Nou, gelukkig heb ik dit topic niet gelezen. Het was een shock voor me hoe het is afgelopen en ik ben blij dat dit als een verrassing aankwam.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:10 schreef Adelante het volgende:
Prima finale
Wel veel vragen voor volgend seizoen
En kap eens met die spoilertags nadat de uitzending is uitgezonden. KNIP
Ik wel. Ik vond namelijk dat het nogal verdacht was dat hij in de seizoensfinale ineens weer opdook. Heb toen een wilde gok gedaan en besloten dat hij de brand gesticht heeft. Wat dus waar bleek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zag trouwens niet aankomen dat het die gast van Grace was
Aan de andere kant is Jane slim genoeg om dit te weten zonder het uit iemands mond te horen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat zeg ik toch niet.. maar voordat je hem vermoord wil je toch zeker wel weten waarom
Ik heb hem altijd wel licht verdacht. Hij voegde niets toe aan het verhaal behalve er een drama serie van te maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vond namelijk dat het nogal verdacht was dat hij in de seizoensfinale ineens weer opdook. Heb toen een wilde gok gedaan en besloten dat hij de brand gesticht heeft. Wat dus waar bleek.
Omdat het bijzonder aangenaam is om te kijken of je plannetje werkt of niet. Nou ja, nu was de afloop iets minder aangenaam......voor RJ dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Aan de andere kant is Jane slim genoeg om dit te weten zonder het uit iemands mond te horen.
Het begon volgens mij met de ''mockery'' toen Jane nog TV shows deed en hierbij RJ in de zeik nam. Daarna had RJ een waardig tegenstander aan Jane, dus bleef hij spelletjes met hem spelen.
Hmm bedenk me net: Jane neemt Bertram mee naar dat winkelcentrum. Hoewel RJ viavia op de hoogte kan zijn hiervan, is het blijkbaar niet via Bertram zelf. Waarom komt RJ dan in levende lijve naar dat winkelcentrum? Ookal zou Hightower daadwerkelijk daar naartoe komen, wat wil RJ daar dan mee bereiken? Niet alsof ie haar zal liquideren an public. Waarom niet een pion sturen ipv zelf te gaan?
Om Jane in het echt te ontmoeten. Grace had O'Laughlin verteld van hun plan toen ze nog dachten dat Bertram RJ's pion was. Via O'Laughlin wist hij ook al dat Hightower niet zou komen en stuurde hem dus met Grace mee om Hightower te vermoorden. Hij had er alleen niet op gerekend dat Jane hem midden in een winkelcentrum neer zou schieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Flixxy het volgende:
Hmm bedenk me net: Jane neemt Bertram mee naar dat winkelcentrum. Hoewel RJ viavia op de hoogte kan zijn hiervan, is het blijkbaar niet via Bertram zelf. Waarom komt RJ dan in levende lijve naar dat winkelcentrum? Ookal zou Hightower daadwerkelijk daar naartoe komen, wat wil RJ daar dan mee bereiken? Niet alsof ie haar zal liquideren an public. Waarom niet een pion sturen ipv zelf te gaan?
Alles is mogelijk.quote:
RJ had anders wel Jane en het CBI team nodig om Jared uit de gevangenis te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Flixxy het volgende:
RJ heeft immers genoeg contacten om iemand uit de gevangenis te krijgen.
Wat ook kan is dat RJ niet het brein is maar een leerling van het brein. (denk aan star wars)quote:
Bret Stiles misschien? (De baas van Scientology Visualize).quote:Wat ook kan is dat RJ niet het brein is maar een leerling van het brein. (denk aan star wars)
quote:
Is al duidelijk wanneer SBS weer gaat uitzenden? Op de site niet veel informatie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
Tja ze moeten toch wat, maar aan de ene kant vind ik het wel jammer. Withford vond ik uitstekend gecast als Red John. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om achter het netwerk van Red John handlangers aan te gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef Adelante het volgende:
En ja hoor, Red John is still alive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |