quote:Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:Mohammed populairste jongensnaam in Engeland
LONDEN - Mohammed was in 2009 de populairste jongensnaam voor pasgeboren baby's in Engeland en Wales. Dat heeft het Britse Bureau voor de Statistiek woensdag bekendgemaakt.
quote:Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets overOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, je hebt je leven al jaren geleden gegeven aan je ex en aan de sociale dienst.
quote:hahahhaa jij vond ze stom.
quote:Wil je hier ook een IM topic? Kun je tegenwoordig vast laten leggen bij MonutaOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.
ze weten wel dat alles van marvin gedraait moet worden, want stel je voor dat ze mieke telkamp of gordon uitzoeken omdat ze niet wisten wat mama op der eigen feestje gedraait had willen hebben.
quote:nee dus... dat wordt wachten op de volgende tramOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa jij vond ze stom.
maar hou van hoge hakken, vind ik mooi en vrouwelijk staan, en ze zijn dit jaar hoog, maar of ik er dan op kan rennen om de tram te halen is een 2e.
quote:Ook een vorm van orgaanvlees dat eten bij van der Valk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag.
quote:Mooi kut dat die boedelscheiding toen verkeerd is gegaanOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets over
quote:Met een kers in de appelmoes. Et walla!Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
Eten bij van der valk (die waar ik ooit getrouwd ben) voor oma's verjaardag. En ik blijf lekker niet slapen. Wel schattig trouwens hadden ze helemaal aan mijn moeder gevraagd of de locatie niet te confronterend voor mij zou zijn. Ik legde de link pas toen mijn moeder dat vertelde
quote:nee, jij weet het nu toch ook, maar je vroeg iets over de kinderen zodoende zei ik het maar gelijk, ja ik zeg het gewoon hoe ik het voel en denk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je hier ook een IM topic? Kun je tegenwoordig vast laten leggen bij Monuta![]()
quote:GMTA maakt mij ook niet zoveel uit,. Ik heb ook niets geregeldOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wil ik wel eerlijk hier wezen, en misschien egoistich, maar mijn kinderen mogen ook besluiten of ze me in een gat gooien of in een oven, wil het niet weten wat er gaat gebeuren, want ja ben als de dood voor de dood.
ze weten wel dat alles van marvin gedraait moet worden, want stel je voor dat ze mieke telkamp of gordon uitzoeken omdat ze niet wisten wat mama op der eigen feestje gedraait had willen hebben.
quote:Bel je die ex nog zo vaak? of is dat over?Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja mijn hart ligt nog bij haar.....en als ik alles moet terugbetalen aan de sociale dienst blijft er ook niets over
quote:Aha de bekende voorhoofdtransplantatie?
quote:Ja, zo'n uitvaart kan ook nog misgaan. Een oom van mijn vader was z'n hele leven niet buiten de provincie (Friesland) geweest. Na zijn dood ging hij wel op reis. Op de begrafenis bleek dat er iemand anders in de kist lag en dat het lichaam van de oom op weg was naar Limburg.Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:nee zeg ik puntig is uit maar toch voor erbij te hebben kan nooit kwaad, ga morgen mooie laarzen kopen, zwart met hak beetje hoerig maar lekker over de knieOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik houd niet van schoenen of laarzen met van die enorme punten. Dan denk ik altijd: Iedereen weet toch, dat daar geen tenen zitten?
quote:ja...de rest kreeg ik, dat dan weer wel.Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi kut dat die boedelscheiding toen verkeerd is gegaan
quote:Ik vond het toen ook wel lastig om in te vullen, maar als het ingevuld is denk je er nooit meer aan en is het klaar.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, jij weet het nu toch ook, maar je vroeg iets over de kinderen zodoende zei ik het maar gelijk, ja ik zeg het gewoon hoe ik het voel en denk.
quote:Ik hoop eerder die van een Thaise masseurOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat vermoedelijk het leven verlengen van een rechtse Vlaming Bob
quote:je maakt een geintjeOp woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo'n uitvaart kan ook nog misgaan. Een oom van mijn vader was z'n hele leven niet buiten de provincie (Friesland) geweest. Na zijn dood ging hij wel op reis. Op de begrafenis bleek dat er iemand anders in de kist lag en dat het lichaam van de oom op weg was naar Limburg.
quote:Al een paar maanden is haar telefoon afgesloten en ze is weer verhuistOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef anufri het volgende:
[..]
Bel je die ex nog zo vaak? of is dat over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |