quote:Doet 't niet bij mij blijft op baggerlayout staanOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hello you
new decade
bij opties kiezen
quote:Ik heb niet gekeken
quote:
quote:Dat moet je zelf wetenOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger, en nu
quote:Mocht je uit frustratie iemand in elkaar willen beuken dan stel ik de exman van mijn nicht voor als slachtoffer
quote:Volgens mij ken jij meet dan genoeg mensen waar we onze frustratie op mogen uitenOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mocht je uit frustratie iemand in elkaar willen beuken dan stel ik de exman van mijn nicht voor als slachtoffer
quote:wat heeft die gedaan?Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mocht je uit frustratie iemand in elkaar willen beuken dan stel ik de exman van mijn nicht voor als slachtoffer
quote:Nee hoor kom je erbijOp maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij meet dan genoeg mensen waar we onze frustratie op mogen uiten
quote:Behalve in de rondte neuken toen hij nog getrouwd was nog een aantal dingen die niet netjes zijn geen mishandeling, maar wel dingen waarvan je denkt als jij nu dood neervalt dan zullen er maar weinig mensen er rouwig om zijn.
quote:Maar de fokkertjes hier vind ik lief hoor daarvan wil ik niet dat ze in elkaar gebeukt worden.
quote:wel op wijzigen geklikt? (niet helemaal onderaan maar net onder die opties)Op maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doet 't niet bij mij blijft op baggerlayout staan
quote:jaOp maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel op wijzigen geklikt? (niet helemaal onderaan maar net onder die opties)
quote:Ik ookOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar de fokkertjes hier vind ik lief hoor daarvan wil ik niet dat ze in elkaar gebeukt worden.
quote:dat is toch het medicijn om je huwelijk in stand te houden?Op maandag 25 oktober 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Behalve in de rondte neuken toen hij nog getrouwd was
quote:nopeOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is toch het medicijn om je huwelijk in stand te houden?
quote:jaOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
de nieuwe layout is dat de nieuw decade?
quote:Vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan
quote:dacht al wat is dat voor een ploffend geluidOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Halloo
Ik kom ff binnenvallen hoor
quote:Dat magOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Halloo
Ik kom ff binnenvallen hoor
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
de nieuwe layout is dat de nieuw decade?
quote:Dat weet ik niet want ik ben niet getrouwd maar ik heb nog nooit een pastoor tijdens de huwelijksinzegening dat in de rondte neuken de basis is voor een goed huwelijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dacht al wat is dat voor een ploffend geluid
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag, zo te zien weer heerlijk thuis
quote:maar een pastoor geloof ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik ben niet getrouwd maar ik heb nog nooit een pastoor tijdens de huwelijksinzegening dat in de rondte neuken de basis is voor een goed huwelijk
quote:Dat van die kleine bedjes ken ik, lig er ook altijd met opgetrokken knieën inOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
[..]heerlijk thuis
Ondanks dat we het leuk gehad hebben ben ik altijd blij dat ik weer thuis ben... gek he?
klote douche die niet warmer kan dan 38 graden
Bedjes van 1.90 kort
Maar verder was het leuk
quote:Jup is vervelend.. ik had er niet zoveel last van hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
Dat van die kleine bedjes ken ik, lig er ook altijd met opgetrokken knieën in
quote:Scheelt dat kleine beetje toch nog ietsOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup is vervelend.. ik had er niet zoveel last van hoor
quote:Ik zit aan de eettafelOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat je volgens mij lekker op de bank bent gaan zitten.
quote:Laat maar als jij het prima vind dat je tijdens het huwelijk in de rondte mag neuken vind ik het best.Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar een pastoor geloof ik niet.
quote:oh sorry
quote:ik ben het wel met je eens, maar ik geloof niet in god/pastoor/paus/jezusOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat maar als jij het prima vind dat je tijdens het huwelijk in de rondte mag neuken vind ik het best.
Ik ben het daar niet mee eens maar goed duizend mensen duizend meningen. Even goede vriendjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik ook niet hoor.Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh sorry
[..]
ik ben het wel met je eens, maar ik geloof niet in god/pastoor/paus/jezus
quote:Ik vind het wel fijn op deze manier, gebruikte het bij de oude ook alOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
ik vind het niet echt fijn/prettig/wennen dat ik nu mijn berichtjes onderaande pagina moet intikken mijn reageerknop is met het instellen van de nieuwe layout verdwenen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Rond neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als jij en je vriend/man dat prima vinden wie ben ik dan daar wat over te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze het dan maar zachtjes doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |