ik trap er altijd inquote:
Nee. Deze: [UK] Identity (itv)quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef sbientje het volgende:
identity? die film?
ikdenk wel dat je gelijk hebt over jane, hij IS de serie denk ik.. Erg charmante man
Net ook ff gekeken. Mooie einde idd. Vond de hele aflevering wel ok eigenlijk. Maar die dood, nee ik sterf liever vlak na hele goede sex met een ontzettend lekker wijf. Dat is pas een geweldige dood.quote:Op zaterdag 2 april 2011 05:17 schreef IceBeach het volgende:
Wat een prachtig einde van een best wel middelmatige aflevering. Vond het bijzonder hoe ze de menselijke kant van Jane hier hebben uitgelicht. En dat voor een man die hem eigenlijk nooit echt mocht..
Ik hoop dat ik ook zo zal kunnen sterven.
Ik vond d'r wel wat hebben, she was hot (ondanks het haar)quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef IceBeach het volgende:
Ik kreeg echt een creepy gevoel bij die chick met dat korte () haar. Met het profiel dat Patrick van haar schetste, zou ze zo in het rijtje kunnen bij de andere volgelingen van RJ.
quote:What kind of woman are you interested in?
-Rich, quiet blondes.
No snoring. That's a deal-breaker.
Hoezo niet? Ze schoot ook in koele bloede die dude neer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Past niet echt bij een vrouw als Erica dat ze een volgelingtje van RJ is
Sterke persoonlijkheid die dominant is over andere, dus ik had zelf het idee dat zo'n soort vrouw niet snel voor RJ (of iemand anders) zou werken in dat opzicht... could be wrongquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze schoot ook in koele bloede die dude neer.
Beidenquote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb de hele aflevering zitten te wachten tot ze haar reptielenhuid liet zien of 1 van hun wilde "bliss"en. Ben ik nou verknipt of kijk ik teveel V 2009?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Bruno Heller expres rustig aan doet met de RJ storyline. Als de identiteit van RJ onthuld is dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de serie.quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Flixxy het volgende:
Ze moeten een aantal scriptschrijvers aannemen die wat dieper op Red John durven in te gaan.
Compleet mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruno Heller expres rustig aan doet met de RJ storyline. Als de identiteit van RJ onthuld is dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |