quote:jawel, dan ben je wel lief, dan DOE je alleen niet zo lief
quote:ok, GF?
quote:ga maar vast gebukt staanOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen vanzelf wel bij mij terecht
quote:hihi jaOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, dan ben je wel lief, dan DOE je alleen niet zo lief
quote:Weet je hoe ver?
quote:maar maar maar, hij doet heul heul stom
quote:oh vertel, want panda is het niet met je eens.Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt goed te zijn voor je huwelijk...
quote:Trev
quote:Poepescheetekakkestrontje
quote:Goed, heb nu lekker een stukje taartOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TrevHoe ist?
[..]
Poepescheetekakkestrontje
quote:wat?Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar maar maar, hij doet heul heul stom
quote:inmiddels 2 dingen, mijn foon en msn
quote:das kut maar gelukkig kun je nog wel fokken.Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
inmiddels 2 dingen, mijn foon en msn
Grrrrrrrr!
quote:hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm adem in..............................................................................................................adem uit!
quote:tuurlijk heb een pc een laptop als back-upOp maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
das kut maar gelukkig kun je nog wel fokken.
quote:nee, dat is waar.Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver?
Ik ben binnen...afzienbare tijd bij jou, dan gaan we toch niet nog een kuteind rijden?
quote:Wat ST zegt en ook een paar keer diep ademhalen, tot tien tellen en als het echt niet lukt met de foon en mns dan is er altijd nog een andere oplossing.
quote:Heb je wel zo veel geduld?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
quote:Hoezo? 8.30 uur valt wel mee, toch?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |