quote:Ik verwacht niet anders van jeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees nu maar niet al te blij, vroeg of laat flikker ik vast weer een kei in een te rimpelloze vijver
quote:Ben je ook al weer aan de leg en net als Juud aan het broedkippen? Of wacht je nog een paar weken
quote:It takes two to tangoOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van je![]()
(maar moet wel leuk blijven)
quote:Die heb ik ook nog aan staan.Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Marrije is hem zo gesmeerd, geeft niet hoor
![]()
ben maar weer naar de kamerdebatten, misschien wordt er nog wat gelachen daar, kan ik even meelachen.
quote:ja hier de kamerdebatten en slaapkamer feyenoord.Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog aan staan.
* HiDiHo drukt nog een keer op de rode knop
quote:Verbeterd, geen nieuwe versieOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef Dementor het volgende:
Een verbeterde Teun dus ook een nieuw account?
quote:zij heeft wel domme kaplaarzen aan, past niet bij de rest van het outfitje, ja ja ik let ook op wat hij of zij dragen.
quote:oke, ga je uitdelen dan dat je het hier vermeld
quote:Na, ik denk dat het alleen een nieuwe verpakking is, maar ik doe het ervoorOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zo verkoop ik het wel naar de klant, verbeterd dus een nieuwe versie.
quote:Komt deze wel tot onder de rand? Daar koekt het altijd zo aan!
quote:Ik betaal belasting dus uitdelen doe ik al genoeg.Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ga je uitdelen dan dat je het hier vermeld
quote:Je moet ook ff het nekje eronder houdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt deze wel tot onder de rand? Daar koekt het altijd zo aan!
quote:Hier ook een extraatje in die richting maar daar heb ik dan wel zelf voor gewerkt (variabel).Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook, plus extraatje van 400 euro, 't was immers de maand van de docent
quote:Ja...nog bedankt daarvoorOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik betaal belasting dus uitdelen doe ik al genoeg.
quote:Het wordt echt tijd dat ze leraren beoordelenOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook, plus extraatje van 400 euro, 't was immers de maand van de docent
quote:Jep, gelukkig behoor ik niet tot die doelgroepOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat ze leraren beoordelen
quote:Ooit
quote:Idem, ik kijk sowieso bijna nooit. Ik zie de salarisstrook voorbij komen op de site van Raet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Salaris binnen maar hypotheek er nog niet af, vandaar dat ik nooit kijk tussen de 25e en de 1e.
quote:Oh God, die arme psych....Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OoitMaar ga eerst een jaartje lullen met een psych
quote:Het lijkt mij ook dat er geen slechte leraren bestaan, hooguit een paar die er met de pet naar gooien. Maar het lijkt mij toch dat zo'n school dan wel een vervanger zoekt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, gelukkig behoor ik niet tot die doelgroep![]()
Trouwens, ooit gaf ik wel een paar uren les per week en ze vonden mij best ok
quote:'Mark Rutte beste debater'
DEN HAAG - Premier Mark Rutte is de beste debater in het Kamerdebat over de regeringsverklaring. Hij wint daarom dit jaar de Socratesprijs. De prijs is een initiatief van het Nederlands Debat Instituut in samenwerking met de Universiteit Leiden.
quote:
quote:en hoeveel geld wint hij daarmee, meestal zit er ook een geldprijs aan verbonden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat veel te goed, zo aan het begin
[..]
quote:Ik denk dat in het VMBO 50 procent ronduit matig tot slecht is. Maar dat is natte vinger gedoe.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat er geen slechte leraren bestaan
quote:Ach, Obama begon als GodOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat veel te goed, zo aan het begin
[..]
quote:ja en ik keek van de week op Belgie tv daar was reportage, ze zijn niet meer zo dol op die man.
quote:Blasfemie!
quote:Zoveel? Maar ze hebben toch allemaal dezelfde opleiding? En sommige geven je gewoon stof uit een boek en niets meer.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat in het VMBO 50 procent ronduit matig tot slecht is. Maar dat is natte vinger gedoe.
quote:+1Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu even een vertaling voor mij graag?
quote:ja plus 1 wist ik maar blasfemie, iets met blaasontsteking
quote:Dit is wat Pietje doet:Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu even een vertaling voor mij graag?
quote:ja pppffffttt zo een plaatje ja dat snap ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is wat Pietje doet:
[ afbeelding ]
quote:Nee, ze hebben absoluut niet allemaal dezelfde opleiding. Daarnaast zijn er nauwelijks vakdocenten meer. De gemiddelde jonge docent loopt één les voor op de leerlingen en een beetje intelligente vraag kan hij niet beantwoorden. Bovendien is kennis één ding, overwicht hebben en om kunnen gaan met geteisem is iets wat in je moet zitten. Er zijn er niet zoveel die een klas vol pubers in de hand kunnen houden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoveel? Maar ze hebben toch allemaal dezelfde opleiding? En sommige geven je gewoon stof uit een boek en niets meer.
quote:Het is godslastering! Het is daar Jezus die daar gestoken wordt door een nar (iemand die een ander bespot) en tevens duivel (door de duivel ingegeven). De schedel en beenderen herinnerde de middeleeuwse burger dat het aards bestaan slechts tijdelijk was!Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja pppffffttt zo een plaatje ja dat snap ikiemand die met een prikker in een ander staat te prikken. oke ik ga wel ff googelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |