quote:ik dacht dat jij geen hart hadOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.![]()
quote:Nee, makkelijk lullen als je gezond bent, dat je dan niet bang bent voor de dood. Dat is dan nog een ver van je bed show. Omgekeerd juist!Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je met 1 been in je graf staatVolgens mij mis ik iets.
quote:Eh ja, zo kan je het ook bekijkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat met begraven worden. Bang dat ik dan opeens weer wakker word. Beter halen ze mijn hart eruit. Weet ik iig zeker dat ik niet wakker word in het donker.![]()
quote:Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zou mooi voor je wezen Teun
quote:Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
quote:Ik vind ze beiden nogal chemisch ruiken. De mango red chilli vind ik wel de lekkerste van de twee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Joppie al gehad, best lekker maar erg sterk gekruid vond ik. Eens kijken of mijn ma die andere ook eens meeneemt, ik zal haar eens vragen.
quote:ow... je hebt geen TettenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met mijn tieten.
quote:Die is hard
quote:Ik eigenlijk ook best wel, maar mijn zwager heeft zijn leven te danken aan twee donoren en dan ga je er toch anders over denken. Want als die donoren er niet waren geweest, was mijn zwager er ook niet meer geweest.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik wel zou doen, stel mijn kinderen of bv Laysa heeft een nier nodig, dan mogen ze hem er zo uit jetsen geen probleem, maar dat hele donor gedoe vind ik gewoon een enge gedachte.
quote:Hmm. Dat werkt bij mij anders, ik ben ook gezond, maar ik ben gewoon een angsthaas met dat soort dingen. Maar ik heb niet het idee dat het een ver van mn bed show is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, makkelijk lullen als je gezond bent, dat je dan niet bang bent voor de dood. Dat is dan nog een ver van je bed show. Omgekeerd juist!
quote:3-0, afgelopen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
Piet, hoeveel staat het nu? Mijn vriendje Gert heeft het vast heel leuk nu.
quote:aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die enge gedachte heb ik al als ik denk aan mijn overlijden.....crematiebegraven
quote:Is dat nog steeds zo? Dacht dat dat inmiddels gewijzigd was en vind ook dat dat zou moeten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
Als in...jij hebt een donorcodicil maar als je overleden bent en de familie zegt nee dan gaat het hele feest niet door
quote:en denk ook koud in dat tochtige stadion.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Noek het volgende:
Piet, hoeveel staat het nu? Mijn vriendje Gert heeft het vast heel leuk nu.
quote:lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.
[..]
Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
* Teun_ZHV kijkt nu om zich heen
quote:is nog steeds zoOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo? Dacht dat dat inmiddels gewijzigd was en vind ook dat dat zou moeten.
quote:Mensen blij maken met een dooie teun is het spreekwoord toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:Ja, dat weet ik dus niet want ik heb er nooit dichtbij gestaan dus ik weet niet hoe dat voelt dus vooralsnog heb ik geen angst. Ik weet wel hoe de dood eruit ziet en heb mensen zien sterven maar dat is toch anders.Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm. Dat werkt bij mij anders, ik ben ook gezond, maar ik ben gewoon een angsthaas met dat soort dingen. Maar ik heb niet het idee dat het een ver van mn bed show is.
quote:Trusten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
Na dit gezellige onderwerp ga ik maar naar bed.
Kan ik er nog eens een nachtje over slapen.
quote:Ik geef mijn ziel aan NoekOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, wij zeggen anders wel dat ze alles van je mogen gebruiken
quote:doe maar 2 nachtjesOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
quote:Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan zulke dingen moet je niet denken HiDi daar wordt je alleen maar deprie van echt geloof me, daarom geniet gewoon van al het leuke wat er op je pad komt, klinkt clisjee ( wat een raar woord) maar is gewoon zo.
de kleine dingen, je vriendschappen, je dak boven je hoofd het zijn maar prutdingen maar daar haal je zoveel uit.
quote:Daar voelt hij niks van.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:slaap lekker marrije.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
quote:Bij 0-3 zou 't koud zijn. Nu springt ie zich wel warmOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
en denk ook koud in dat tochtige stadion.
quote:Arme Noek
quote:Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb er nooit dichtbij gestaan dus ik weet niet hoe dat voelt dus vooralsnog heb ik geen angst. Ik weet wel hoe de dood eruit ziet en heb mensen zien sterven maar dat is toch anders.
quote:oke, maar niet aan die nare dingen denken hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaan
quote:Ik leef liever 's avondsOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat scheelt...ik leef bij de dag, altijd al gedaan
quote:En dat is aan mij om straks te beslissen!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....
quote:waarom dat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de dood...en ze mogen van mij gerust wat hebben, al denk ik dat het niet echt recyclebaar meer is....andersom is een ander verhaal...tot op heden en mede door wat ik heb meegemaakt hoef ik niets zelf te ontvangen....
quote:gewoon zeggen... ja prop alles er maar nieuw inOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is aan mij om straks te beslissen!
quote:Je bedoelt haal er maar uit? Ik prop er nu wel eens een geslachtsorgaantje in!Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef anufri het volgende:
[..]
gewoon zeggen... ja prop alles er maar nieuw in
quote:Oh echt? Dat vind ik wel heel heftig hoor. En ook heel erg zielig. Ik snap ook dat jij dat helemaal niet wil maar ik word er wel stil van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
quote:ow.. ik dacht dat het er over ging dat jij moch beslissen of ze iet s ''nieuw'' kreegOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt haal er maar uit? Ik prop er nu wel eens een geslachtsorgaantje in!
quote:das waarOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is aan mij om straks te beslissen!
quote:Mijn vader heeft bijna 20 jaar terug een dubbele longtransplantatie gehad...die is jammerlijk gefaald en tot op de dag van vandaag is dat nog 1 van de moeilijkste transplantaties....Ik heb mijn vader in die 10 weken zo ontzettend zien lijden dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat nooit wilde...Bovendien leef ik al ruim 5 jaar in geleende tijd en ben daar erg dankbaar voor..Ik denk dat als ik nu zo ver kom dat het op is dat het dan ook wel echt op is bij mij.
quote:Tja, en ik vind nog altijd dat ik daar over mag beslissen. Ik kan dat nu doen (heb het overigens 30 jaar terug al gedaan). Als familie het moet doen, moeten ze het doen op een moment dat ze waarschijnlijk toch behoorlijk emotioneel zijn omdat ik dood ben. Nou ja, hersendood dan maar dat is ook dood. En dan moeten ze ook nog even beslissen of er al dan niet stukkies uit me gesneden mogen worden. Dat beslis ik toch echt liever zelf en ik heb lang geleden al besloten dat het magOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier voor veel anderen die geen alternatief hebben.
[..]
Vanaf het prille begin heb ik gekozen voor de optie dat mijn directe naasten dat mogen beslissen
* Teun_ZHV kijkt nu om zich heen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn baan, werken zul je.....
quote:oke, kan ik wel snappen, maar wel kut...Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar![]()
[..]
Mijn vader heeft bijna 20 jaar terug een dubbele longtransplantatie gehad...die is jammerlijk gefaald en tot op de dag van vandaag is dat nog 1 van de moeilijkste transplantaties....Ik heb mijn vader in die 10 weken zo ontzettend zien lijden dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik dat nooit wilde...Bovendien leef ik al ruim 5 jaar in geleende tijd en ben daar erg dankbaar voor..Ik denk dat als ik nu zo ver kom dat het op is dat het dan ook wel echt op is bij mij.
quote:Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik benOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Dat vind ik wel heel heftig hoor. En ook heel erg zielig. Ik snap ook dat jij dat helemaal niet wil maar ik word er wel stil van.
quote:Omdat het geen ver van je bed show is, denk ik en ondanks geen hart gun ik toch heel veel mensen een heeeeeel lang gelukkig leven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik ben
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
door vanavond ga ik er toch eens goed over nadenken over dat donor gedoe.
quote:je hoeft je wekker er niet voor te zetten heur...Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als jij het doet teken ik ook![]()
Ja dat is lullig.....maar ik vind het niet erg om donor te worden. Alleen mijzelf er toe zetten vind ik lastig.
quote:Als ik eerder ga dan mogen ze me kaalplukken als een kip voor het offerfeest!Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom zielig? ik vind mezelf verre van zielig hoor...ik denk dat ik in tegenstelling tot heel veel anderen een rijk leven heb, juist doordat ik nu ben wie, en hoe ik ben
quote:Gelukkig kan ik tussen de sarcastische gordijntjes heen kijken en wist ik allang dat je hart goed wasOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het geen ver van je bed show is, denk ik en ondanks geen hart gun ik toch heel veel mensen een heeeeeel lang gelukkig leven.
quote:gewoon respekt, en je weet wel waarom, als je er eentje nooit hoort klagen ben jij het wel, hoe jij met alles omgaat is benoemenswaardig, en nu dit weer ter sprake komt, de avond/nacht dat ik bij jou mocht klagen en mijn angsten kon uithuilen, die zal ik nooit maar ook nooit vergeten daarom hou ik gewoon van je, en ja iedereen mag dat wel weten, al is het geen geheim meer hier, maar de moed die jij andere inspreekt is gewoon ja gewoon even geen woorden voor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Gewoon een vrije dag dus
quote:Als ze ook nog van een provincieclubje als VVV zouden verliezen zou het wel heel erg gesteld zijnOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 0-3 zou 't koud zijn. Nu springt ie zich wel warm.
quote:weet ik toch schatOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik eerder ga dan mogen ze me kaalplukken als een kip voor het offerfeest!
quote:ben je gek...in mn hoofd is het 1 grote klaagzangOp woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon respekt, en je weet wel waarom, als je er eentje nooit hoort klagen ben jij het wel, hoe jij met alles omgaat is benoemenswaardig, en nu dit weer ter sprake komt, de avond/nacht dat ik bij jou mocht klagen en mijn angsten kon uithuilen, die zal ik nooit maar ook nooit vergeten daarom hou ik gewoon van je, en ja iedereen mag dat wel weten, al is het geen geheim meer hier, maar de moed die jij andere inspreekt is gewoon ja gewoon even geen woorden voor.
quote:die zijn TE ERRUG...
quote:Als je het zelf niet weet, dan laat je het toch aan je kinderen over? Wat kan jou het verrekken, hoe meer ze eraf slopen des te kleiner de kist en het graf. ''t Wordt alleen maar voordeliger.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
door vanavond ga ik er toch eens goed over nadenken over dat donor gedoe.
quote:die zwarte zal ik zo kopen, beetje puntig en beetje uit de mode maar voor de dagelijkse boodschappen wel geschikt.
quote:ow... lees maar niet terugOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zwarte zal ik zo kopen, beetje puntig en beetje uit de mode maar voor de dagelijkse boodschappen wel geschikt.
quote:jajaOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef anufri het volgende:
[..]
je hoeft je wekker er niet voor te zetten heur...
quote:Nu nog een leuk pakje erbij...Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef anufri het volgende:
[..]
die zijn TE ERRUG...![]()
vreselijk...
die van mij zijn stoerder
quote:Wat ga je doen in Groningen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En zaterdag op en neer naar Groningen dus ik neem het er even van morgen
quote:Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als jij het doet teken ik ook![]()
Ja dat is lullig.....maar ik vind het niet erg om donor te worden. Alleen mijzelf er toe zetten vind ik lastig.
quote:nah... als ik zo ga staan dan ben ik de lulOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu nog een leuk pakje erbij...
[ afbeelding ]
quote:nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het zelf niet weet, dan laat je het toch aan je kinderen over? Wat kan jou het verrekken, hoe meer ze eraf slopen des te kleiner de kist en het graf. ''t Wordt alleen maar voordeliger.
quote:Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:Mohammed populairste jongensnaam in Engeland
LONDEN - Mohammed was in 2009 de populairste jongensnaam voor pasgeboren baby's in Engeland en Wales. Dat heeft het Britse Bureau voor de Statistiek woensdag bekendgemaakt.
quote:Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets overOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |