quote:LekkolOp maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het dekentje ook;)
[..]
Ikke hier buggels![]()
en nibb it
![]()
quote:
quote:
quote:Gelukkig maarOp maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond in Profiel op Ned 3 was Jeroen van Koningsbrugge en toen waren ze bezig met Jurk! en een optreden en toen zag ik die bassist en toen dacht ik... die ken ik... die komt uit mijn dorp
Dus hij heet Pablo
en nu kan ik rustig slapen
quote:duidelijk
quote:Wel als er door die kou een lieve knappe jongedame tegen je aankruipt op de bank
quote:daar heb ik geen kou voor nodigOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel als er door die kou een lieve knappe jongedame tegen je aankruipt op de bank.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel als er door die kou een lieve knappe jongedame tegen je aankruipt op de bank.
quote:Slaap lekker meis!Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker lieverdjes, ik ben zo moe dat ik het niet meer kan volgen![]()
Tot morgen
quote:tot morgen lovelyOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
quote:Ja, die met die enorm verkeerd gekozen naam
quote:Slaap Lekker LLOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
quote:Slaap lekkerOp maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
quote:die is er niet meer
quote:
quote:Ja
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
over kat hond gesproken
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws/Poes-bevallen-van-puppy/
quote:das een broodje aap (of hond)Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
over kat hond gesproken
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws/Poes-bevallen-van-puppy/
quote:KeeOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaNou
Iemand anders heeft ook een Puffin avatar, dus ik wilde wat anders
quote:Dat meen je nietOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNou
Iemand anders heeft ook een Puffin avatar, dus ik wilde wat anders
quote:hang ze LLOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
ik ga met warme chocomel (en de rest van het pak speculaasjes) op de bank hangen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
ik ga met warme chocomel (en de rest van het pak speculaasjes) op de bank hangen
quote:Wat zou ik er graag bij komen zittenOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ladylike het volgende:
quote:Slaap lekker
quote:Slaap ze
quote:TUX-UIOp maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga ook slapen, trusten allemaal
quote:trusten trev
quote:trusten marijkeOp maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
quote:we helpen je er wel aan denkenOp maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: niet vergeten morgen naar de kapper te gaan met Thijs!
quote:ja, graag, want het is echt erg
quote:Ik ga meeOp maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:ferb
quote:trusten MPG
quote:we zullen het nieuwe topic er naar vernoemenOp maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, graag, want het is echt erg![]()
om 11 uur moet ik er zijn
quote:Niet vergeten ja!Op maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: niet vergeten morgen naar de kapper te gaan met Thijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |