quote:Kleef? O dus eigenlijk ben je gewoon zo'n opportunistische migrant? Die te pas en te onpas gaat parasiteren daar waar alles nog goedkoop is? En dan zeker hier wel naar het ziekenhuis willen? DAAR ZOU GEERT WAT AAN MOETEN DOEN!Op woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht aan Kleve, vanuit daar ben ik bijna net zo snel op m'n werk als vanuit Arnheim.
Maar Berlin lonkt ook nog steeds
quote:Ik denk dat ik dan van daar uit wat aan Geert ga doenOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kleef? O dus eigenlijk ben je gewoon zo'n opportunistische migrant? Die te pas en te onpas gaat parasiteren daar waar alles nog goedkoop is? En dan zeker hier wel naar het ziekenhuis willen? DAAR ZOU GEERT WAT AAN MOETEN DOEN!
quote:Maar wel 5 punten erbijOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
Wat een hufter, die die scootmobiel aanreed
quote:De vriendin van L. Frans heeft wel een pistool. oh wacht, hadOp woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan van daar uit wat aan Geert ga doen
quote:Op een heerlijk maaltje
quote:mooi ! want we hebben weer een beetje ruimte nodigOp woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat Wilders premier wordt ben ik inderdaad weg, ga ik wel 30km verderop van m'n Freiheit genieten.
quote:Hopelijk nemen ze hun instrumenten mee. Sfeer!Op woensdag 27 oktober 2010 18:10 schreef anufri het volgende:
mooi ! want we hebben weer een beetje ruimte nodig![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_eraan__.html?p=16,1
quote:accordeons enzo...Op woensdag 27 oktober 2010 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze hun instrumenten mee. Sfeer!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
Moe en ik moet nog naar intervisie zometeen. Bah.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Moet?Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Dat is dan het verschil tussen vrijheid en apartheid.Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef Noek het volgende:
30 kilometer. Zo zeg! Dat gaat Nederland nog lang voelen.
quote:Oh noes, de dader had een getinte huidskleur en zwart, opgeschoren haar.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef anufri het volgende:
MAG IK EFFE KOTSEN !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)straat__.html?p=20,1
quote:Maar het is een statement van niks want je voelt er niks van behalve dat je af en toe nein moet zeggen als ze je opbellen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
Dat is dan het verschil tussen vrijheid en apartheid.
quote:En anders een AntilliaanOp woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh noes, de dader had een getinte huidskleur en zwart, opgeschoren haar.
Volgens mij was het een zonnebanktokkie
quote:Ah... dat is dus het eerste wat JOU opvalt,Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Ik denk niet eens dat Fann dat bedoelt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:jah.. dus dat
quote:Ja, als het een artikel uit de collaboratiekrant Telegraaf betreft wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef anufri het volgende:
[..]
Ah... dat is dus het eerste wat JOU opvalt,
quote:Ik had die headline al gezien. Dat is ook erg ja. Al vind ik het ergens ook raar als je je tweejarige kind met sieraden behangt.het eerste wat mij opviel was de leeftijd van het jochie...
2 jaar...![]()
quote:Beginnen die gasten er al zo vroeg mee?Op woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef anufri het volgende:
[..]
Ah... dat is dus het eerste wat JOU opvalt,
het eerste wat mij opviel was de leeftijd van het jochie...
2 jaar...![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
En anders een Antilliaan![]()
Geeft wel aan watvoor pauperschoenen die 2-jarige aan had als hij die mocht houden
quote:ja... eigenlijk is het de schuld van het kindjeOp woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als het een artikel uit de collaboratiekrant Telegraaf betreft wel ja.
[..]
Ik had die headline al gezien. Dat is ook erg ja. Al vind ik het ergens ook raar als je je tweejarige kind met sieraden behangt.
quote:Nee, het is de schuld van de dief uiteraard, je moet met je tengels van andermans spullen afblijven.Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef anufri het volgende:
[..]
ja... eigenlijk is het de schuld van het kindje![]()
je hebt gelijk Rem !
ik ga eten...
quote:checkOp woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wa'n pokkeweer buiten, dat worden weer natte sokjes.
quote:Daar wachten ze tenminste totdat ze wat ouder zijn, voordat ze iemand beroven.Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef anufri het volgende:
pauperstad dat Den Haag zeg...
geef mij maar Amsterdam
quote:Hier in de provincie zijn ze nog niet zo ver geevolueerd gelukkig, hier houden ze het vooral bij taxichauffeursOp woensdag 27 oktober 2010 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wachten ze tenminste totdat ze wat ouder zijn, voordat ze iemand beroven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |