Ik geloof inmiddels dat Jane zelf Red John is en zich van zijn gezin heeft ontdaan om vrij spel te hebben. Wat nou gave, hij plant gewoon al die misdrijven met als cover de jacht op red johnquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef Saavedra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Red John meer dan één persoon is, tenzij dat al eens ontkracht is door de schrijvers?
RJ heeft z'n netwerk met volgzame 'hulpjes' zoals O' Laughlin en Todd Johnson, maar ik ga er nog steeds van uit dat het 1 man is die bovenaan staat. Dan is Timothy Carter misschien de rechterhand van RJ.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef Saavedra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Red John meer dan één persoon is, tenzij dat al eens ontkracht is door de schrijvers?
Hoe verklaar je de S2 finale dan? Of de S1 pilot? Jane kan moeilijk op twee plaatsen tegelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof inmiddels dat Jane zelf Red John is
SPOILER: Waar was deze dan? Ik miste hem...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Ik denk de meeste mensen hier niet.quote:
Ik ben het met je eens.... Gebeurd niet vaak dat ik eens ben met een vrouw maar oke...quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:30 schreef sbientje het volgende:
hahah, die ruzie tussen die kleine en die grote negerGeniaal
De rest van de ep vond ik maar een beetje vergezocht eigenlijk, was wat minder imo. Eerste ep was super!
ik denk dat we daar maar een biertje op moeten drinken danquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.... Gebeurd niet vaak dat ik eens ben met een vrouw maar oke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |