quote:stoerOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
ga ik tenminste niet op mijn muil als het weer gaan sneeuwen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:hier zitten best toffe tussenOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel een goed idee...ik moet eik ook nog goeien sneeuwschoenen
quote:Heb ik ook hoor, het blijft toch een vreemd gevoel, terwijl als je heel logisch denkt (wat ik normaal doe) het geen probleem is, je merkt er immers toch niets van.
quote:niet eens zo duurOp woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
hier zitten best toffe tussen![]()
http://www.safetyware.nl/catalog/index.php?cPath=124_136
quote:Mooi fann, en helemaal hot , deze winter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
ga ik tenminste niet op mijn muil als het weer gaan sneeuwen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:daarom echt vind het gewoon heel moeilijk om te beslissen, maar ga er eens diep over nadenken want ze kunnen best dingen van me gebruiken, ja en stel je voor je red er een ander mee, maar vind het gewoon iets waar ik nog niet uit ben met mezelf.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, het blijft toch een vreemd gevoel, terwijl als je heel logisch denkt (wat ik normaal doe) het geen probleem is, je merkt er immers toch niets van.
quote:dat viel mij ook harstikke mee
quote:Als ik iets nodig heb en ik zou dan moeten tekenen als donor zou ik het direct doen, zonder nadenken. Misschien moeten ze gewoon de wetgeving aanpassen zodat je automatisch donor bent tenzij je aangeeft dat niet te willen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom echt vind het gewoon heel moeilijk om te beslissen, maar ga er eens diep over nadenken want ze kunnen best dingen van me gebruiken, ja en stel je voor je red er een ander mee, maar vind het gewoon iets waar ik nog niet uit ben met mezelf.
quote:ik ben er helemaal blij meeOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooi fann, en helemaal hot , deze winter.
quote:heet dat zo die dingen die ik net besteld heb?
quote:Nee zo heten die van mij!Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef anufri het volgende:
[..]
heet dat zo die dingen die ik net besteld heb?
quote:zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
ja dat donor vind ik heel erg moeilijk, wil wel maar ook weer niet.
alleen mijn oudste is donor van die andere 2 weet ik het niet eens of zij er ooit wel eens over denken, denk dat ik het er eens over heb met hun.
quote:ow...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef anufri het volgende:
[..]
ow...![]()
picture of neh is ook weer zoveel gedoe
quote:Nee kijk Feyenoord, 2-0 inmiddels.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Luister je goed Pietje? Belastingparadijs
quote:als ik NU iemand in mijn familie kan helpen met een orgaan mogen ze hem hebben,Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.
quote:plu? plu? effe kijken heb ik gemist ...Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
zelfs met bijpassende plu valt het nog mee
quote:Maar als ik dan weer denk aan de cliché, er liggen 2 mensen zwaar op sterven en 1 is donor en 1 niet, en er kan er maar 1 gered worden, dan laat men die donor vast als eerste dood gaan. . .dan vind ik het opeens wel weer een wat enge beslissing.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
[..]
zou je het weigeren als het jouw leven of dat van een dierbare kan redden? Wanneer ik dat denk vind ik het zo lastig niet.
quote:ah... google
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
[..]
plu? plu? effe kijken heb ik gemist ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |