quote:Maar als je 2 bent heb je nog geen heroine nodig denk ik. Wat ziet die vrouw eruit zegOp woensdag 27 oktober 2010 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wachten ze tenminste totdat ze wat ouder zijn, voordat ze iemand beroven.
quote:In Amsterdam zijn we daarin inderdaad wat verder, hier zijn het de taxichauffeurs die roven en moorden.Op woensdag 27 oktober 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier in de provincie zijn ze nog niet zo ver geevolueerd gelukkig, hier houden ze het vooral bij taxichauffeurs
quote:De samenleving én de SC kreunt in al haar voegen. Het einde der tijden is nabijOp woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn we daarin inderdaad wat verder, hier zijn het de taxichauffeurs die roven en moorden.
quote:Waar ik geboren ben doen ze dat gewoon al generaties lang. Bij ons krijg je bij je zilveren kinderbestek een stalen dolk.Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn we daarin inderdaad wat verder, hier zijn het de taxichauffeurs die roven en moorden.
quote:Ik heb gewoon het geluid uitgezet, dat werkt alleen tegen het kreunen van de SC helaas.Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De samenleving én de SC kreunt in al haar voegen. Het einde der tijden is nabij
quote:CultuurOp woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ik geboren ben doen ze dat gewoon al generaties lang. Bij ons krijg je bij je zilveren kinderbestek een stalen dolk.
quote:
quote:kuch..Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen fans! vanavond, en volgens mij helemaal niet meer (binnenkort).
quote:In Friesland heb je ook zo'n streek waar van oudsher "messentrekkers" leefden, op de lijn tussen Leeuwarden en Stad Goningen in de wouden.
quote:We hebben het geschopt tot politieke partij.Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Friesland heb je ook zo'n streek waar van oudsher "messentrekkers" leefden, op de lijn tussen Leeuwarden en Stad Goningen in de wouden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De samenleving én de SC kreunt in al haar voegen. Het einde der tijden is nabij
quote:Wat een excuses! Ja dat komt van diep dat merk ik meteen!Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban.
quote:Nou Teun speciaal voor jou:Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sorry Bobn, sorry dat ik jou vergeten ben
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou Teun speciaal voor jou:
Press the red button
quote:Goffer Scrut...., onvergeeflijkOp woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw weg voordat jullie er opeens tijdens de groupshug achter komen dat ik er helemaal niet bij hoor.
quote:Zeg me dat het niet waar isOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, na wat PM verkeer achterlangs heb ik besloten dat ik mijn leven zal beteren.
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban.
quote:Ik zal zo even mijn PM box met je delen, dan kun je het zelf lezenOp woensdag 27 oktober 2010 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar iszodat ik me weer rustig kan richten op weer een weergaloze voordracht van Job
quote:Ah ke...Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dieuit den Haag, schrijf haar naam vast fout
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou Teun speciaal voor jou:
Press the red button
quote:Ik zou niet weten waarom jij sorry tegen mij zou moeten zeggen. Jij wel?
quote:Die zat achter haar, in z'n ene hand een biertje en in z'n andere z'n piemolOp woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die Yvonne toch! Wat zei Remlof ervan?
quote:Veel plezierOp woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben even de stad in
quote:Je bent gek Ik zou ook sorry moeten zeggen vaak en dat doe ik lekker nietOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ts
Nu tijd voor koffie![]()
met een gevulde koek
quote:Ik ben een échte lieverd, net alsOp woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gek Ik zou ook sorry moeten zeggen vaak en dat doe ik lekker niet
quote:Zoals de zus van mijn katholieke overgrootmoeder altijd zei: Sorry? Vergeving vraag je maar aan de heer en het kruis aanbidden doe je op je knieën!Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gek Ik zou ook sorry moeten zeggen vaak en dat doe ik lekker niet
quote:Val ik onder het kopje 'Alle anderen die ik vergeten ben', of heb je mij geen sorry te zeggenOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, na wat PM verkeer achterlangs heb ik besloten dat ik mijn leven zal beteren. In ruil daarvoor is afgesproken dat ik wel, en ongestoord. melding mag doen van het feit dat ik zit te fappen op Femke en Thieme
Ook moest ik mijn excuses aanbieden, op straffe van een ban. Dat doe ik dan ook aan alle SC-users en aan hen in de omringende topics. Eén en ander voor mijn onbetamelijk gedrag in de afgelopen vier jaren en de vijf laatste weken in het bijzonder. In dat kader wil dat extra benadrukken in de richting van de volgende personen:
Noek - sorry
Caroo - sorry
Cc - sorry
Laysa - sorry
D_K - sorry
Liesje - sorry
Leandra - sorry
Deissy - sorry
Mareille - sorry
BeeQueen - sorry
Heks - sorry
Gert - sorry
Pietje - sorry-sorry-sorry![]()
Remlof - sorry
Ian en aanhang - sorry![]()
Jian - sorry
Kally - sorry
Heidi - sorry
Soury - sorry
Anifru (alias Fann) - sorry
Alle anderen die ik vergeten ben - sorry
Nu tijd voor koffie![]()
met een gevulde koek
quote:dus nu mag het nog wel?Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als Remlof straks gaat verhuizen naar Duitsland mag ie straks geen dubbel paspoort, daar gaan ze wat aan doen![]()
![]()
quote:Jij bent die met een korte ei, dat staat je beterOp woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Val ik onder het kopje 'Alle anderen die ik vergeten ben', of heb je mij geen sorry te zeggen
quote:sounds like meOp woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dieuit den Haag, schrijf haar naam vast fout
quote:ja, wat chiquerurururdurOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent die met een korte ei, dat staat je beter
quote:* Trekt onmiddellijk sorry voor Marrije inOp woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
sounds like me
Maar ik hoef geen sorry, zou niet weten waarvoor
quote:ja want daar was nou net geen geld voorOp woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denigrerende opmerking van Pechtold "Honden- en kattenpolitie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |