quote:Ik hoop wel dat ze veel, heel veel wegen gaan aanleggen, 't was vanavond ook weer een enorme puinhoopOp woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want daar was nou net geen geld voor
Maar ik volg het niet, ik kijk naar topchef, zooo leuk!
quote:Jep, maar een stukje meer vluchtstrook als derde baan.Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
500 miljoen voor infrastructuur is 2km A4
quote:ja zie, ik dacht dus al dat het nu nog steeds kan.Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Marrije, lees hier over dubbel paspoort: http://www.telegraaf.nl/b(...)__later_niet___.html
quote:Nu ga ik huillie doen...Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, na wat PM verkeer achterlangs heb ik besloten dat ik mijn leven zal beteren. In ruil daarvoor is afgesproken dat ik wel, en ongestoord. melding mag doen van het feit dat ik zit te fappen op Femke en Thieme
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban. Dat doe ik dan ook aan alle SC-users en aan hen in de omringende topics. Eén en ander voor mijn onbetamelijk gedrag in de afgelopen vier jaren en de vijf laatste weken in het bijzonder. In dat kader wil dat extra benadrukken in de richting van de volgende personen:
Noek - sorry
Caroo - sorry
Cc - sorry
Laysa - sorry
D_K - sorry
Liesje - sorry
Leandra - sorry
Deissy - sorry
Mareille - sorry
BeeQueen - sorry
Heks - sorry
Gert - sorry
Pietje - sorry-sorry-sorry![]()
Remlof - sorry
Ian en aanhang - sorry![]()
Jian - sorry
Kally - sorry
Heidi - sorry
Soury - sorry
Anifru (alias Fann) - sorry
Alle anderen die ik vergeten ben - sorry
Nu tijd voor koffie![]()
met een gevulde koek
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef anufri het volgende:
pauperstad dat Den Haag zeg...
geef mij maar Amsterdam
quote:
quote:Misschien mag je beroep doen op basis van onbillijkheid en een aanvraag indienen om de hardheidsclausule niet algeheel toe te passen?Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alle anderen die ik vergeten ben - sorry
quote:Ik haal het net als ik op mijn tenen ga staan! Maar ik kan niet de hele dag op mijn tenen lopen! Ik ben geen ballerina!Op woensdag 27 oktober 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
dus straks kan iedereen merken dat ik onder de norm 70 IQ val, nou ja zeg pppffttttt lekker dan, zal beter me best moeten gaan doen.
quote:Als je mij meeneemt naar MacOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef hondjes het volgende:
Eerlijk is eerlijk, kan me niet iets herinneren, dat hij sorry tegen me moet zeggen..
Maar nu sta ik weer overal buiten..kutjong
Sta ook al niet in de top 500...
Gelukkig is mijn kleindochter wel blij met me![]()
net even naar mc Donalds met haar geweest.
quote:Mijn kruis IS heiligOp woensdag 27 oktober 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals de zus van mijn katholieke overgrootmoeder altijd zei: Sorry? Vergeving vraag je maar aan de heer en het kruis aanbidden doe je op je knieën!
quote:Behalve op zondagen zeker?
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
Alle dagen![]()
[..]
Behalve op zondagen zeker?
quote:test test .. Hidiho
quote:Deal...Op woensdag 27 oktober 2010 20:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je mij meeneemt naar Macik ook van je
quote:
quote:Goed hé die edit knop
quote:* HiDiHo denkt aan die reklame waar dat jongetje dat meisje wilt versieren en papa zegt dat ie met iets beters aan moet komen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo denkt aan die reklame waar dat jongetje dat meisje wilt versieren en papa zegt dat ie met iets beter aan moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |