quote:Ik geef mijn ziel aan NoekOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:doe maar 2 nachtjesOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
Na dit gezellige onderwerp ga ik maar naar bed.
Kan ik er nog eens een nachtje over slapen.
quote:Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.
de kleine dingen, je vriendschappen, je dak boven je hoofd het zijn maar prutdingen maar daar haal je zoveel uit.
quote:Daar voelt hij niks van.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:slaap lekker marrije.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
Na dit gezellige onderwerp ga ik maar naar bed.
Kan ik er nog eens een nachtje over slapen.
quote:Bij 0-3 zou 't koud zijn. Nu springt ie zich wel warmOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:Arme Noek
quote:Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb er nooit dichtbij gestaan dus ik weet niet hoe dat voelt dus vooralsnog heb ik geen angst. Ik weet wel hoe de dood eruit ziet en heb mensen zien sterven maar dat is toch anders.
quote:oke, maar niet aan die nare dingen denken hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaan
quote:Ik leef liever 's avondsOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaan
quote:En dat is aan mij om straks te beslissen!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....
quote:waarom dat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....
quote:gewoon zeggen... ja prop alles er maar nieuw inOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is aan mij om straks te beslissen!
quote:Je bedoelt haal er maar uit? Ik prop er nu wel eens een geslachtsorgaantje in!Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef anufri het volgende:
[..]
gewoon zeggen... ja prop alles er maar nieuw in
quote:Oh echt? Dat vind ik wel heel heftig hoor. En ook heel erg zielig. Ik snap ook dat jij dat helemaal niet wil maar ik word er wel stil van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
quote:ow.. ik dacht dat het er over ging dat jij moch beslissen of ze iet s ''nieuw'' kreegOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt haal er maar uit? Ik prop er nu wel eens een geslachtsorgaantje in!
quote:das waarOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is aan mij om straks te beslissen!
quote:Mijn vader heeft bijna 20 jaar terug een dubbele longtransplantatie gehad...die is jammerlijk gefaald en tot op de dag van vandaag is dat nog 1 van de moeilijkste transplantaties....Ik heb mijn vader in die 10 weken zo ontzettend zien lijden dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat nooit wilde...Bovendien leef ik al ruim 5 jaar in geleende tijd en ben daar erg dankbaar voor..Ik denk dat als ik nu zo ver kom dat het op is dat het dan ook wel echt op is bij mij.
quote:Tja, en ik vind nog altijd dat ik daar over mag beslissen. Ik kan dat nu doen (heb het overigens 30 jaar terug al gedaan). Als familie het moet doen, moeten ze het doen op een moment dat ze waarschijnlijk toch behoorlijk emotioneel zijn omdat ik dood ben. Nou ja, hersendood dan maar dat is ook dood. En dan moeten ze ook nog even beslissen of er al dan niet stukkies uit me gesneden mogen worden. Dat beslis ik toch echt liever zelf en ik heb lang geleden al besloten dat het magOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.
[..]
Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
* Teun_ZHV kijkt nu om zich heen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn baan, werken zul je.....
quote:oke, kan ik wel snappen, maar wel kut...Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar![]()
[..]
Mijn vader heeft bijna 20 jaar terug een dubbele longtransplantatie gehad...die is jammerlijk gefaald en tot op de dag van vandaag is dat nog 1 van de moeilijkste transplantaties....Ik heb mijn vader in die 10 weken zo ontzettend zien lijden dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat nooit wilde...Bovendien leef ik al ruim 5 jaar in geleende tijd en ben daar erg dankbaar voor..Ik denk dat als ik nu zo ver kom dat het op is dat het dan ook wel echt op is bij mij.
quote:Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik benOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Dat vind ik wel heel heftig hoor. En ook heel erg zielig. Ik snap ook dat jij dat helemaal niet wil maar ik word er wel stil van.
quote:Omdat het geen ver van je bed show is, denk ik en ondanks geen hart gun ik toch heel veel mensen een heeeeeel lang gelukkig leven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |