quote:Ik verwacht niet anders van jeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees nu maar niet al te blij, vroeg of laat flikker ik vast weer een kei in een te rimpelloze vijver
quote:Ben je ook al weer aan de leg en net als Juud aan het broedkippen? Of wacht je nog een paar weken
quote:It takes two to tangoOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van je![]()
(maar moet wel leuk blijven)
quote:Die heb ik ook nog aan staan.Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Marrije is hem zo gesmeerd, geeft niet hoor
![]()
ben maar weer naar de kamerdebatten, misschien wordt er nog wat gelachen daar, kan ik even meelachen.
quote:ja hier de kamerdebatten en slaapkamer feyenoord.Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog aan staan.
* HiDiHo drukt nog een keer op de rode knop
quote:Verbeterd, geen nieuwe versieOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef Dementor het volgende:
Een verbeterde Teun dus ook een nieuw account?
quote:zij heeft wel domme kaplaarzen aan, past niet bij de rest van het outfitje, ja ja ik let ook op wat hij of zij dragen.
quote:oke, ga je uitdelen dan dat je het hier vermeld
quote:Na, ik denk dat het alleen een nieuwe verpakking is, maar ik doe het ervoorOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zo verkoop ik het wel naar de klant, verbeterd dus een nieuwe versie.
quote:Komt deze wel tot onder de rand? Daar koekt het altijd zo aan!
quote:Ik betaal belasting dus uitdelen doe ik al genoeg.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ga je uitdelen dan dat je het hier vermeld
quote:Je moet ook ff het nekje eronder houdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt deze wel tot onder de rand? Daar koekt het altijd zo aan!
quote:Hier ook een extraatje in die richting maar daar heb ik dan wel zelf voor gewerkt (variabel).Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook, plus extraatje van 400 euro, 't was immers de maand van de docent
quote:Ja...nog bedankt daarvoorOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik betaal belasting dus uitdelen doe ik al genoeg.
quote:Het wordt echt tijd dat ze leraren beoordelenOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook, plus extraatje van 400 euro, 't was immers de maand van de docent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |