quote:
dat jaquote:
Waarschijnlijk omdat ze een rede nodig hadden om Lisbon op kantoor te houden zodat Hightower het veld in kon met Patrick. Verder had het inderdaad weinig nut. De rest van de aflevering zat gelukkig wel leuk in elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef IceBeach het volgende:
Ik begreep alleen niet waarom hij aan het begin van de ep ineens 'GOLD!' riep?
Eén man met vele slaafse volgelingen, denk ik. Zowel Dumar als Rebecca verwijzen naar Red John als 'him'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef PPL het volgende:
Is er trouwens ooit duidelijk geworden of Red John één persoon is?
Yep,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef IceBeach het volgende:
Was dat gouden beeld dat ze vonden ook een onderdeel van de framing van Hightower?
Dat dacht ik al, maar schoot mij zomaar eens ff te binnen :-)quote:Eén man met vele slaafse volgelingen, denk ik. Zowel Dumar als Rebecca verwijzen naar Red John als 'him'.
Nee van Pelt. Ze heeft rood haar, de link naar red john en ze heeft geen ziel. Kan gewoon niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:12 schreef Karina het volgende:
Mijn idee dat Hightower de "mol" is, klopte dus niet. Ik zit nu te denken dat het misschien La Roche is? Hij heeft nu alle gelegenheid om rond te neuzen en valse informatie te planten.
Ik zit daar ook aan te denken.. Toen iedereen naar boven rende om Jane te gaan redden, bleef zij achterhangen bij die getuige. Beetje vreemd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee van Pelt. Ze heeft rood haar, de link naar red john en ze heeft geen ziel. Kan gewoon niet anders
wat een engerd he die la roche, met die bewegende ogen.. brrrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef Houniet het volgende:
Van Pelt moet ook meer komen.
Verder een goede aflevering, leuke twist binnen onze Mentalist!
En ik vind die La Roche maar een freak.
En weer gelachen om Cho en Rigsby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |