quote:Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:Ligt er ook aan welke opleiding natuurlijk, op de basisschool had ik zeker respect voor ze. Op de LTS/LEAO en MBO verloren ze dat weerOp woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje onderwijzer dient wel geschoold te worden in het trivium maar zelfs dergelijke trivia (woordspeling!) is men niet meer meester!![]()
Een meester is trouwens niet eens een meester meer!
quote:maakt niet uit, beetje vuurwerk zal ze wakker schudden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:iets specifieker?Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Matige actie van Pechtold, min van 'm zelfs.
quote:Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Nog niet, ff lezen....Op woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ben dit net aan het lezen, heb je al advies gegeven Heidi?
twijfels over "beroep" nieuwe vriend
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Ik ben ook wel zo gemeen dat ik dat al vanaf het begin denkOp woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei dat Opstelten als informateur bevooroordeeld oordeelde omdat ie in een bepaald kabinet minister kon worden. Dat lijkt misschien een suf feitje, maar politiek is 't nogal een insinuatie.
quote:Iedereen mag 't denken, maar in 'de Kamer' zeg je 't niet. Dat is lager dan niveautje Wilders, waar hij zo tegen ageert.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zo gemeen dat ik dat al vanaf het begin denk
quote:Dat is toch leuk voor de fans van Frans?Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die herziening van "wonen" biedt nog wel wat perspectief voor eigenaren van recreatiewoning. De VVD en de PVV zijn voor vaste bewoning van die woningen.
quote:dat zou mooi voor je wezen TeunOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die herziening van "wonen" biedt nog wel wat perspectief voor eigenaren van recreatiewoning. De VVD en de PVV zijn voor vaste bewoning van die woningen.
quote:Zaad, bloed of orgaan?
quote:wel een goed idee...ik moet eik ook nog goeien sneeuwschoenenOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
ga ik tenminste niet op mijn muil als het weer gaan sneeuwen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Ook belangrijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef anufri het volgende:
ghehehehehe best wel toffe regenlaarzen besteld tussen het politieke gelul door...
ga ik tenminste niet op mijn muil als het weer gaan sneeuwen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:ikke niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |