quote:Hey GFOp maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna alle halloween versieringen hangen
quote:pics?Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna alle halloween versieringen hangen
quote:heel drukOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Zo te lezen ben je druk geweest
quote:maak ik morgen wel
quote:Ja, dat schijnt goed te zijn voor je huwelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:laters lovelyOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes ik ga even bankhangentot later
quote:en voor mijn zaakOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt goed te zijn voor je huwelijk...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Ferb het volgende:
Druk druk druk![]()
![]()
Hoi![]()
![]()
Dag![]()
.
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en doei ferb
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:OH?Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
Ja, dat schijnt goed te zijn voor je huwelijk...
quote:Maar wat nou als ze het ergens anders doen?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters lovely![]()
[..]
en voor mijn zaak
quote:is goed
quote:Dat zeg 'men'.
quote:ze komen vanzelf wel bij mij terechtOp maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze het ergens anders doen?
quote:jij bent echt zooooooooooooooooo liefOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Panda72 het volgende:
ach lief suikertaartje ik moet de hele tijd aan je denkenomdat het bijna dinsdag is
quote:Wees daar maar niet te zeker vanOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen vanzelf wel bij mij terecht
quote:Niet als ik pms heb hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent echt zooooooooooooooooo lief![]()
quote:iets wil niet, ik word gek grrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |