quote:
dat jaquote:
Waarschijnlijk omdat ze een rede nodig hadden om Lisbon op kantoor te houden zodat Hightower het veld in kon met Patrick. Verder had het inderdaad weinig nut. De rest van de aflevering zat gelukkig wel leuk in elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef IceBeach het volgende:
Ik begreep alleen niet waarom hij aan het begin van de ep ineens 'GOLD!' riep?
Eén man met vele slaafse volgelingen, denk ik. Zowel Dumar als Rebecca verwijzen naar Red John als 'him'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef PPL het volgende:
Is er trouwens ooit duidelijk geworden of Red John één persoon is?
Yep,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef IceBeach het volgende:
Was dat gouden beeld dat ze vonden ook een onderdeel van de framing van Hightower?
Dat dacht ik al, maar schoot mij zomaar eens ff te binnen :-)quote:Eén man met vele slaafse volgelingen, denk ik. Zowel Dumar als Rebecca verwijzen naar Red John als 'him'.
Nee van Pelt. Ze heeft rood haar, de link naar red john en ze heeft geen ziel. Kan gewoon niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:12 schreef Karina het volgende:
Mijn idee dat Hightower de "mol" is, klopte dus niet. Ik zit nu te denken dat het misschien La Roche is? Hij heeft nu alle gelegenheid om rond te neuzen en valse informatie te planten.
Ik zit daar ook aan te denken.. Toen iedereen naar boven rende om Jane te gaan redden, bleef zij achterhangen bij die getuige. Beetje vreemd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee van Pelt. Ze heeft rood haar, de link naar red john en ze heeft geen ziel. Kan gewoon niet anders
wat een engerd he die la roche, met die bewegende ogen.. brrrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Houniet het volgende:
Van Pelt moet ook meer komen.
Verder een goede aflevering, leuke twist binnen onze Mentalist!
En ik vind die La Roche maar een freak.
En weer gelachen om Cho en Rigsby.
Dat is een oog-ziekte.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat een engerd he die la roche, met die bewegende ogen.. brrr
ja dus?quote:
ik ben niet boos hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef Houniet het volgende:
Sorry hoor ik wist niet dat je boos werd.
Dat is een oog-ziekte! Kan ie niks aan doen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Houniet het volgende:
De nieuwe is er weer!
En ik weet ook niet wat ik van die LaRoche moet denken, vind het maar een engerd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een oog-ziekte! Kan ie niks aan doen...
Ik vind hem wel grappig. En er moet meer Red John komen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Houniet het volgende:
De nieuwe is er weer!
En ik weet ook niet wat ik van die LaRoche moet denken, vind het maar een engerd.
Hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is een oog-ziekte! Kan ie niks aan doen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Houniet het volgende:
Goed nieuws, volgend jaar een nieuw seizoen!!
March Madness.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Adelante het volgende:
Waarom is er trouwens nu al weer twee weken geen uitzending?
whuut? wie ? ik las dit voordat ik de aflevering keek. Ik baalde als een stekker. Uiteindelijk ging er maar 1 iemand dood haha, en die was niet eens ' zonde'quote:
ik trap er altijd inquote:
Nee. Deze: [UK] Identity (itv)quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef sbientje het volgende:
identity? die film?
ikdenk wel dat je gelijk hebt over jane, hij IS de serie denk ik.. Erg charmante man
Net ook ff gekeken. Mooie einde idd. Vond de hele aflevering wel ok eigenlijk. Maar die dood, nee ik sterf liever vlak na hele goede sex met een ontzettend lekker wijf. Dat is pas een geweldige dood.quote:Op zaterdag 2 april 2011 05:17 schreef IceBeach het volgende:
Wat een prachtig einde van een best wel middelmatige aflevering. Vond het bijzonder hoe ze de menselijke kant van Jane hier hebben uitgelicht. En dat voor een man die hem eigenlijk nooit echt mocht..
Ik hoop dat ik ook zo zal kunnen sterven.
Ik vond d'r wel wat hebben, she was hot (ondanks het haar)quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef IceBeach het volgende:
Ik kreeg echt een creepy gevoel bij die chick met dat korte () haar. Met het profiel dat Patrick van haar schetste, zou ze zo in het rijtje kunnen bij de andere volgelingen van RJ.
quote:What kind of woman are you interested in?
-Rich, quiet blondes.
No snoring. That's a deal-breaker.
Hoezo niet? Ze schoot ook in koele bloede die dude neer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Past niet echt bij een vrouw als Erica dat ze een volgelingtje van RJ is
Sterke persoonlijkheid die dominant is over andere, dus ik had zelf het idee dat zo'n soort vrouw niet snel voor RJ (of iemand anders) zou werken in dat opzicht... could be wrongquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze schoot ook in koele bloede die dude neer.
Beidenquote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb de hele aflevering zitten te wachten tot ze haar reptielenhuid liet zien of 1 van hun wilde "bliss"en. Ben ik nou verknipt of kijk ik teveel V 2009?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Bruno Heller expres rustig aan doet met de RJ storyline. Als de identiteit van RJ onthuld is dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de serie.quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Flixxy het volgende:
Ze moeten een aantal scriptschrijvers aannemen die wat dieper op Red John durven in te gaan.
Compleet mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruno Heller expres rustig aan doet met de RJ storyline. Als de identiteit van RJ onthuld is dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de serie.
Ik was er wel verbaasd over dat Jane dat zelf niet kon bedenken! Het was zo simpel eigenlijk. En eindelijk weer iets met RJ (al was het maar een heel klein beetje).quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Het was weer een leuke aflevering.Vooral de manier waarop Lisbon onze held Jane heeft gered...
Nee, nooit aan gedacht. Dat wil ik eigenlijk ook zo houden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:07 schreef Adelante het volgende:
Iemand die ook denkt dat Lisbon samenwerkt met Red John??
Nee, maar zou wel verrassend zijn, ik denk dat het La Roche is eigenlijk (maar dat ligt misschien weer TE veel voor de hand).quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:07 schreef Adelante het volgende:
Iemand die ook denkt dat Lisbon samenwerkt met Red John??
In de laatste ep was totaal geen verwijzing naar RJ. Ik vond de aflevering zelfs tegenvallen eerlijk gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb net gekeken: ik vond het ook niet zo geweldig. Er moet meer RJ in komen, dat maakt het juist spannend.
Dat zag ik ook ja! Voor het eerst in de Nederlandse televisiegeschiedenis lopen we niet achterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Houniet het volgende:
Wtf, Nederland loopt gewoon gelijk met de uitzendingen in de US.
We krijgen een dubbel aflevering als season final. Genoeg ruimte voor een mooi verhaal over RJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Pollore het volgende:
cho die lacht op het einde echt geniaal! leuke ep helaas weer geen RJ nu maar hopen voor de season final.
Me likequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
We krijgen een dubbel aflevering als season final. Genoeg ruimte voor een mooi verhaal over RJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten tot de season final.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
quote:Die nieuwe vriend van Van Pelt is wel verdacht. In een zo'n aflevering raadde hij haar aan om Jane & co. te bespioneren voor La Roche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |