quote:het is niet verplicht wakker te blijven tot ik kom hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat hij dan al wel een keer in slaap gevallen is
quote:Tj!
quote:LekkerOp maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, heb nu lekker een stukje taarten daar?
quote:Weet je hoe dubbelzinnigOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet verplicht wakker te blijven tot ik kom hoor
quote:Dat was het zekerOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tj!
[..]
Lekker
Ik heb koekjes met chocola
quote:Die is wel heel erg dubbelzinnigOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:gelukkig hebben we de foto's nog
quote:alsof ik kan slapen met jou in de buurtOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:ze leest jou toch altijd voorOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[..]
alsof ik kan slapen met jou in de buurt
quote:inderdaad, er was eens een.....PAK MEOp maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze leest jou toch altijd voor
quote:
quote:nee, daar zorg ik wel vooralsof ik kan slapen met jou in de buurt
quote:en daarna ga ik uiteindelijk ook weer wegOp maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze leest jou toch altijd voor
quote:Dat is je eigen probleemOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een lijstje filmtitels gekregen van de kinderen en die heb ik in de download lijst gezet. de hele dag kon er amper geinternet wordenen nu komen die films sneller binnen dan ik ze weg kan zetten met plaatje.
quote:overdag niet hoor
quote:Daar hoef je toch niet bij als je aan het werk bentOp maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
overdag niet hoor. (ok, ik kon amper bij mijn server komen)
en nu is het wel even druk ja
quote:iddOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar T3 voor de rest volgens mij ook niks bijzonders
quote:ja, wat zou je in hemelsnaam anders moeten doen...Op maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Daar hoef je toch niet bij als je aan het werk bentachja houd je 's avonds toch even bezig
quote:Euhm, misschien fokken of is dat ook al zo'n raar idee?Op maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wat zou je in hemelsnaam anders moeten doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |