Dat idee had ik ook, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het leek of patrick zelfs een zuinig glimlachje had toen hij bij de laatste crime scene aan kwam lopen.
haha nice, ik had het op het eind pas door dat hij het bewust had gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:59 schreef Saavedra het volgende:
Toen ze opeens dat knipperende lampje op die camera duidelijk in beeld brachten zag ik wel dat ze wouden duidelijk maken dat het belangrijk was dat het op TV werd gezegd. Net als Jane ooit deed. 1+1=2
Ik ook pas op het eindquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik had het op het eind pas door dat hij het bewust had gedaan
Ook gewoon met zijn Lost-naam aansprekenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef sbientje het volgende:
het einde was wel erg obvious ja, dat zag je van ver wel aankomen.. Maar of jane het nou zo gepland had? creepy vent..
en ethanblijft creepy
Dat is wel top dat met Red John, als je denkt waar blijft die nu en komt er weer een aanwijziging voor in de aflevering. Ik hoop wel dat ze er wel een goed einde voor verzinnen als deze serie ooit stopt.quote:
goed nieuwsquote:
Season 4, Episode 7: Blinking Red Lightquote:
die staat bij mij voor donderdag, maar dat zal dan wel niet kloppenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Season 4, Episode 7: Blinking Red Light
Original Air Date—3 November 2011
CBI is on the hunt for a serial killer, but Patrick soon suspects that a blogger who is obsessed with the case may actually be the killer.
Season 4, Episode 8: Pink Tops
Original Air Date—17 November 2011
http://www.imdb.com/title/tt1196946/episodes#season-4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |