Dat was idd een mooie grap ja!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef Houniet het volgende:
Cho: "Heil Hitler"![]()
Geniaal. En met die poort en die beveiliger .
Prachtige momenten inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef Houniet het volgende:
Cho: "Heil Hitler"![]()
Geniaal. En met die poort en die beveiliger .
Geweldig hé, en die kop van hem ook toen 'ie dat zei!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:59 schreef Rejected het volgende:
[..]
Prachtige momenten inderdaad.Had ik al gezegd dat Cho een held is?
![]()
Vond ik totaal niet passend eigenlijk..quote:
quote:Gefeliciteerd
Goed zo, je hebt alle vragen juist beantwoord van de Mentalist Quiz! Klik hier om nog meer SBS 6 Quizzen te doen!
Leuke quizquote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Houniet het volgende:
Die Mentalist Quiz van SBS6.
Ik had alleen zijn auto fout, ben niet zo goed met auto's.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=758685/langid=43
Kon ik ook niet verstaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:00 schreef Stuurloos het volgende:
Wat zei die gast in dat ziekenhuisbed vlak voordat ie doodging?
Zal me niets verbazen als het een naaste collega van Jane is..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef IceBeach het volgende:
Wat een heerlijk duistere aflevering was dit toch weer.![]()
Todd heeft dus sowieso een RJ connectie. Hoe kon hij anders weten dat RJ dat gedicht aan Patrick citeerde? Neem ook aan dat hij zichzelf niet in de fik heeft gezet. Waarom zou hij anders eerst Patrick laten halen om hem zijn geheim te vertellen? Waarschijnlijk heeft RJ andere handlangers binnen het CBI bureau om zijn sporen uit te wissen.
choquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als het een naaste collega van Jane is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
het kon bij Bones ook, al was dat iets minder heftige verhaallijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef Rejected het volgende:
Dat kunnen de makers niet maken, een van die hoofdrolspelers een handlanger laten zijn.
Hightower, zou ook nog kunnen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Karina het volgende:
Misschien dat die nieuwe "baas" (weet haar naam even niet) de handlanger van RJ is?
was trouwens wel een beetje vaag die kerel in de fik.. hij deed ook helemaal niets, gillen ofzo.. en jane was echt geschokt, was dat alleen omdat hij in brand stond, of was het meer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef IceBeach het volgende:
Wat een heerlijk duistere aflevering was dit toch weer.![]()
Todd heeft dus sowieso een RJ connectie. Hoe kon hij anders weten dat RJ dat gedicht aan Patrick citeerde? Neem ook aan dat hij zichzelf niet in de fik heeft gezet. Waarom zou hij anders eerst Patrick laten halen om hem zijn geheim te vertellen? Waarschijnlijk heeft RJ andere handlangers binnen het CBI bureau om zijn sporen uit te wissen.
Jane schrikt wel vaker van gewelddadige dingen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
was trouwens wel een beetje vaag die kerel in de fik.. hij deed ook helemaal niets, gillen ofzo.. en jane was echt geschokt, was dat alleen omdat hij in brand stond, of was het meer?
ja maar dan doet ie meestal een beetje gayquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jane schrikt wel vaker van gewelddadige dingen.
Ja ik zag het ook, misschien nog iets dat RJ zijn vrouw heeft aangedaan ofzo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar dan doet ie meestal een beetje gaynu was ie echt eh.. geschokt
In het eerste seizoen heeft Bruno Heller eens gezegd in een interview dat ie misschien het RJ mysterie nooit oplost. Ik denk dat CBS hem daar wel toe gaat verplichten, maar dat we dat pas zullen te weten komen in de allerallerlaatste aflevering.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
en jawel hoor, alweer een total random loser die te maken heeft met RJ.
RJ 10 seconde aanhalen en er vervolgens weer 3 episodes vanaf stappen .
I'm starting to get pissed off
Zijn auto had ik wel goed maar de betekenis van CBI had ik fout.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Houniet het volgende:
Die Mentalist Quiz van SBS6.
Ik had alleen zijn auto fout, ben niet zo goed met auto's.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=758685/langid=43
Via IMDB, Jessy Schram:quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik liep nog wat achter en heb van t weekend pas Epi 8 gekeken, Ball of Fire.. Hierin wordt Patrick gekidnapped door een chick genaamd Rachel. Nou probeer ik te achterhalen wat de naam van die actrice is, maar ik kan t nergens vinden.. Iemand een idee?
Zo af en toe wel eens geloof ik. Je moet het net ff zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Die plaatje in OP van een lachende cho maakte mij aan het schrikken. Ik heb cho werkelijk waar nooit zien lachen in 1 van de afleveringen.
het is niet heel superspannend, maar ik vind het nooit echt saai.. ik vind het wel ontspannend en grappig eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef portabel het volgende:
Ik volg de US versie. Maar vind het soms wel wat saai worden, hebben jullie dat ook? Weet niet als ik het nog ga volgen
Waarom?! Ik dacht vorige week niet wegens thanksgiving..quote:Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef Stuurloos het volgende:
Helaas pas 8 december weer de volgende episode![]()
Ik zet m'n geld op Hightower of Minelli. Minelli vond ik verdacht dat hij ineens stopte met zijn werk bij de CBI na het Rebecca incident (zag misschien het gevaar van zijn RJ connecties?) en Hightower liet die psycho (met een of andere RJ connectie) uit de laatste aflevering wel heel makkelijk gaan met z'n 'assault'.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Locusta het volgende:
Ik kan me écht niet voorstellen dat Van Pelt / Rigsby / Cho een van de boosdoeners is. Dan eerder Hightower of Van Pelts' vriendje....
ik denk niet minelli, dat is net wat te makkelijk. Ik verwacht toch een van de closere teamleden, vanwege het schokeffect, maar ik zou dat niet echt leuk vinden. Ik wil helemaal niet dat rigsby, van pelt of cho een slechterik blijkt te zijn. Of Lisbon, dat zou nog erger zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Hightower of Minelli. Minelli vond ik verdacht dat hij ineens stopte met zijn werk bij de CBI na het Rebecca incident (zag misschien het gevaar van zijn RJ connecties?) en Hightower liet die psycho (met een of andere RJ connectie) uit de laatste aflevering wel heel makkelijk gaan met z'n 'assault'.
http://eztv.it/countdown/quote:Op donderdag 2 december 2010 01:39 schreef Rejected het volgende:
[..]
Waarom?! Ik dacht vorige week niet wegens thanksgiving..
Zeker! Als die komt hé.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef boffer69 het volgende:
Ik kijk meer uit naar Dexter het nieuwe seizoen
Hoop ook niet dat dat het geval gaat zijn.. Anyways, dan verwacht ik dat het Rigsby zal zijn of misschien Grace die dan wel een hele goede act heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:56 schreef sbientje het volgende:
Ik verwacht toch een van de closere teamleden, vanwege het schokeffect, maar ik zou dat niet echt leuk vinden.
Ah ik weet t al, identity volgens mijquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef sbientje het volgende:
ja en ik ken hem ergens van, van een andere serie.. staat me iets bij dat ie daar een moordenaar was, maar ik kan er nu toch niet meer opkomeniemand een idee?
Enge film vond ik dat.quote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ah ik weet t al, identity volgens mij
En van genoten!quote:
Tja, zulke dingen krijg je altijd als hetgeen waar je kennis ligt in een serie komt. M'n vriendin is bijna huisarts en vond de hartmassage ook verre van professioneel gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Wow, wat een spot on weergave van de gang van zaken tijdens en rond een mma fight!
January 20, 2011 (2011-01-20) - Bloodhoundsquote:
quote:
dat jaquote:
Waarschijnlijk omdat ze een rede nodig hadden om Lisbon op kantoor te houden zodat Hightower het veld in kon met Patrick. Verder had het inderdaad weinig nut. De rest van de aflevering zat gelukkig wel leuk in elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef IceBeach het volgende:
Ik begreep alleen niet waarom hij aan het begin van de ep ineens 'GOLD!' riep?
Eén man met vele slaafse volgelingen, denk ik. Zowel Dumar als Rebecca verwijzen naar Red John als 'him'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef PPL het volgende:
Is er trouwens ooit duidelijk geworden of Red John één persoon is?
Yep,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef IceBeach het volgende:
Was dat gouden beeld dat ze vonden ook een onderdeel van de framing van Hightower?
Dat dacht ik al, maar schoot mij zomaar eens ff te binnen :-)quote:Eén man met vele slaafse volgelingen, denk ik. Zowel Dumar als Rebecca verwijzen naar Red John als 'him'.
Nee van Pelt. Ze heeft rood haar, de link naar red john en ze heeft geen ziel. Kan gewoon niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:12 schreef Karina het volgende:
Mijn idee dat Hightower de "mol" is, klopte dus niet. Ik zit nu te denken dat het misschien La Roche is? Hij heeft nu alle gelegenheid om rond te neuzen en valse informatie te planten.
Ik zit daar ook aan te denken.. Toen iedereen naar boven rende om Jane te gaan redden, bleef zij achterhangen bij die getuige. Beetje vreemd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee van Pelt. Ze heeft rood haar, de link naar red john en ze heeft geen ziel. Kan gewoon niet anders
wat een engerd he die la roche, met die bewegende ogen.. brrrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Houniet het volgende:
Van Pelt moet ook meer komen.
Verder een goede aflevering, leuke twist binnen onze Mentalist!
En ik vind die La Roche maar een freak.
En weer gelachen om Cho en Rigsby.
Dat is een oog-ziekte.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat een engerd he die la roche, met die bewegende ogen.. brrr
ja dus?quote:
ik ben niet boos hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef Houniet het volgende:
Sorry hoor ik wist niet dat je boos werd.
Dat is een oog-ziekte! Kan ie niks aan doen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Houniet het volgende:
De nieuwe is er weer!
En ik weet ook niet wat ik van die LaRoche moet denken, vind het maar een engerd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een oog-ziekte! Kan ie niks aan doen...
Ik vind hem wel grappig. En er moet meer Red John komen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Houniet het volgende:
De nieuwe is er weer!
En ik weet ook niet wat ik van die LaRoche moet denken, vind het maar een engerd.
Hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een oog-ziekte! Kan ie niks aan doen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Houniet het volgende:
Goed nieuws, volgend jaar een nieuw seizoen!!
March Madness.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Adelante het volgende:
Waarom is er trouwens nu al weer twee weken geen uitzending?
whuut? wie ? ik las dit voordat ik de aflevering keek. Ik baalde als een stekker. Uiteindelijk ging er maar 1 iemand dood haha, en die was niet eens ' zonde'quote:
ik trap er altijd inquote:
Nee. Deze: [UK] Identity (itv)quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef sbientje het volgende:
identity? die film?
ikdenk wel dat je gelijk hebt over jane, hij IS de serie denk ik.. Erg charmante man
Net ook ff gekeken. Mooie einde idd. Vond de hele aflevering wel ok eigenlijk. Maar die dood, nee ik sterf liever vlak na hele goede sex met een ontzettend lekker wijf. Dat is pas een geweldige dood.quote:Op zaterdag 2 april 2011 05:17 schreef IceBeach het volgende:
Wat een prachtig einde van een best wel middelmatige aflevering. Vond het bijzonder hoe ze de menselijke kant van Jane hier hebben uitgelicht. En dat voor een man die hem eigenlijk nooit echt mocht..
Ik hoop dat ik ook zo zal kunnen sterven.
Ik vond d'r wel wat hebben, she was hot (ondanks het haar)quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef IceBeach het volgende:
Ik kreeg echt een creepy gevoel bij die chick met dat korte () haar. Met het profiel dat Patrick van haar schetste, zou ze zo in het rijtje kunnen bij de andere volgelingen van RJ.
quote:What kind of woman are you interested in?
-Rich, quiet blondes.
No snoring. That's a deal-breaker.
Hoezo niet? Ze schoot ook in koele bloede die dude neer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Past niet echt bij een vrouw als Erica dat ze een volgelingtje van RJ is
Sterke persoonlijkheid die dominant is over andere, dus ik had zelf het idee dat zo'n soort vrouw niet snel voor RJ (of iemand anders) zou werken in dat opzicht... could be wrongquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze schoot ook in koele bloede die dude neer.
Beidenquote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb de hele aflevering zitten te wachten tot ze haar reptielenhuid liet zien of 1 van hun wilde "bliss"en. Ben ik nou verknipt of kijk ik teveel V 2009?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Bruno Heller expres rustig aan doet met de RJ storyline. Als de identiteit van RJ onthuld is dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de serie.quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Flixxy het volgende:
Ze moeten een aantal scriptschrijvers aannemen die wat dieper op Red John durven in te gaan.
Compleet mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruno Heller expres rustig aan doet met de RJ storyline. Als de identiteit van RJ onthuld is dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de serie.
Ik was er wel verbaasd over dat Jane dat zelf niet kon bedenken! Het was zo simpel eigenlijk. En eindelijk weer iets met RJ (al was het maar een heel klein beetje).quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Het was weer een leuke aflevering.Vooral de manier waarop Lisbon onze held Jane heeft gered...
Nee, nooit aan gedacht. Dat wil ik eigenlijk ook zo houden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:07 schreef Adelante het volgende:
Iemand die ook denkt dat Lisbon samenwerkt met Red John??
Nee, maar zou wel verrassend zijn, ik denk dat het La Roche is eigenlijk (maar dat ligt misschien weer TE veel voor de hand).quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:07 schreef Adelante het volgende:
Iemand die ook denkt dat Lisbon samenwerkt met Red John??
In de laatste ep was totaal geen verwijzing naar RJ. Ik vond de aflevering zelfs tegenvallen eerlijk gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb net gekeken: ik vond het ook niet zo geweldig. Er moet meer RJ in komen, dat maakt het juist spannend.
Dat zag ik ook ja! Voor het eerst in de Nederlandse televisiegeschiedenis lopen we niet achterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Houniet het volgende:
Wtf, Nederland loopt gewoon gelijk met de uitzendingen in de US.
We krijgen een dubbel aflevering als season final. Genoeg ruimte voor een mooi verhaal over RJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Pollore het volgende:
cho die lacht op het einde echt geniaal! leuke ep helaas weer geen RJ nu maar hopen voor de season final.
Me likequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
We krijgen een dubbel aflevering als season final. Genoeg ruimte voor een mooi verhaal over RJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten tot de season final.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
quote:Die nieuwe vriend van Van Pelt is wel verdacht. In een zo'n aflevering raadde hij haar aan om Jane & co. te bespioneren voor La Roche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er nog een seizoen? Benieuwd wat er met Jane zal gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Flixxy het volgende:
A bit baffled.
Spoiler season finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er nog een seizoen? Benieuwd wat er met Jane zal gebeuren.May 12, 2011 (Update): CBS is scheduled to announce a fourth season of "The Mentalist" at their 2011-2012 upfront presentation on May 18, 2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
May 18, 2011 (Update): "The Mentalist" has been officially renewed for a fourth season!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:39 schreef IceBeach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Tweek het volgende:
Bradley Withford, die herken je wel meteen ook al is ie maar even in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal Grace straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de n**k zat er nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken![]()
Ow enne, misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschreef Patrick hem niet ooit als “Red John thinks of himself as an artist, a showman, he has a strong sense of theater”
Burnt to the core but not broken![]()
ik ben ook wel benieuwd naar de tupperware doos ja
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef PPL het volgende:
Zal Grace straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat het iets te maken heeft met een misdaad uit het verleden. Vergelijkbaar met het Lisbon/Bosco geheim.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef sbientje het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar de tupperware doos jaEmperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Ik dacht meer aan iets ranzigs als een fetish voor bejaarden in luiers ofzoVaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Prima finale
Wel veel vragen voor volgend seizoen
En kap eens met die spoilertags nadat de uitzending is uitgezonden. RED JOHN IS DEAD"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Als het écht RJ was uiteraard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:10 schreef Adelante het volgende:
Prima finale
En kap eens met die spoilertags nadat de uitzending is uitgezonden. RED JOHN IS DEAD
Burnt to the core but not broken![]()
Ik dacht dat het Elton John was met die bril eerstquote:
Oh wachte, Red John - Elton John - ik zie het verband
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zouden we er in S04 nog achterkomen wat er met Kristina Frye is gebeurd?Burnt to the core but not broken![]()
RJ heeft van haar een kasplantje gemaakt omdat ze te close met Patrick werd. Het is onwaarschijnlijk dat we haar ooit nog terugzien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef PPL het volgende:
Zouden we er in S04 nog achterkomen wat er met Kristina Frye is gebeurd?
Frye is found in a catatonic state. She is, though alive, unable to communicate with anyone and does nothing except stare blankly at whatever is infront of her.
http://thementalist.wikia.com/wiki/Kristina_FryeEmperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Super spannende season finale MAAR..
als Jane toch denkt dat het echt RJ is dan wil je verdomme toch wel weten waarom?
Ik zag trouwens niet aankomen dat het die gast van Grace was
Had mijn geld ingezet op die communications vrouw
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dat zeg ik toch niet.. maar voordat je hem vermoord wil je toch zeker wel weten waarom
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Shock deels over. Goede aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Rejected op 21-05-2011 23:37:03 ]![]()
Nou, gelukkig heb ik dit topic niet gelezen. Het was een shock voor me hoe het is afgelopen en ik ben blij dat dit als een verrassing aankwam.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:10 schreef Adelante het volgende:
Prima finale
En kap eens met die spoilertags nadat de uitzending is uitgezonden. KNIP
Prima aflevering, ben benieuwd waar of om wie het gaat draaien in S4Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Net #21 gekeken.
Cho die lachte gewoon!!!
En dat negertje! Met de telefoon van Grace
![]()
HELD.
Zo gelachen.
Op naar de laatste 2 !Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Echt deze season final is een van de beste die ik ooit gezien heb. Wat een epic finale ben benieuwd hoe seizoen 4 idd verder gaat zo...![]()
Bradley Whitford!
Interessant dat de Red John verhaallijn nu klaar lijkt te zijn. Daarmee is een grote rode (hehe) draad verdwenen, alsmede Janes reden om bij het CBI te werken.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik wel. Ik vond namelijk dat het nogal verdacht was dat hij in de seizoensfinale ineens weer opdook. Heb toen een wilde gok gedaan en besloten dat hij de brand gesticht heeft. Wat dus waar bleek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zag trouwens niet aankomen dat het die gast van Grace was
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Aan de andere kant is Jane slim genoeg om dit te weten zonder het uit iemands mond te horen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat zeg ik toch niet.. maar voordat je hem vermoord wil je toch zeker wel weten waarom
Het begon volgens mij met de ''mockery'' toen Jane nog TV shows deed en hierbij RJ in de zeik nam. Daarna had RJ een waardig tegenstander aan Jane, dus bleef hij spelletjes met hem spelen.
Hmm bedenk me net: Jane neemt Bertram mee naar dat winkelcentrum. Hoewel RJ viavia op de hoogte kan zijn hiervan, is het blijkbaar niet via Bertram zelf. Waarom komt RJ dan in levende lijve naar dat winkelcentrum? Ookal zou Hightower daadwerkelijk daar naartoe komen, wat wil RJ daar dan mee bereiken? Niet alsof ie haar zal liquideren an public. Waarom niet een pion sturen ipv zelf te gaan?![]()
Ik heb hem altijd wel licht verdacht. Hij voegde niets toe aan het verhaal behalve er een drama serie van te maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vond namelijk dat het nogal verdacht was dat hij in de seizoensfinale ineens weer opdook. Heb toen een wilde gok gedaan en besloten dat hij de brand gesticht heeft. Wat dus waar bleek.
Wayne/Grace mag van mij ook wel kappen hoor, het is geen drama en Wayne is een te grote pussy (uberhaupt slecht gecast voor de serie imo).![]()
Omdat het bijzonder aangenaam is om te kijken of je plannetje werkt of niet. Nou ja, nu was de afloop iets minder aangenaam......voor RJ dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Aan de andere kant is Jane slim genoeg om dit te weten zonder het uit iemands mond te horen.
Het begon volgens mij met de ''mockery'' toen Jane nog TV shows deed en hierbij RJ in de zeik nam. Daarna had RJ een waardig tegenstander aan Jane, dus bleef hij spelletjes met hem spelen.
Hmm bedenk me net: Jane neemt Bertram mee naar dat winkelcentrum. Hoewel RJ viavia op de hoogte kan zijn hiervan, is het blijkbaar niet via Bertram zelf. Waarom komt RJ dan in levende lijve naar dat winkelcentrum? Ookal zou Hightower daadwerkelijk daar naartoe komen, wat wil RJ daar dan mee bereiken? Niet alsof ie haar zal liquideren an public. Waarom niet een pion sturen ipv zelf te gaan?I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Ik denk niet dat RJ dood is.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Om Jane in het echt te ontmoeten. Grace had O'Laughlin verteld van hun plan toen ze nog dachten dat Bertram RJ's pion was. Via O'Laughlin wist hij ook al dat Hightower niet zou komen en stuurde hem dus met Grace mee om Hightower te vermoorden. Hij had er alleen niet op gerekend dat Jane hem midden in een winkelcentrum neer zou schieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Flixxy het volgende:
Hmm bedenk me net: Jane neemt Bertram mee naar dat winkelcentrum. Hoewel RJ viavia op de hoogte kan zijn hiervan, is het blijkbaar niet via Bertram zelf. Waarom komt RJ dan in levende lijve naar dat winkelcentrum? Ookal zou Hightower daadwerkelijk daar naartoe komen, wat wil RJ daar dan mee bereiken? Niet alsof ie haar zal liquideren an public. Waarom niet een pion sturen ipv zelf te gaan?Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Een groot fan hier. Zag gisteren het eerste deel van de season finale, vandaag, eigenlijk tegen mijn principes in, het tweede deel gestreamd. Prachtige afleveringen.
De grote vraag voor mij is waarom RJ zoveel volgelingen heeft en wat ze precies proberen te bereiken. Hopelijk zal dit worden uitgewerkt in S4!![]()
Alles is mogelijk.quote:
Jane gaat naar de gevangenis, maar RJ helpt hem eruit te komen om door te gaan met de mind games? RJ heeft immers genoeg contacten om iemand uit de gevangenis te krijgen.![]()
RJ had anders wel Jane en het CBI team nodig om Jared uit de gevangenis te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Flixxy het volgende:
RJ heeft immers genoeg contacten om iemand uit de gevangenis te krijgen.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Wat ook kan is dat RJ niet het brein is maar een leerling van het brein. (denk aan star wars)quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Bret Stiles misschien? (De baas van Scientology Visualize).quote:Wat ook kan is dat RJ niet het brein is maar een leerling van het brein. (denk aan star wars)waar een wil is is een weg![]()
Zeg, was dit het laatste seizoen of wat?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
nope, er komt nog een volledig seizoen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Lol, Owain Yeoman (Wayne Rigsby) heeft sindskort ook Twitter en het neemt nu z'n leven al over.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
quote:Is al duidelijk wanneer SBS weer gaat uitzenden? Op de site niet veel informatie...quote:Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Ik lees wel veel dingen via Facebook.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
The Mentalist S04E01Promo - Scarlet RibbonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
En het is weer begonnen
En ja hoor, Red John is still alive
Tja ze moeten toch wat, maar aan de ene kant vind ik het wel jammer. Withford vond ik uitstekend gecast als Red John. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om achter het netwerk van Red John handlangers aan te gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef Adelante het volgende:
En ja hoor, Red John is still alive![]()
BAM !!!!!!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het wel een beetje een ongeloofwaardige aflevering. Het blijkt toch niet Red John te zijn ook al hadden de schrijvers dat beloofd en Jane komt wel heel erg makkelijk weg met z'n moord...
Hopelijk maken ze wat meer werk van de rest van het seizoen.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Persoonlijk denk ik dat Red John meer dan één persoon is, tenzij dat al eens ontkracht is door de schrijvers?![]()
Ik geloof inmiddels dat Jane zelf Red John is en zich van zijn gezin heeft ontdaan om vrij spel te hebben. Wat nou gave, hij plant gewoon al die misdrijven met als cover de jacht op red johnquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef Saavedra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Red John meer dan één persoon is, tenzij dat al eens ontkracht is door de schrijvers?
(maar dit zal wel niet)
RJ heeft z'n netwerk met volgzame 'hulpjes' zoals O' Laughlin en Todd Johnson, maar ik ga er nog steeds van uit dat het 1 man is die bovenaan staat. Dan is Timothy Carter misschien de rechterhand van RJ.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef Saavedra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Red John meer dan één persoon is, tenzij dat al eens ontkracht is door de schrijvers?Hoe verklaar je de S2 finale dan? Of de S1 pilot? Jane kan moeilijk op twee plaatsen tegelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof inmiddels dat Jane zelf Red John is
Btw nog een leuk RJ weetje dat ik net op het IMDB forum vond:
'Yes, Red John has been visible in prior Episodes. You've got to look for him like Waldo.'
http://www.imdb.com/title/tt1196946/board/thread/188435501Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Het is weer begonnen.
Hoera!
Ben wel benieuwd waar we naar toe gaan.
Vond PJ er een beetje 'simpel' vanaf komen in deze eerste ep van het 4e seizoen.SPOILER: Waar was deze dan? Ik miste hem...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken![]()
soz... dobl
[ Bericht 49% gewijzigd door PPL op 23-09-2011 23:38:50 (damn) ]Burnt to the core but not broken![]()
Makkelijk zeggen achteraf, maar ik had al een vermoeden dat het niet RJ was eigenlijk. Maakt het natuurlijk wel spannender.![]()
Geniaal hoe Jane die gasten van het nieuwe CBI team bespeelde.
Dus als Red John nog steeds leeft, zullen ze uiteindelijk wel met een geniale acteur moeten komen die het dan wel is.![]()
hahah, die ruzie tussen die kleine en die grote negerGeniaal
De rest van de ep vond ik maar een beetje vergezocht eigenlijk, was wat minder imo. Eerste ep was super!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Ik denk de meeste mensen hier niet.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 02-10-2011 11:46:17 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
![]()
Ik ben het met je eens.... Gebeurd niet vaak dat ik eens ben met een vrouw maar oke...quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:30 schreef sbientje het volgende:
hahah, die ruzie tussen die kleine en die grote negerGeniaal
De rest van de ep vond ik maar een beetje vergezocht eigenlijk, was wat minder imo. Eerste ep was super!
![]()
ik denk dat we daar maar een biertje op moeten drinken danquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.... Gebeurd niet vaak dat ik eens ben met een vrouw maar oke...
'Rigsby is a nice and easy mark. If wanna keep practising.'![]()
Vond het begin van dit seizoen wat tegenvallen, maar dit begint er steeds meer op te lijken.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Ik vond deze aflevering juist wat minder, beetje weinig Jane en nogal voorspelbaar. Het was net een aflevering van Murder she Wrote.
eigenlijk wil ik natuurlijk weer een RJ aflevering![]()
beetje matig deze week.. vergezocht..Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Het leek of patrick zelfs een zuinig glimlachje had toen hij bij de laatste crime scene aan kwam lopen.
Een erg goede ep.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik had dat einde echt niet zien aankomen.
Dat idee had ik ook, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het leek of patrick zelfs een zuinig glimlachje had toen hij bij de laatste crime scene aan kwam lopen.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Toen ze opeens dat knipperende lampje op die camera duidelijk in beeld brachten zag ik wel dat ze wouden duidelijk maken dat het belangrijk was dat het op TV werd gezegd. Net als Jane ooit deed. 1+1=2![]()
haha nice, ik had het op het eind pas door dat hij het bewust had gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:59 schreef Saavedra het volgende:
Toen ze opeens dat knipperende lampje op die camera duidelijk in beeld brachten zag ik wel dat ze wouden duidelijk maken dat het belangrijk was dat het op TV werd gezegd. Net als Jane ooit deed. 1+1=2
erg toffe episode in ieder geval'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ook pas op het eindquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik had het op het eind pas door dat hij het bewust had gedaan
Leek me wel duidelijk toen hij RJ begon te beledigen
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
het einde was wel erg obvious ja, dat zag je van ver wel aankomen.. Maar of jane het nou zo gepland had? creepy vent..
en ethanblijft creepy
Ook gewoon met zijn Lost-naam aansprekenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef sbientje het volgende:
het einde was wel erg obvious ja, dat zag je van ver wel aankomen.. Maar of jane het nou zo gepland had? creepy vent..
en ethanblijft creepy
Jane had wel even mogen zeggen 'geef jezelf maar gewoon aan, anders...'Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Eindelijk RJ terug!!"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Dat is wel top dat met Red John, als je denkt waar blijft die nu en komt er weer een aanwijziging voor in de aflevering. Ik hoop wel dat ze er wel een goed einde voor verzinnen als deze serie ooit stopt.quote:![]()
Deze week 2 afleveringen
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
goed nieuwsquote:![]()
The mentalist is eigenlijk echt wel een toffe serie vind ik, een van mijn favo's
Season 4, Episode 7: Blinking Red Lightquote:
Original Air Date—3 November 2011
CBI is on the hunt for a serial killer, but Patrick soon suspects that a blogger who is obsessed with the case may actually be the killer.
Season 4, Episode 8: Pink Tops
Original Air Date—17 November 2011
http://www.imdb.com/title/tt1196946/episodes#season-4Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
die staat bij mij voor donderdag, maar dat zal dan wel niet kloppenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Season 4, Episode 7: Blinking Red Light
Original Air Date—3 November 2011
CBI is on the hunt for a serial killer, but Patrick soon suspects that a blogger who is obsessed with the case may actually be the killer.
Season 4, Episode 8: Pink Tops
Original Air Date—17 November 2011
http://www.imdb.com/title/tt1196946/episodes#season-4
CBS.com geeft aan dat er deze week een herhaling komt. Zitten helaas vaak fouten in tvcountdown.com de laatste weken
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson
Forum Opties Forumhop: Hop naar: