quote:Die staat aan!Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verwarming aanzetten![]()
ik wou dat ik de verwarming bij mij kon aanzetten![]()
morgenmiddag komt de verwarmingsmonteur pas
quote:En dan zegt ze watOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neemt niet weg dat jij er ook over klaagde.
terecht, uiteraard, maar misgun dat dan een ander ook niet omdat jij toevallig wat meer vertraging had [/bitchmodus]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie.
En het licht doet het nog steeds niet.
quote:Nestosyl, pleister, morgen is het weer licht.Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie.
quote:een snijwond van een fietslampje, that's a firstOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:GMTA
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staat aan!
Maar ik zit achter het raam, dat helpt niet echt denk ik
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staat aan!
Maar ik zit achter het raam, dat helpt niet echt denk ik
quote:ja, ik ben of dubbelzinnig, of ronduit gemeen, kies maar.
quote:Ik ga voor optie 1, want optie 2 ben je nietOp maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik ben of dubbelzinnig, of ronduit gemeen, kies maar.
quote:Lampje was al kapot volgens mij, dus ik ging vooral op de glasscherf zittenOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
een snijwond van een fietslampje, that's a first
quote:dan had je wel een erg dunne broek aanOp maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lampje was al kapot volgens mij, dus ik ging vooral op de glasscherf zitten.
quote:nee, maar nu even...Op maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga voor optie 1, want optie 2 ben je niet
quote:Nog steeds niet 2 want jij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik ben of dubbelzinnig, of ronduit gemeen, kies maar.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 1, want optie 2 ben je niet
quote:Hoi!
quote:Ja, en dat is super irritant als je wilt klikken op een topic in bijv. new topics, maar dan refresht ie op dat momentOp maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
new decade, je topic index refreshed vanzelf, minder f5-en
quote:Trev
quote:MZ
quote:Heb ik nog geen last van gehadOp maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ja, en dat is super irritant als je wilt klikken op een topic in bijv. new topics, maar dan refresht ie op dat moment![]()
quote:Hoe is die?
quote:Kee...Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog steeds niet 2 want jij![]()
En morgen kom ik je knuffelen, ja?
En en en en
quote:Valt mee, gewoon een spijkerbroek... maar glas snijdt daar wel doorheen, vooral als je met je knie erop drukt en er een betonnen ondergrond isOp maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan had je wel een erg dunne broek aan
quote:nog geen last van gehad, ik vind het vervelnder dat je moet klikken voor alle smiliesOp maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ja, en dat is super irritant als je wilt klikken op een topic in bijv. new topics, maar dan refresht ie op dat moment![]()
quote:Gee-efje
quote:Jah wel lekker
quote:bizar, nog nooit meegemaaktOp maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon een spijkerbroek... maar glas snijdt daar wel doorheen, vooral als je met je knie erop drukt en er een betonnen ondergrond is.
quote:Suikertaartje
quote:Wb LL
quote:GoedOp maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gee-efje![]()
[..]
Jah wel lekker
en hoe staat het aan de andere kant?
quote:Heel goed, afleiding nodigOp maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef Ladylike het volgende:
Suikertaartje
tis wel lekker druk nu he
quote:Bob Gerritsen?Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
weet iemand hoe de bassist heet van de band 'Jurk' ?
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
themainstellingen knop (meest rechste van de drie bovenaan de pagina) en dan smilies vastzetten kiezen. net toegevoegd.
quote:een woord met een Q
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Lekker
quote:LLOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
weet iemand hoe de bassist heet van de band 'Jurk' ?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een woord met een QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:* zet hele pak neerOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
LLHoe was Legoworld?
En geen flauw idee
quote:Legoworld was DRUK en het overviel me zelfs een beetje HOE ERG DRUK het wasOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
LLHoe was Legoworld?
En geen flauw idee
quote:Ja, het is er ieder jaar vreselijk drukOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Legoworld was DRUK en het overviel me zelfs een beetje HOE ERG DRUK het wasmaar later ging het wel
Nu moe... zo lekker douchen en dan in mijn eigen bedje slapen
quote:* pakt dekentje en ploft naast trev op de bank
quote:kou is niet gezelligOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* pakt dekentje en ploft naast trev op de bank
gezellig he, die kou?
* blaast in koffie
quote:hmm
quote:http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=Van de Ven en Van Koningsbrugge vormen tevens het duo "Jurk! ... Beide albums kregen zeer goede kritieken en de band toerde meerdere malen door Nederland ... Line-up ZEUS: Roy Jansen (gitaar), Bob Gerritsen (bas), Paul Jansen (drums),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |