quote:Maar als je 2 bent heb je nog geen heroine nodig denk ik. Wat ziet die vrouw eruit zegOp woensdag 27 oktober 2010 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wachten ze tenminste totdat ze wat ouder zijn, voordat ze iemand beroven.
quote:In Amsterdam zijn we daarin inderdaad wat verder, hier zijn het de taxichauffeurs die roven en moorden.Op woensdag 27 oktober 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier in de provincie zijn ze nog niet zo ver geevolueerd gelukkig, hier houden ze het vooral bij taxichauffeurs
quote:De samenleving én de SC kreunt in al haar voegen. Het einde der tijden is nabijOp woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn we daarin inderdaad wat verder, hier zijn het de taxichauffeurs die roven en moorden.
quote:Waar ik geboren ben doen ze dat gewoon al generaties lang. Bij ons krijg je bij je zilveren kinderbestek een stalen dolk.Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn we daarin inderdaad wat verder, hier zijn het de taxichauffeurs die roven en moorden.
quote:Ik heb gewoon het geluid uitgezet, dat werkt alleen tegen het kreunen van de SC helaas.Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De samenleving én de SC kreunt in al haar voegen. Het einde der tijden is nabij
quote:CultuurOp woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ik geboren ben doen ze dat gewoon al generaties lang. Bij ons krijg je bij je zilveren kinderbestek een stalen dolk.
quote:
quote:kuch..Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen fans! vanavond, en volgens mij helemaal niet meer (binnenkort).
quote:In Friesland heb je ook zo'n streek waar van oudsher "messentrekkers" leefden, op de lijn tussen Leeuwarden en Stad Goningen in de wouden.
quote:We hebben het geschopt tot politieke partij.Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Friesland heb je ook zo'n streek waar van oudsher "messentrekkers" leefden, op de lijn tussen Leeuwarden en Stad Goningen in de wouden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De samenleving én de SC kreunt in al haar voegen. Het einde der tijden is nabij
quote:Wat een excuses! Ja dat komt van diep dat merk ik meteen!Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban.
quote:Nou Teun speciaal voor jou:Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sorry Bobn, sorry dat ik jou vergeten ben
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou Teun speciaal voor jou:
Press the red button
quote:Goffer Scrut...., onvergeeflijkOp woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw weg voordat jullie er opeens tijdens de groupshug achter komen dat ik er helemaal niet bij hoor.
quote:Zeg me dat het niet waar isOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, na wat PM verkeer achterlangs heb ik besloten dat ik mijn leven zal beteren.
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |