quote:Vind je het heel erg dat ik geen medelijden met je heb?Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens het bord eerst 5 min, nu 18 maar in de verte zie ik hem al rijden nu
quote:dat is een gewone deken
quote:Dat is toch niet liefOp maandag 25 oktober 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Vind je het heel erg dat ik geen medelijden met je heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:in 5 minuten kun je een hoop doenOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook niet maar om te gaan zeuren over 5 min of minder
quote:Oh. Ik vind ze lelijkOp maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een gewone deken
maar een snuggie is fokking relaxed, ik ben de mijne kwijt
morgen een skijken bij de blokker voor een nieuwe
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
zo, diepzinnig gesprek gehad met wokkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:dat deed jij anders maandenlangOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Is het ook niet maar om te gaan zeuren over 5 min of minder
quote:comfort > stijl vooral als ik thuis op de bank hangOp maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Ik vind ze lelijkZe zullen best handig zijn, dat ontken ik niet.
Ohhh, pff. Nu ist Hollands best fashion designerGatverdamme. Geef mij de Amerikaanse variant maar. Met Tim Gunn
![]()
quote:Dat was meer dan 5 minOp maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat deed jij anders maandenlang
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
comfort > stijl vooral als ik thuis op de bank hang
quote:trusten beertjeOp maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
ik ga nog even mij nicht bellen en daarna duik ik mijn bedje in trusten vast fokkertjes
quote:nee, toen was je niet blij met 5 minuten, toen moest je daar minimaal een half uur over doorzeurenOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
Dat was meer dan 5 min, ik was toen blij met 5 min
quote:wat danOp maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vanavond gewond geraakt door een kapot achterlicht.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
quote:Aan het begin was er ik er niet blij mee, dat klopt, maar later welOp maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, toen was je niet blij met 5 minuten, toen moest je daar minimaal een half uur over doorzeuren
quote:verwarming aanzetten
quote:huhOp maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
quote:neemt niet weg dat jij er ook over klaagde.Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
Aan het begin was er ik er niet blij mee, dat klopt, maar later wel
quote:
quote:Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie
quote:PWN.Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ging het licht repareren, legde lampje op de grond, vergat dat, en ging er met mijn knie op zitten... broek stuk en snijwondje in mijn knie.
En het licht doet het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |