quote:GMTA
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, want dan branden m'n poezels vast hun snorharen weg![]()
quote:Is ook een goed ideeOp maandag 25 oktober 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met een schermpje erom heen voor de poezen van MZ
quote:En een huwelijk opbiechtteOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je uit de kast kwam
quote:Gelukkig is het een grote virtuele bankOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle Kruipt er gezellig bij, onder alle dekentjes en bij alle mensen
quote:nee, ik heb een volautomatisch kaarsen aanzet systeem gemaakt, ik druk op mijn foon op een knop en dan ontsteken er kaarsen, afhankelijk welk ik patroon ik selecteer
quote:die komen me bekend voor
quote:Paprika, duh
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed idee, nu alleen nog de keuze maken welke ik neem
[..]
en dan de lampen uit en kaarsen aan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net zoals die kat van mijn ex-schoonmoeder die op de houtkachel sprong toen die aan was...*pang*
quote:hoef ik nietOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je uit de kast kwam
quote:Ja, anders durfde ik dat ook heul nietOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig is het een grote virtuele bank
quote:zo zoOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik heb een volautomatisch kaarsen aanzet systeem gemaakt, ik druk op mijn foon op een knop en dan ontsteken er kaarsen, afhankelijk welk ik patroon ik selecteer
quote:en dan nog willen mensen er de peuk mee aanmaken
quote:En het dekentje ook;)Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig is het een grote virtuele bank
quote:Ikke hier buggelsOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Paprika, duh
[..]
Ik heb idd ook nog meerdere smaken liggenEn nog lekkere zoutjes van de lidl
quote:daarom vroeg ik het ookOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Paprika, duh
[..]
Ik heb idd ook nog meerdere smaken liggenEn nog lekkere zoutjes van de lidl
quote:ssssssssssst
quote:Ja, Fleurtje, weet je nog, die bij de deur ging staan grommen als er bezoek kwam
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het dekentje ook;)
[..]
Ikke hier buggels![]()
en nibb it
![]()
quote:ja van alle gemakken voorzien hierOp maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo zo
[..]
en dan nog willen mensen er de peuk mee aanmaken
quote:huh?
quote:iddOp maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog willen mensen er de peuk mee aanmaken
quote:vanavond in Profiel op Ned 3 was Jeroen van Koningsbrugge en toen waren ze bezig met Jurk! en een optreden en toen zag ik die bassist en toen dacht ik... die ken ik... die komt uit mijn dorpOp maandag 25 oktober 2010 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm
[..]
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:gelukkigOp maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond in Profiel op Ned 3 was Jeroen van Koningsbrugge en toen waren ze bezig met Jurk! en een optreden en toen zag ik die bassist en toen dacht ik... die ken ik... die komt uit mijn dorp
Dus hij heet Pablo
en nu kan ik rustig slapen
quote:Oh, die hond-kat?Op maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Fleurtje, weet je nog, die bij de deur ging staan grommen als er bezoek kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |