quote:weet ik toch schatOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik eerder ga dan mogen ze me kaalplukken als een kip voor het offerfeest!
quote:ben je gek...in mn hoofd is het 1 grote klaagzangOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon respekt, en je weet wel waarom, als je er eentje nooit hoort klagen ben jij het wel, hoe jij met alles omgaat is benoemenswaardig, en nu dit weer ter sprake komt, de avond/nacht dat ik bij jou mocht klagen en mijn angsten kon uithuilen, die zal ik nooit maar ook nooit vergeten daarom hou ik gewoon van je, en ja iedereen mag dat wel weten, al is het geen geheim meer hier, maar de moed die jij andere inspreekt is gewoon ja gewoon even geen woorden voor.
quote:die zijn TE ERRUG...
quote:Als je het zelf niet weet, dan laat je het toch aan je kinderen over? Wat kan jou het verrekken, hoe meer ze eraf slopen des te kleiner de kist en het graf. ''t Wordt alleen maar voordeliger.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
door vanavond ga ik er toch eens goed over nadenken over dat donor gedoe.
quote:die zwarte zal ik zo kopen, beetje puntig en beetje uit de mode maar voor de dagelijkse boodschappen wel geschikt.
quote:ow... lees maar niet terugOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zwarte zal ik zo kopen, beetje puntig en beetje uit de mode maar voor de dagelijkse boodschappen wel geschikt.
quote:jajaOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef anufri het volgende:
[..]
je hoeft je wekker er niet voor te zetten heur...
quote:Nu nog een leuk pakje erbij...Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef anufri het volgende:
[..]
die zijn TE ERRUG...![]()
vreselijk...
die van mij zijn stoerder
quote:Wat ga je doen in Groningen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En zaterdag op en neer naar Groningen dus ik neem het er even van morgen
quote:Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als jij het doet teken ik ook![]()
Ja dat is lullig.....maar ik vind het niet erg om donor te worden. Alleen mijzelf er toe zetten vind ik lastig.
quote:nah... als ik zo ga staan dan ben ik de lulOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu nog een leuk pakje erbij...
[ afbeelding ]
quote:nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het zelf niet weet, dan laat je het toch aan je kinderen over? Wat kan jou het verrekken, hoe meer ze eraf slopen des te kleiner de kist en het graf. ''t Wordt alleen maar voordeliger.
quote:Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:Mohammed populairste jongensnaam in Engeland
LONDEN - Mohammed was in 2009 de populairste jongensnaam voor pasgeboren baby's in Engeland en Wales. Dat heeft het Britse Bureau voor de Statistiek woensdag bekendgemaakt.
quote:Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets overOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.
quote:hahahhaa jij vond ze stom.
quote:Wil je hier ook een IM topic? Kun je tegenwoordig vast laten leggen bij MonutaOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.
ze weten wel dat alles van marvin gedraait moet worden, want stel je voor dat ze mieke telkamp of gordon uitzoeken omdat ze niet wisten wat mama op der eigen feestje gedraait had willen hebben.
quote:nee dus... dat wordt wachten op de volgende tramOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa jij vond ze stom.
maar hou van hoge hakken, vind ik mooi en vrouwelijk staan, en ze zijn dit jaar hoog, maar of ik er dan op kan rennen om de tram te halen is een 2e.
quote:Ook een vorm van orgaanvlees dat eten bij van der Valk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag.
quote:Mooi kut dat die boedelscheiding toen verkeerd is gegaanOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets over
quote:Met een kers in de appelmoes. Et walla!Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:nee, jij weet het nu toch ook, maar je vroeg iets over de kinderen zodoende zei ik het maar gelijk, ja ik zeg het gewoon hoe ik het voel en denk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je hier ook een IM topic? Kun je tegenwoordig vast laten leggen bij Monuta![]()
quote:GMTA maakt mij ook niet zoveel uit,. Ik heb ook niets geregeldOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.
ze weten wel dat alles van marvin gedraait moet worden, want stel je voor dat ze mieke telkamp of gordon uitzoeken omdat ze niet wisten wat mama op der eigen feestje gedraait had willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |