij wil. Of.....je moet inderdaad Fok! verlaten. In ieder geval krijgt hij op deze manier mij nooit aan een abbo, dat mag duidelijk zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boeit mij echt niet.....ik maak nog altijd zelf uit wat er binnenkomt op mijn PC. Vinden ze dat niet leuk, primafok
quote:Dat heb je tochOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Dementor het volgende:
Als ik geen ads wil zien neem ik wel een abonnement.
quote:Je kunt toch ook een andere browser gebruiken voor Fok?Op woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon kut dat middels die standaard layout Danny je steeds meer in zijn grip krijgt en kan doen en laten wat hij wil. Of.....je moet inderdaad Fok! verlaten. In ieder geval krijgt hij op deze manier mij nooit aan een abbo, dat mag duidelijk zijn.
quote:Sinds een week ofzo gebruikt fok! ook een nieuwe ad-siteOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon kut dat middels die standaard layout Danny je steeds meer in zijn grip krijgt en kan doen en laten wat hij wil. Of.....je moet inderdaad Fok! verlaten. In ieder geval krijgt hij op deze manier mij nooit aan een abbo, dat mag duidelijk zijn.
quote:Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
quote:Helemaal rechts bovenin, die mapjes
quote:Je bedoelt chrome of zo? Alleen voor Fok! een andere browser installeren?Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een andere browser gebruiken voor Fok?
quote:Bijvoorbeeld.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bedoelt chrome of zo? Alleen voor Fok! een andere browser installeren?
quote:Gebruik chrome gewoon voor alles, zoveel sneller.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bedoelt chrome of zo? Alleen voor Fok! een andere browser installeren?
quote:Zelfs mods hebben niet automatisch een abboOp woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs mods hebben niet automatisch een abbo
quote:Daar is de bezemwagen!Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de sterren achter de naam kan je zien of iemand een abo heeft. Dementor dus niet, Cc bijvoorbeeld wel.
quote:Dat blijft vreemd he, ze werken tenslotte al op vrijwillige basis (van wat wij weten).Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs mods hebben niet automatisch een abbo
quote:Ah ok, maar die zie ik hier bij niemand nog staan (op deze pagina)Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Die blocker in Opera is wel mooi, kun je gewoon aanklikken wat je niet wilt zien, erg handigOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gebruik chrome gewoon voor alles, zoveel sneller.
quote:Klopt, niemand heeft een abo. Begin van 't topic Cc wel, zie je duidelijk 't verschil (gouden sterren, aantal = abo).Op woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ok, maar die zie ik hier bij niemand nog staan (op deze pagina)
quote:idd, dat is toch wel het minsteOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat blijft vreemd he, ze werken tenslotte al op vrijwillige basis (van wat wij weten).
quote:Hangt van de deal af.Op woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
btw, wil danny er iets aan verdienen moet je op ads klikken, alleen weergave verdien je niets aan naar mijn weten.
quote:Een heks met harde doppen! Die heb ik al niet meer gezien sinds de kristalnacht van 1646!
quote:ja misschien wel idd, bij googleads kreeg ik alleen betaald als mensen erop klikte iig.
quote:Goffer Heks, 't is hier 25 graden in huis, 't is nog net te warm buiten voor die houtkachel en ik heb alle zuurstoftoevoer al afgesloten.
quote:Ze hadden wel 3 extra goals moeten maken, verder prima aan 't eind iddOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
nou we gaan weer verder AJAX gaat lekker
quote:hahahhaa gekkieOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een heks met harde doppen! Die heb ik al niet meer gezien sinds de kristalnacht van 1646!
quote:Nah...weet ie weer even wat zijn plaats isOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh en Teun tegen mij hoef je ook geen sorry te zeggen, ik hoor eerder sorry tegen jullie te zeggen omdat ik vanmiddag dat kutstukje posten hier.
quote:hem de cv maar even op 24 gr gedraait, heb het echt koud.Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer Heks, 't is hier 25 graden in huis, 't is nog net te warm buiten voor die houtkachel en ik heb alle zuurstoftoevoer al afgesloten.
quote:24Op woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hem de cv maar even op 24 gr gedraait, heb het echt koud.
quote:Ik hoefde ook van niemand sorry te zeggen Heks. Maar Ian had vanmorgen wel gelijk. 't Moet een keer klaar zijn. Ik dacht "Laat ik dan maar beginnen"Op woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:oh en Teun tegen mij hoef je ook geen sorry te zeggen, ik hoor eerder sorry tegen jullie te zeggen omdat ik vanmiddag dat kutstukje posten hier.
quote:sorry is geaccepteerdOp woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
oh en Teun tegen mij hoef je ook geen sorry te zeggen, ik hoor eerder sorry tegen jullie te zeggen omdat ik vanmiddag dat kutstukje posten hier.
quote:Sterren staan er altijd hè, je ziet ze alleen soms niet, komt door de bewolkingOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
snap niet dat bijna iedereen de nieuwe layout zo vervelend vind, vind er niks mis mee, mooi paars achtergrond kleurtje en je kan makelijk alles vinden, en nu dat ik gelezen heb waarom er soms sterren staan weet ik ook weer.
quote:Ik gok dat wij geld terug gaan krijgen en daarna weer iets bij moeten leggen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb gister de meterstanden doorgegeven, ben benieuwd.
quote:Volgens mij gaat dat met pieken en dalen en is het de ene keer die en de andere keer een ander. Zo gaat dat hier toch gewoon.Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoefde ook van niemand sorry te zeggen Heks. Maar Ian had vanmorgen wel gelijk. 't Moet een keer klaar zijn. Ik dacht "Laat ik dan maar beginnen"
quote:Het went al een beetjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
snap niet dat bijna iedereen de nieuwe layout zo vervelend vind, vind er niks mis mee, mooi paars achtergrond kleurtje en je kan makelijk alles vinden, en nu dat ik gelezen heb waarom er soms sterren staan weet ik ook weer.
quote:dat siert je TeunOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoefde ook van niemand sorry te zeggen Heks. Maar Ian had vanmorgen wel gelijk. 't Moet een keer klaar zijn. Ik dacht "Laat ik dan maar beginnen"
quote:Jep, 't viel ook allemaal wel mee vond ik, zeker vergeleken bij een paar jaar geleden. Maar goed, erin blijven hangen schiet ook niet op. Ik ben er de komende 24 uur wel klaar meeOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat met pieken en dalen en is het de ene keer die en de andere keer een ander. Zo gaat dat hier toch gewoon.
quote:Of je zit eropOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterren staan er altijd hè, je ziet ze alleen soms niet, komt door de bewolking
quote:Begint nu
quote:Hoeveel staat het? Ben benieuwd, maar vind het debat in het parlement toch net iets interessanterOp woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Graafschap heeft gewonnen van AZ, nu moet Feyenoord echt winnen.
quote:En dat moet je ook gewoon lekker blijven posten want dat doen we allemaal, posten wat we willen, zo ongeveer dan.Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat siert je Teun, ik ergerde me ook de laaste tijd soms aan uitspraken, maar ja vond het gewoon iets te ver gaan jullie 2e, en betrapte me er ook steeds op dat ik s@avonds helemaal in mijn eentje hier zat, vond ik jammer want vind jullie allemaal even lief en gezellig.
en weet ook wel dat is FOK, maar ja ben nog niet zo lang een Fokker dus moest er ook aan wennen, en ja soms kan ik me dan niet inhouden en heb al gepost voor ik er erg in had.
quote:ja hoor nu vuurwerk, heb alleen erediviesie in mijn slaapkamer en hij staat aan dus elke keer als ik naar de keuken loop werp ik even een blik naar Feyenoord.
quote:Wees nu maar niet al te blij, vroeg of laat flikker ik vast weer een kei in een te rimpelloze vijver
quote:Je kunt dan beter een Noors nemen, ben je gelijk uit die verstikkende EUOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
Doe mij ook maar zo'n Zweeds paspoort.
quote:d'r wonen wel lekkere damesOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
quote:Ja, dat loopt ook niet echt jofelOp woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Marrije het volgende:
Ik moet weer verder, huis staat nog steeds op zn kop, moet echt wat opgeruimd worden.
quote:mijn ouders hebben inmiddels een burgerservicenr in zweden, maar ze gaan niet voor het paspoort denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
quote:ga je zelf je haar afknippen??? en hoe lang is het nu, en pas op dat je niet scheef gaat, knip zelf altijd mijn pony maar moet daar echt voor gaan zitten en soms ga ik dan nog scheef.Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Marrije het volgende:
Mijn online icoon helpt me eraan herinneren dat ik een schaar heb gekocht om mn haar af te knippen naar schouderlengte. Moet ik morgen maar eens voor gaan zitten.
quote:ja, kan mn kont niet kerenOp woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat loopt ook niet echt jofel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |