Zijn auto had ik wel goed maar de betekenis van CBI had ik fout.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Houniet het volgende:
Die Mentalist Quiz van SBS6.
Ik had alleen zijn auto fout, ben niet zo goed met auto's.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=758685/langid=43
Via IMDB, Jessy Schram:quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik liep nog wat achter en heb van t weekend pas Epi 8 gekeken, Ball of Fire.. Hierin wordt Patrick gekidnapped door een chick genaamd Rachel. Nou probeer ik te achterhalen wat de naam van die actrice is, maar ik kan t nergens vinden.. Iemand een idee?
Zo af en toe wel eens geloof ik. Je moet het net ff zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Die plaatje in OP van een lachende cho maakte mij aan het schrikken. Ik heb cho werkelijk waar nooit zien lachen in 1 van de afleveringen.
het is niet heel superspannend, maar ik vind het nooit echt saai.. ik vind het wel ontspannend en grappig eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef portabel het volgende:
Ik volg de US versie. Maar vind het soms wel wat saai worden, hebben jullie dat ook? Weet niet als ik het nog ga volgen
Waarom?! Ik dacht vorige week niet wegens thanksgiving..quote:Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef Stuurloos het volgende:
Helaas pas 8 december weer de volgende episode![]()
Ik zet m'n geld op Hightower of Minelli. Minelli vond ik verdacht dat hij ineens stopte met zijn werk bij de CBI na het Rebecca incident (zag misschien het gevaar van zijn RJ connecties?) en Hightower liet die psycho (met een of andere RJ connectie) uit de laatste aflevering wel heel makkelijk gaan met z'n 'assault'.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:10 schreef Locusta het volgende:
Ik kan me écht niet voorstellen dat Van Pelt / Rigsby / Cho een van de boosdoeners is. Dan eerder Hightower of Van Pelts' vriendje....
ik denk niet minelli, dat is net wat te makkelijk. Ik verwacht toch een van de closere teamleden, vanwege het schokeffect, maar ik zou dat niet echt leuk vinden. Ik wil helemaal niet dat rigsby, van pelt of cho een slechterik blijkt te zijn. Of Lisbon, dat zou nog erger zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Hightower of Minelli. Minelli vond ik verdacht dat hij ineens stopte met zijn werk bij de CBI na het Rebecca incident (zag misschien het gevaar van zijn RJ connecties?) en Hightower liet die psycho (met een of andere RJ connectie) uit de laatste aflevering wel heel makkelijk gaan met z'n 'assault'.
http://eztv.it/countdown/quote:Op donderdag 2 december 2010 01:39 schreef Rejected het volgende:
[..]
Waarom?! Ik dacht vorige week niet wegens thanksgiving..
Zeker! Als die komt hé.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef boffer69 het volgende:
Ik kijk meer uit naar Dexter het nieuwe seizoen
Hoop ook niet dat dat het geval gaat zijn.. Anyways, dan verwacht ik dat het Rigsby zal zijn of misschien Grace die dan wel een hele goede act heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:56 schreef sbientje het volgende:
Ik verwacht toch een van de closere teamleden, vanwege het schokeffect, maar ik zou dat niet echt leuk vinden.
Ah ik weet t al, identity volgens mijquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef sbientje het volgende:
ja en ik ken hem ergens van, van een andere serie.. staat me iets bij dat ie daar een moordenaar was, maar ik kan er nu toch niet meer opkomeniemand een idee?
Enge film vond ik dat.quote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ah ik weet t al, identity volgens mij
En van genoten!quote:
Tja, zulke dingen krijg je altijd als hetgeen waar je kennis ligt in een serie komt. M'n vriendin is bijna huisarts en vond de hartmassage ook verre van professioneel gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Wow, wat een spot on weergave van de gang van zaken tijdens en rond een mma fight!
January 20, 2011 (2011-01-20) - Bloodhoundsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |