quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Disclaimer:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:panda weet wat ik lekker vindtOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze het dan maar zachtjes doet
quote:mooie entree
quote:tsja...het was wel een makkelijke
quote:Hee lekker wijf, hoe was het bij de Lego?
quote:uiteraard...Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef TJDoornbos het volgende:
ze hoort neuken en sopt meteen het topic in
quote:Maar dat is niet zachtjes hoor
quote:zeker wetenOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja...het was wel een makkelijke![]()
[..]
Hee lekker wijf, hoe was het bij de Lego?
En is het fijn om weer thuis te zijn?![]()
quote:DrukOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja...het was wel een makkelijke![]()
[..]
Hee lekker wijf, hoe was het bij de Lego?
En is het fijn om weer thuis te zijn?![]()
quote:ja, het gaat wel even lekker.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
alles goed, ondanks omstandigheden.
quote:Tof, en lekker, weer op je fijne eigen plekjeOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Drukvermoeiend
Maar wel heel erg leuk
En ik ben zo blij dat ik thuis ben![]()
quote:goed hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het gaat wel even lekker.
daar?
quote:Hey GFOp maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna alle halloween versieringen hangen
quote:pics?Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna alle halloween versieringen hangen
quote:heel drukOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Zo te lezen ben je druk geweest
quote:maak ik morgen wel
quote:Ja, dat schijnt goed te zijn voor je huwelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:laters lovelyOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes ik ga even bankhangentot later
quote:en voor mijn zaakOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt goed te zijn voor je huwelijk...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Ferb het volgende:
Druk druk druk![]()
![]()
Hoi![]()
![]()
Dag![]()
.
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en doei ferb
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:OH?Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
quote:Maar wat nou als ze het ergens anders doen?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters lovely![]()
[..]
en voor mijn zaak
quote:is goed
quote:Dat zeg 'men'.
quote:ze komen vanzelf wel bij mij terechtOp maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze het ergens anders doen?
quote:jij bent echt zooooooooooooooooo liefOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Panda72 het volgende:
ach lief suikertaartje ik moet de hele tijd aan je denkenomdat het bijna dinsdag is
quote:Wees daar maar niet te zeker vanOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen vanzelf wel bij mij terecht
quote:Niet als ik pms heb hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent echt zooooooooooooooooo lief![]()
quote:iets wil niet, ik word gek grrrrrrr
quote:jawel, dan ben je wel lief, dan DOE je alleen niet zo lief
quote:ok, GF?
quote:ga maar vast gebukt staanOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen vanzelf wel bij mij terecht
quote:hihi jaOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, dan ben je wel lief, dan DOE je alleen niet zo lief
quote:Weet je hoe ver?
quote:maar maar maar, hij doet heul heul stom
quote:oh vertel, want panda is het niet met je eens.Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Trev
quote:Poepescheetekakkestrontje
quote:Goed, heb nu lekker een stukje taartOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TrevHoe ist?
[..]
Poepescheetekakkestrontje
quote:wat?Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar maar maar, hij doet heul heul stom
quote:inmiddels 2 dingen, mijn foon en msn
quote:das kut maar gelukkig kun je nog wel fokken.Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
inmiddels 2 dingen, mijn foon en msn
Grrrrrrrr!
quote:hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm adem in..............................................................................................................adem uit!
quote:tuurlijk heb een pc een laptop als back-upOp maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
das kut maar gelukkig kun je nog wel fokken.
quote:nee, dat is waar.Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver?
Ik ben binnen...afzienbare tijd bij jou, dan gaan we toch niet nog een kuteind rijden?
quote:Wat ST zegt en ook een paar keer diep ademhalen, tot tien tellen en als het echt niet lukt met de foon en mns dan is er altijd nog een andere oplossing.
quote:Heb je wel zo veel geduld?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
quote:Hoezo? 8.30 uur valt wel mee, toch?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
quote:het is niet verplicht wakker te blijven tot ik kom hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat hij dan al wel een keer in slaap gevallen is
quote:Tj!
quote:LekkerOp maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, heb nu lekker een stukje taarten daar?
quote:Weet je hoe dubbelzinnigOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet verplicht wakker te blijven tot ik kom hoor
quote:Dat was het zekerOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tj!
[..]
Lekker
Ik heb koekjes met chocola
quote:Die is wel heel erg dubbelzinnigOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:gelukkig hebben we de foto's nog
quote:alsof ik kan slapen met jou in de buurtOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:ze leest jou toch altijd voorOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[..]
alsof ik kan slapen met jou in de buurt
quote:inderdaad, er was eens een.....PAK MEOp maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze leest jou toch altijd voor
quote:
quote:nee, daar zorg ik wel vooralsof ik kan slapen met jou in de buurt
quote:en daarna ga ik uiteindelijk ook weer wegOp maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze leest jou toch altijd voor
quote:Dat is je eigen probleemOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een lijstje filmtitels gekregen van de kinderen en die heb ik in de download lijst gezet. de hele dag kon er amper geinternet wordenen nu komen die films sneller binnen dan ik ze weg kan zetten met plaatje.
quote:overdag niet hoor
quote:Daar hoef je toch niet bij als je aan het werk bentOp maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
overdag niet hoor. (ok, ik kon amper bij mijn server komen)
en nu is het wel even druk ja
quote:iddOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar T3 voor de rest volgens mij ook niks bijzonders
quote:ja, wat zou je in hemelsnaam anders moeten doen...Op maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Daar hoef je toch niet bij als je aan het werk bentachja houd je 's avonds toch even bezig
quote:Euhm, misschien fokken of is dat ook al zo'n raar idee?Op maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wat zou je in hemelsnaam anders moeten doen...
quote:Begin jij nou ook al dubbelzinnig te doenOp maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euhm, misschien fokken of is dat ook al zo'n raar idee?
quote:Altijd al geweestOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al dubbelzinnig te doen?
quote:inderdaad weinig leuks op tv
quote:Best heel raar ja...Op maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
Euhm, misschien fokken of is dat ook al zo'n raar idee?
quote:Hey DMOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
O, een nieuwe, even zwaaien naar iedereen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
quote:Nja. Oh, volgensmij is er zo nog Project Runway op rtl 5, dat vind ik dan wel grappigOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is vrij standaard op maandag avond
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
quote:Dat is niks voor mijOp maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja. Oh, volgensmij is er zo nog Project Runway op rtl 5, dat vind ik dan wel grappig
quote:Slaap Lekker BeertjeOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
ik ga nog even mij nicht bellen en daarna duik ik mijn bedje in trusten vast fokkertjes
quote:Hoi MartOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
quote:Truste huwelijkspandaOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
ik ga nog even mij nicht bellen en daarna duik ik mijn bedje in trusten vast fokkertjes
quote:en toen? moest je 10 minuten wachten? 10 vat je hemOp maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo fijn dat OV in Rotterdam.... Draaien ze geen keiharde kutherrie in de tram dan is er geen tram
quote:En hoelang duurt het dan voordat de volgende komt?Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo fijn dat OV in Rotterdam.... Draaien ze geen keiharde kutherrie in de tram dan is er geen tram
quote:kom
quote:Volgens het bord eerst 5 min, nu 18 maar in de verte zie ik hem al rijden nuOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toen? moest je 10 minuten wachten? 10 vat je hem
flauw ik weet het
quote:Vind je het heel erg dat ik geen medelijden met je heb?Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens het bord eerst 5 min, nu 18 maar in de verte zie ik hem al rijden nu
quote:dat is een gewone deken
quote:Dat is toch niet liefOp maandag 25 oktober 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Vind je het heel erg dat ik geen medelijden met je heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:in 5 minuten kun je een hoop doenOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook niet maar om te gaan zeuren over 5 min of minder
quote:Oh. Ik vind ze lelijkOp maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een gewone deken
maar een snuggie is fokking relaxed, ik ben de mijne kwijt
morgen een skijken bij de blokker voor een nieuwe
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
zo, diepzinnig gesprek gehad met wokkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:dat deed jij anders maandenlangOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Is het ook niet maar om te gaan zeuren over 5 min of minder
quote:comfort > stijl vooral als ik thuis op de bank hangOp maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Ik vind ze lelijkZe zullen best handig zijn, dat ontken ik niet.
Ohhh, pff. Nu ist Hollands best fashion designerGatverdamme. Geef mij de Amerikaanse variant maar. Met Tim Gunn
![]()
quote:Dat was meer dan 5 minOp maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat deed jij anders maandenlang
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
comfort > stijl vooral als ik thuis op de bank hang
quote:trusten beertjeOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
quote:nee, toen was je niet blij met 5 minuten, toen moest je daar minimaal een half uur over doorzeurenOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
Dat was meer dan 5 min, ik was toen blij met 5 min
quote:wat danOp maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vanavond gewond geraakt door een kapot achterlicht.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
quote:Aan het begin was er ik er niet blij mee, dat klopt, maar later welOp maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, toen was je niet blij met 5 minuten, toen moest je daar minimaal een half uur over doorzeuren
quote:verwarming aanzetten
quote:huhOp maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
quote:neemt niet weg dat jij er ook over klaagde.Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
Aan het begin was er ik er niet blij mee, dat klopt, maar later wel
quote:
quote:Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie
quote:PWN.Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie.
En het licht doet het nog steeds niet.
quote:Die staat aan!Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verwarming aanzetten![]()
ik wou dat ik de verwarming bij mij kon aanzetten![]()
morgenmiddag komt de verwarmingsmonteur pas
quote:En dan zegt ze watOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neemt niet weg dat jij er ook over klaagde.
terecht, uiteraard, maar misgun dat dan een ander ook niet omdat jij toevallig wat meer vertraging had [/bitchmodus]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie.
quote:Nestosyl, pleister, morgen is het weer licht.Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:een snijwond van een fietslampje, that's a firstOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:GMTA
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staat aan!
Maar ik zit achter het raam, dat helpt niet echt denk ik
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staat aan!
Maar ik zit achter het raam, dat helpt niet echt denk ik
quote:ja, ik ben of dubbelzinnig, of ronduit gemeen, kies maar.
quote:Ik ga voor optie 1, want optie 2 ben je nietOp maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik ben of dubbelzinnig, of ronduit gemeen, kies maar.
quote:Lampje was al kapot volgens mij, dus ik ging vooral op de glasscherf zittenOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
een snijwond van een fietslampje, that's a first
quote:dan had je wel een erg dunne broek aanOp maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lampje was al kapot volgens mij, dus ik ging vooral op de glasscherf zitten.
quote:nee, maar nu even...Op maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga voor optie 1, want optie 2 ben je niet
quote:Nog steeds niet 2 want jij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik ben of dubbelzinnig, of ronduit gemeen, kies maar.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 1, want optie 2 ben je niet
quote:Hoi!
quote:Ja, en dat is super irritant als je wilt klikken op een topic in bijv. new topics, maar dan refresht ie op dat momentOp maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
new decade, je topic index refreshed vanzelf, minder f5-en
quote:Trev
quote:MZ
quote:Heb ik nog geen last van gehadOp maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ja, en dat is super irritant als je wilt klikken op een topic in bijv. new topics, maar dan refresht ie op dat moment![]()
quote:Hoe is die?
quote:Kee...Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog steeds niet 2 want jij![]()
En morgen kom ik je knuffelen, ja?
En en en en
quote:Valt mee, gewoon een spijkerbroek... maar glas snijdt daar wel doorheen, vooral als je met je knie erop drukt en er een betonnen ondergrond isOp maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan had je wel een erg dunne broek aan
quote:nog geen last van gehad, ik vind het vervelnder dat je moet klikken voor alle smiliesOp maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ja, en dat is super irritant als je wilt klikken op een topic in bijv. new topics, maar dan refresht ie op dat moment![]()
quote:Gee-efje
quote:Jah wel lekker
quote:bizar, nog nooit meegemaaktOp maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon een spijkerbroek... maar glas snijdt daar wel doorheen, vooral als je met je knie erop drukt en er een betonnen ondergrond is.
quote:Suikertaartje
quote:Wb LL
quote:GoedOp maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gee-efje![]()
[..]
Jah wel lekker
en hoe staat het aan de andere kant?
quote:Heel goed, afleiding nodigOp maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef Ladylike het volgende:
Suikertaartje
tis wel lekker druk nu he
quote:Bob Gerritsen?Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
weet iemand hoe de bassist heet van de band 'Jurk' ?
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
themainstellingen knop (meest rechste van de drie bovenaan de pagina) en dan smilies vastzetten kiezen. net toegevoegd.
quote:een woord met een Q
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Lekker
quote:LLOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
weet iemand hoe de bassist heet van de band 'Jurk' ?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een woord met een QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:* zet hele pak neerOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
LLHoe was Legoworld?
En geen flauw idee
quote:Legoworld was DRUK en het overviel me zelfs een beetje HOE ERG DRUK het wasOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
LLHoe was Legoworld?
En geen flauw idee
quote:Ja, het is er ieder jaar vreselijk drukOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Legoworld was DRUK en het overviel me zelfs een beetje HOE ERG DRUK het wasmaar later ging het wel
Nu moe... zo lekker douchen en dan in mijn eigen bedje slapen
quote:* pakt dekentje en ploft naast trev op de bank
quote:kou is niet gezelligOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* pakt dekentje en ploft naast trev op de bank
gezellig he, die kou?
* blaast in koffie
quote:hmm
quote:http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=Van de Ven en Van Koningsbrugge vormen tevens het duo "Jurk! ... Beide albums kregen zeer goede kritieken en de band toerde meerdere malen door Nederland ... Line-up ZEUS: Roy Jansen (gitaar), Bob Gerritsen (bas), Paul Jansen (drums),
quote:Kou doet mij niet zo veel en anders hier nog een open haardOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* pakt dekentje en ploft naast trev op de bank
gezellig he, die kou?
* blaast in koffie
quote:wel samen met iemand onder een dekentje
quote:oeh, open haardOp maandag 25 oktober 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kou doet mij niet zo veel en anders hier nog een open haard, maar ik vind het wel wat hebben
quote:
quote:Dat is ZEUS, de band uit Ik hou van Holland (had ook gegoogeldOp maandag 25 oktober 2010 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm
[..]
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:dat welOp maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel samen met iemand onder een dekentje
quote:welke smaak
quote:Second that
quote:Goed idee, nu alleen nog de keuze maken welke ik neem
quote:en dan de lampen uit en kaarsen aanOp maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh, open haard
dat maakt het NOG gezelliger
quote:OhOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ZEUS, de band uit Ik hou van Holland (had ook gegoogeld)
quote:Ik dacht het namelijk eerst ook
quote:mijn man al mijn 5 fleece dekens gewassen en nu is hier veel schone was geur
quote:Nee, want dan branden m'n poezels vast hun snorharen weg
quote:Helemaal mee eensOp maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, nu alleen nog de keuze maken welke ik neem:@
[..]
en dan de lampen uit en kaarsen aan
quote:Jouw poezen willen fikkie genoemd wordenOp maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dan branden m'n poezels vast hun snorharen weg![]()
quote:Dat kunnen we ook niet hebbenOp maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Dat dacht ik toch
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jouw poezen willen fikkie genoemd worden
quote:JOUW MAN?Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn man al mijn 5 fleece dekens gewassen en nu is hier veel schone was geur
quote:Met een schermpje erom heen voor de poezen van MZOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook niet hebben
[..]
Dat dacht ik toch
quote:n = m
quote:aangezet?
quote:* Marijkezwolle Kruipt er gezellig bij, onder alle dekentjes en bij alle mensenOp maandag 25 oktober 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met een schermpje erom heen voor de poezen van MZ
quote:Ik dacht al dat je uit de kast kwam
quote:GMTA
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Is ook een goed ideeOp maandag 25 oktober 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met een schermpje erom heen voor de poezen van MZ
quote:En een huwelijk opbiechtteOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je uit de kast kwam
quote:Gelukkig is het een grote virtuele bankOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle Kruipt er gezellig bij, onder alle dekentjes en bij alle mensen
quote:nee, ik heb een volautomatisch kaarsen aanzet systeem gemaakt, ik druk op mijn foon op een knop en dan ontsteken er kaarsen, afhankelijk welk ik patroon ik selecteer
quote:die komen me bekend voor
quote:Paprika, duh
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, nu alleen nog de keuze maken welke ik neem
[..]
en dan de lampen uit en kaarsen aan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net zoals die kat van mijn ex-schoonmoeder die op de houtkachel sprong toen die aan was...*pang*
quote:hoef ik nietOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je uit de kast kwam
quote:Ja, anders durfde ik dat ook heul nietOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig is het een grote virtuele bank
quote:zo zoOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik heb een volautomatisch kaarsen aanzet systeem gemaakt, ik druk op mijn foon op een knop en dan ontsteken er kaarsen, afhankelijk welk ik patroon ik selecteer
quote:en dan nog willen mensen er de peuk mee aanmaken
quote:En het dekentje ook;)Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig is het een grote virtuele bank
quote:Ikke hier buggelsOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Paprika, duh
[..]
Ik heb idd ook nog meerdere smaken liggenEn nog lekkere zoutjes van de lidl
quote:daarom vroeg ik het ookOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Paprika, duh
[..]
Ik heb idd ook nog meerdere smaken liggenEn nog lekkere zoutjes van de lidl
quote:ssssssssssst
quote:Ja, Fleurtje, weet je nog, die bij de deur ging staan grommen als er bezoek kwam
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het dekentje ook;)
[..]
Ikke hier buggels![]()
en nibb it
![]()
quote:ja van alle gemakken voorzien hierOp maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo zo
[..]
en dan nog willen mensen er de peuk mee aanmaken
quote:huh?
quote:iddOp maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog willen mensen er de peuk mee aanmaken
quote:vanavond in Profiel op Ned 3 was Jeroen van Koningsbrugge en toen waren ze bezig met Jurk! en een optreden en toen zag ik die bassist en toen dacht ik... die ken ik... die komt uit mijn dorpOp maandag 25 oktober 2010 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm
[..]
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:gelukkigOp maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond in Profiel op Ned 3 was Jeroen van Koningsbrugge en toen waren ze bezig met Jurk! en een optreden en toen zag ik die bassist en toen dacht ik... die ken ik... die komt uit mijn dorp
Dus hij heet Pablo
en nu kan ik rustig slapen
quote:Oh, die hond-kat?Op maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Fleurtje, weet je nog, die bij de deur ging staan grommen als er bezoek kwam
quote:LekkolOp maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het dekentje ook;)
[..]
Ikke hier buggels![]()
en nibb it
![]()
quote:
quote:
quote:Gelukkig maarOp maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond in Profiel op Ned 3 was Jeroen van Koningsbrugge en toen waren ze bezig met Jurk! en een optreden en toen zag ik die bassist en toen dacht ik... die ken ik... die komt uit mijn dorp
Dus hij heet Pablo
en nu kan ik rustig slapen
quote:duidelijk
quote:Wel als er door die kou een lieve knappe jongedame tegen je aankruipt op de bank
quote:daar heb ik geen kou voor nodigOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel als er door die kou een lieve knappe jongedame tegen je aankruipt op de bank.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel als er door die kou een lieve knappe jongedame tegen je aankruipt op de bank.
quote:Slaap lekker meis!Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker lieverdjes, ik ben zo moe dat ik het niet meer kan volgen![]()
Tot morgen
quote:tot morgen lovelyOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
quote:Ja, die met die enorm verkeerd gekozen naam
quote:Slaap Lekker LLOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
quote:Slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
quote:die is er niet meer
quote:
quote:Ja
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
over kat hond gesproken
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws/Poes-bevallen-van-puppy/
quote:das een broodje aap (of hond)Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
over kat hond gesproken
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws/Poes-bevallen-van-puppy/
quote:KeeOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaNou
Iemand anders heeft ook een Puffin avatar, dus ik wilde wat anders
quote:Dat meen je nietOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNou
Iemand anders heeft ook een Puffin avatar, dus ik wilde wat anders
quote:hang ze LLOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
ik ga met warme chocomel (en de rest van het pak speculaasjes) op de bank hangen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
ik ga met warme chocomel (en de rest van het pak speculaasjes) op de bank hangen
quote:Wat zou ik er graag bij komen zittenOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
quote:Slaap lekker
quote:Slaap ze
quote:TUX-UIOp maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga ook slapen, trusten allemaal
quote:trusten trev
quote:trusten marijkeOp maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
quote:we helpen je er wel aan denkenOp maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: niet vergeten morgen naar de kapper te gaan met Thijs!
quote:ja, graag, want het is echt erg
quote:Ik ga meeOp maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:ferb
quote:trusten MPG
quote:we zullen het nieuwe topic er naar vernoemenOp maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, graag, want het is echt erg![]()
om 11 uur moet ik er zijn
quote:Niet vergeten ja!Op maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: niet vergeten morgen naar de kapper te gaan met Thijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |