quote:Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zou
voelen of ''per ongeluk'' nog niet ECHT dood ben als ze de rotzooi eruithalen...
als ik het NU zou doen, ga ik onder narcose, dat vind ik dan minder eng...
mwa, ja dat heb ik ooit zo eens besloten, hoef ik er niet meer wakker van te
liggen.
quote:Ik heb Joppie al gehad, best lekker maar erg sterk gekruid vond ik. Eens kijken of mijn ma die andere ook eens meeneemt, ik zal haar eens vragen.
quote:ik dacht dat jij geen hart hadOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.![]()
quote:Nee, makkelijk lullen als je gezond bent, dat je dan niet bang bent voor de dood. Dat is dan nog een ver van je bed show. Omgekeerd juist!Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je met 1 been in je graf staatVolgens mij mis ik iets.
quote:Eh ja, zo kan je het ook bekijkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.![]()
quote:Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zou mooi voor je wezen Teun
quote:Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
quote:Ik vind ze beiden nogal chemisch ruiken. De mango red chilli vind ik wel de lekkerste van de twee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Joppie al gehad, best lekker maar erg sterk gekruid vond ik. Eens kijken of mijn ma die andere ook eens meeneemt, ik zal haar eens vragen.
quote:ow... je hebt geen TettenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met mijn tieten.
quote:Die is hard
quote:Ik eigenlijk ook best wel, maar mijn zwager heeft zijn leven te danken aan twee donoren en dan ga je er toch anders over denken. Want als die donoren er niet waren geweest, was mijn zwager er ook niet meer geweest.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik wel zou doen, stel mijn kinderen of bv Laysa heeft een nier nodig, dan mogen ze hem er zo uit jetsen geen probleem, maar dat hele donor gedoe vind ik gewoon een enge gedachte.
quote:Hmm. Dat werkt bij mij anders, ik ben ook gezond, maar ik ben gewoon een angsthaas met dat soort dingen. Maar ik heb niet het idee dat het een ver van mn bed show is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, makkelijk lullen als je gezond bent, dat je dan niet bang bent voor de dood. Dat is dan nog een ver van je bed show. Omgekeerd juist!
quote:3-0, afgelopen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
Piet, hoeveel staat het nu? Mijn vriendje Gert heeft het vast heel leuk nu.
quote:aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die enge gedachte heb ik al als ik denk aan mijn overlijden.....crematiebegraven
quote:Is dat nog steeds zo? Dacht dat dat inmiddels gewijzigd was en vind ook dat dat zou moeten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
Als in...jij hebt een donorcodicil maar als je overleden bent en de familie zegt nee dan gaat het hele feest niet door
quote:en denk ook koud in dat tochtige stadion.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
Piet, hoeveel staat het nu? Mijn vriendje Gert heeft het vast heel leuk nu.
quote:lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.
[..]
Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
* Teun_ZHV kijkt nu om zich heen
quote:is nog steeds zoOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo? Dacht dat dat inmiddels gewijzigd was en vind ook dat dat zou moeten.
quote:Mensen blij maken met een dooie teun is het spreekwoord toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:Ja, dat weet ik dus niet want ik heb er nooit dichtbij gestaan dus ik weet niet hoe dat voelt dus vooralsnog heb ik geen angst. Ik weet wel hoe de dood eruit ziet en heb mensen zien sterven maar dat is toch anders.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm. Dat werkt bij mij anders, ik ben ook gezond, maar ik ben gewoon een angsthaas met dat soort dingen. Maar ik heb niet het idee dat het een ver van mn bed show is.
quote:Trusten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
Na dit gezellige onderwerp ga ik maar naar bed.
Kan ik er nog eens een nachtje over slapen.
quote:Ik geef mijn ziel aan NoekOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:doe maar 2 nachtjesOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
quote:Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.
de kleine dingen, je vriendschappen, je dak boven je hoofd het zijn maar prutdingen maar daar haal je zoveel uit.
quote:Daar voelt hij niks van.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:slaap lekker marrije.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |