SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er nog een seizoen? Benieuwd wat er met Jane zal gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Flixxy het volgende:
A bit baffled.
Spoiler season finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er nog een seizoen? Benieuwd wat er met Jane zal gebeuren.May 12, 2011 (Update): CBS is scheduled to announce a fourth season of "The Mentalist" at their 2011-2012 upfront presentation on May 18, 2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
May 18, 2011 (Update): "The Mentalist" has been officially renewed for a fourth season!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:39 schreef IceBeach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Tweek het volgende:
Bradley Withford, die herken je wel meteen ook al is ie maar even in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal Grace straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de n**k zat er nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken![]()
Ow enne, misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschreef Patrick hem niet ooit als “Red John thinks of himself as an artist, a showman, he has a strong sense of theater”
Burnt to the core but not broken![]()
ik ben ook wel benieuwd naar de tupperware doos ja
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef PPL het volgende:
Zal Grace straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat het iets te maken heeft met een misdaad uit het verleden. Vergelijkbaar met het Lisbon/Bosco geheim.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef sbientje het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar de tupperware doos jaEmperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Ik dacht meer aan iets ranzigs als een fetish voor bejaarden in luiers ofzoVaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Prima finale
Wel veel vragen voor volgend seizoen
En kap eens met die spoilertags nadat de uitzending is uitgezonden. RED JOHN IS DEAD"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Als het écht RJ was uiteraard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:10 schreef Adelante het volgende:
Prima finale
Wel veel vragen voor volgend seizoen
En kap eens met die spoilertags nadat de uitzending is uitgezonden. RED JOHN IS DEAD
Burnt to the core but not broken![]()
Ik dacht dat het Elton John was met die bril eerstquote:
Oh wachte, Red John - Elton John - ik zie het verband
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zouden we er in S04 nog achterkomen wat er met Kristina Frye is gebeurd?Burnt to the core but not broken![]()
RJ heeft van haar een kasplantje gemaakt omdat ze te close met Patrick werd. Het is onwaarschijnlijk dat we haar ooit nog terugzien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:29 schreef PPL het volgende:
Zouden we er in S04 nog achterkomen wat er met Kristina Frye is gebeurd?
Frye is found in a catatonic state. She is, though alive, unable to communicate with anyone and does nothing except stare blankly at whatever is infront of her.
http://thementalist.wikia.com/wiki/Kristina_FryeEmperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Super spannende season finale MAAR..
als Jane toch denkt dat het echt RJ is dan wil je verdomme toch wel weten waarom?
Ik zag trouwens niet aankomen dat het die gast van Grace was
Had mijn geld ingezet op die communications vrouw
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dat zeg ik toch niet.. maar voordat je hem vermoord wil je toch zeker wel weten waarom
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Shock deels over. Goede aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Rejected op 21-05-2011 23:37:03 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: