quote:Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:Ligt er ook aan welke opleiding natuurlijk, op de basisschool had ik zeker respect voor ze. Op de LTS/LEAO en MBO verloren ze dat weerOp woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje onderwijzer dient wel geschoold te worden in het trivium maar zelfs dergelijke trivia (woordspeling!) is men niet meer meester!![]()
Een meester is trouwens niet eens een meester meer!
quote:maakt niet uit, beetje vuurwerk zal ze wakker schudden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:iets specifieker?Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Nog niet, ff lezen....Op woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ben dit net aan het lezen, heb je al advies gegeven Heidi?
twijfels over "beroep" nieuwe vriend
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Ik ben ook wel zo gemeen dat ik dat al vanaf het begin denkOp woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Iedereen mag 't denken, maar in 'de Kamer' zeg je 't niet. Dat is lager dan niveautje Wilders, waar hij zo tegen ageert.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zo gemeen dat ik dat al vanaf het begin denk
quote:Dat is toch leuk voor de fans van Frans?Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die herziening van "wonen" biedt nog wel wat perspectief voor eigenaren van recreatiewoning. De VVD en de PVV zijn voor vaste bewoning van die woningen.
quote:dat zou mooi voor je wezen TeunOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die herziening van "wonen" biedt nog wel wat perspectief voor eigenaren van recreatiewoning. De VVD en de PVV zijn voor vaste bewoning van die woningen.
quote:Zaad, bloed of orgaan?
quote:wel een goed idee...ik moet eik ook nog goeien sneeuwschoenenOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
ga ik tenminste niet op mijn muil als het weer gaan sneeuwen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Ook belangrijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
[ link | afbeelding ]
quote:ikke niet
quote:stoerOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:hier zitten best toffe tussenOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel een goed idee...ik moet eik ook nog goeien sneeuwschoenen
quote:Heb ik ook hoor, het blijft toch een vreemd gevoel, terwijl als je heel logisch denkt (wat ik normaal doe) het geen probleem is, je merkt er immers toch niets van.
quote:niet eens zo duurOp woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
hier zitten best toffe tussen![]()
http://www.safetyware.nl/catalog/index.php?cPath=124_136
quote:Mooi fann, en helemaal hot , deze winter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:daarom echt vind het gewoon heel moeilijk om te beslissen, maar ga er eens diep over nadenken want ze kunnen best dingen van me gebruiken, ja en stel je voor je red er een ander mee, maar vind het gewoon iets waar ik nog niet uit ben met mezelf.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, het blijft toch een vreemd gevoel, terwijl als je heel logisch denkt (wat ik normaal doe) het geen probleem is, je merkt er immers toch niets van.
quote:dat viel mij ook harstikke mee
quote:Als ik iets nodig heb en ik zou dan moeten tekenen als donor zou ik het direct doen, zonder nadenken. Misschien moeten ze gewoon de wetgeving aanpassen zodat je automatisch donor bent tenzij je aangeeft dat niet te willen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom echt vind het gewoon heel moeilijk om te beslissen, maar ga er eens diep over nadenken want ze kunnen best dingen van me gebruiken, ja en stel je voor je red er een ander mee, maar vind het gewoon iets waar ik nog niet uit ben met mezelf.
quote:ik ben er helemaal blij meeOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooi fann, en helemaal hot , deze winter.
quote:heet dat zo die dingen die ik net besteld heb?
quote:Nee zo heten die van mij!Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef anufri het volgende:
[..]
heet dat zo die dingen die ik net besteld heb?
quote:zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
ja dat donor vind ik heel erg moeilijk, wil wel maar ook weer niet.
alleen mijn oudste is donor van die andere 2 weet ik het niet eens of zij er ooit wel eens over denken, denk dat ik het er eens over heb met hun.
quote:ow...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef anufri het volgende:
[..]
ow...![]()
picture of neh is ook weer zoveel gedoe
quote:Nee kijk Feyenoord, 2-0 inmiddels.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Luister je goed Pietje? Belastingparadijs
quote:als ik NU iemand in mijn familie kan helpen met een orgaan mogen ze hem hebben,Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.
quote:plu? plu? effe kijken heb ik gemist ...Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
zelfs met bijpassende plu valt het nog mee
quote:Maar als ik dan weer denk aan de cliché, er liggen 2 mensen zwaar op sterven en 1 is donor en 1 niet, en er kan er maar 1 gered worden, dan laat men die donor vast als eerste dood gaan. . .dan vind ik het opeens wel weer een wat enge beslissing.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.
quote:ah... google
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
[..]
plu? plu? effe kijken heb ik gemist ...
quote:Hoe zeer jij ook aangeeft ...uiteindelijk beslist de familie...raar maar waar..meerdere keren ondervondenOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar als ik dan weer denk aan de cliché, er liggen 2 mensen zwaar op sterven en 1 is donor en 1 niet, en er kan er maar 1 gered worden, dan laat men die donor vast als eerste dood gaan. . .dan vind ik het opeens wel weer een wat enge beslissing.
quote:zitten leuke tussen, even je link bewaren.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
hier zitten best toffe tussen![]()
http://www.safetyware.nl/catalog/index.php?cPath=124_136
quote:ow... maar die is le-luk
quote:oke... doe hem de groetjes...
quote:Ja, ik begrijp wel wat je zegt maar echt snappen doe ik het niet maar dat is omdat ik er anders over denk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik NU iemand in mijn familie kan helpen met een orgaan mogen ze hem hebben,
maar niet meer als ik al voor ''schijn''dood lig...
als je begrijpt wat ik bedoel...
quote:Ik zie het al op marktplaats staan! Tante Geertbertha ligt op sterven. Tot vanavond bieden op een paar nieren, regelmatig goed door gespoeld!Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe zeer jij ook aangeeft ...uiteindelijk beslist de familie...raar maar waar..meerdere keren ondervonden
quote:wilde ze ook maar komt er niet door. ( dacht jaren terug hadden ze het erover)Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik iets nodig heb en ik zou dan moeten tekenen als donor zou ik het direct doen, zonder nadenken. Misschien moeten ze gewoon de wetgeving aanpassen zodat je automatisch donor bent tenzij je aangeeft dat niet te willen zijn.
quote:oh dat wist ik niet, das ook watOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
Als in...jij hebt een donorcodicil maar als je overleden bent en de familie zegt nee dan gaat het hele feest niet door
quote:Op een broodje? Paar euro bij de shoarma-tent!Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo wacht nog even totdat ie geld krijgt voor organen
Wat krijg je tegenwoordig voor een nier?
quote:En de lever van je tante? Is dat een goede van Unilever?Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie het al op marktplaats staan! Tante Geertbertha ligt op sterven. Tot vanavond bieden op een paar nieren, regelmatig goed door gespoeld!
quote:bij mij overheerst de angst nogOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wel wat je zegt maar echt snappen doe ik het niet maar dat is omdat ik er anders over denk.
En wat Marrije zegt ook. Ik sta er wat anders in, denk ik.
quote:Ik ben vast niet koosjer, dus dat zal de prijs wel drukkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een broodje? Paar euro bij de shoarma-tent!
quote:nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zouOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wel wat je zegt maar echt snappen doe ik het niet maar dat is omdat ik er anders over denk.
En wat Marrije zegt ook. Ik sta er wat anders in, denk ik.
quote:Misschien is dat het wel. Die heb ik niet. Nu niet iig. Makkelijk lullen natuurlijk in mijn positie.
quote:nou jah... dan bestel je die toch,Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat vind ik nou net de mooiste
quote:Vind ik ook doodeng, ben ik ook bang dat men denkt dat het werkt maar dat ik dan stiekem toch nog wel wat voel maar niks kan bewegen om dat duidelijk te maken. Ik ben een angsthaas.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zou
voelen of ''per ongeluk'' nog niet ECHT dood ben als ze de rotzooi eruithalen...
als ik het NU zou doen, ga ik onder narcose, dat vind ik dan minder eng...
mwa, ja dat heb ik ooit zo eens besloten, hoef ik er niet meer wakker van te
liggen.
quote:Die enge gedachte heb ik al als ik denk aan mijn overlijden.....crematieOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik wel zou doen, stel mijn kinderen of bv Laysa heeft een nier nodig, dan mogen ze hem er zo uit jetsen geen probleem, maar dat hele donor gedoe vind ik gewoon een enge gedachte.
quote:dat klinkt alsof je met 1 been in je graf staatOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel. Die heb ik niet. Nu niet iig. Makkelijk lullen natuurlijk in mijn positie.
quote:Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... om een lang verhaal kort te maken ik schijt gewoon bagger dat ik nog iets zou
voelen of ''per ongeluk'' nog niet ECHT dood ben als ze de rotzooi eruithalen...
als ik het NU zou doen, ga ik onder narcose, dat vind ik dan minder eng...
mwa, ja dat heb ik ooit zo eens besloten, hoef ik er niet meer wakker van te
liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |