quote:Ik ook 28.5 Het schoot onderweg in mn rug, zadel stond een stuk te hoog. Vandaag nog last van.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Mijn lapo.
Daarna ben ik naar de Holland Sport wielerbaan geweest, sprinten is niet mijn ding. 28 seconden
Wel net zo snel als Annette Gerritsen
quote:Ai, das wel zuurOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook 28.5 Het schoot onderweg in mn rug, zadel stond een stuk te hoog. Vandaag nog last van.
quote:Ik ben te oud, kan iemand mij uitleggen wat dit betekent? ("erop legde")?Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Hoogtepunt was nog wel dat ik dit schatje erop legde in een tacx-wedstrijdje.
quote:Iemand erop leggen betekent verslaan in de sprint. WielerjargonOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik ben te oud, kan iemand mij uitleggen wat dit betekent? ("erop legde")?
quote:Jammer, ik dacht dat er meer in zatOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand erop leggen betekent verslaan in de sprint. Wielerjargon
quote:Ja sjongejonge kerel, wat denk jezelf?!Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef nogeenmaarten het volgende:
Beenstukken heb ik mij eerder negatief over uitgelaten, want deze resulteerde in striemen rondom de liezen. Niemand hier op het forum heeft opgemerkt dat je ze prima kunt dragen zonder ze tot in je liezen op te trekken (dacht dat dat de bedoeling zou zijn ..).
quote:Daar wil ik ook wel op leggen.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Hoogtepunt was nog wel dat ik dit schatje erop legde in een tacx-wedstrijdje.
quote:Haha 22.9 hier :p was anderhalf jaar terug. Tevens tvpOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook 28.5 Het schoot onderweg in mn rug, zadel stond een stuk te hoog. Vandaag nog last van.
quote:Oksel zou zeggen dat eropleggen eigenlijk hetzelfde is als afmonterenOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand erop leggen betekent verslaan in de sprint. Wielerjargon
quote:Heb je je sjaak er ook bij ingepropt?Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef nogeenmaarten het volgende:
Beenstukken heb ik mij eerder negatief over uitgelaten, want deze resulteerde in striemen rondom de liezen. Niemand hier op het forum heeft opgemerkt dat je ze prima kunt dragen zonder ze tot in je liezen op te trekken (dacht dat dat de bedoeling zou zijn ..).
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je je sjaak er ook bij ingepropt?
Kom op man, het zijn beenstukken, die dingen zouden in de juiste maat niet eens lang genoeg moeten zijn om volledig tot je liezen opgetrokken te worden. Tenzij je heel erg korte beentjes hebt...
quote:Lampje op je helm. Is ook heel handig voor als je een lekke band oid hebt.Op maandag 25 oktober 2010 09:46 schreef Oksel het volgende:
Voor 't eerst in mn leven trouwens dat ik in het donker op de fiets zat. Grootste nadeel: je ziet niet hoe hard je fietst omdat m'n teller geen lichtje heeft..
quote:Ze zitten bij mij ook ruim onder mijn wielerbroek, maar tot in mijn liezen heb ik nog niet voor elkaar gekregenOp maandag 25 oktober 2010 09:42 schreef FJD het volgende:
Bij mij zitten ze ook ruim onder m'n wielerbroek maar ze klemmen niet af. Tis gewoon lekker warm
quote:Ik ook... M'n vrouw is handig met een naaimachine (laat maar komen die opmerkingen), en heeft een stel armwarmers gemaakt van een maatje M legging
quote:Gezellig in de file staanOp maandag 25 oktober 2010 11:43 schreef Freddeh het volgende:
Het is rond, fietsen komt er voorlopig niet van. Heb een buitendienstfunctie gekregen, maar dat is dan niet echt in de buurt van Dordrecht. Kom voorlopig in Zoetermeer te zitten, waarschijnlijk een auto onder m'n delicate billen.
[..]
Ik ook... M'n vrouw is handig met een naaimachine (laat maar komen die opmerkingen), en heeft een stel armwarmers gemaakt van een maatje M legging![]()
quote:Gefeliciteerd..., maar wat betekent dit voor je km-doelstelling?Op maandag 25 oktober 2010 11:43 schreef Freddeh het volgende:
Het is rond, fietsen komt er voorlopig niet van. Heb een buitendienstfunctie gekregen, maar dat is dan niet echt in de buurt van Dordrecht. Kom voorlopig in Zoetermeer te zitten.
quote:Met de auto of met de fiets?Op maandag 25 oktober 2010 11:51 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..., maar wat betekent dit voor je km-doelstelling?
quote:Het kán ook wel op de fiets, maar daar moet je wel de tijd voor nemen dan. 't Is 50km heen, 50 terug. Heb alleen nog geen exacte routes uitgestippeld die evt sneller/korter kunnen. Is in ieder geval bij mooi weer prima te doen, en dat vind ik wel weer een pré.Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef Oksel het volgende:
Mooi kut Fred, dat ga je zeker missen. Ik pak ook regelmatig de auto, maar ik KAN met de fiets. Hoeveel KM is het?
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de file staan. Gelukkig komt dat in Twente zeer weinig voor..
quote:Fiets achterin en dan op de fiets terug naar huis, volgende ochtend weer met de fiets naar kantoor. Kun je ongetwijfeld een beetje afwisselen. Moet nog even kijken hoe ik het regelen ga, heb er alle vertrouwen in dat dat wel goed komt. En ik houd nog wat extra energie over voor ritjes met bijv. FJD en CyclingGirl op zaterdagOp maandag 25 oktober 2010 12:02 schreef Oksel het volgende:
50km..![]()
Dat is wel erg ver. Van waar naar waar moet je? Ik doe 37km, en dat is eigenlijk voor woon-werk al een aardig eindje.
quote:Dordrecht-ZoetermeerOp maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Oksel het volgende:
Van waar naar waar moet je fietsen fred?
quote:Wat een rotroute! Zowel om te fietsen als met de auto. Met de fiets moet je of om rijden, of dwars door Rotterdam. En met de auto sta je elke ochtend in de file. Is je dat allemaal waard?
quote:Nou zeg, een 'sjaak' van 2 meter is makkelijker te geloven dan mijn gemiddelde? Volgens mij ben jij beter in lullen dan in fietsen
quote:Ja, dat is het waard... Voor mij wel.Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat een rotroute! Zowel om te fietsen als met de auto. Met de fiets moet je of om rijden, of dwars door Rotterdam. En met de auto sta je elke ochtend in de file. Is je dat allemaal waard?
quote:lekker doen dan!Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja, dat is het waard... Voor mij wel.
quote:Door de polder, langs Kralingen en dan langs de Rotte is nog een stuk rechte weg langs de A12. Super is anders maar dramatisch is het niet hoor. Wel te ver overigens maar dat is wat anders.Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef Oksel het volgende:
Wat een rotroute! Zowel om te fietsen als met de auto. Met de fiets moet je of om rijden, of dwars door Rotterdam. En met de auto sta je elke ochtend in de file. Is je dat allemaal waard?
quote:Wat heb jij tegen bontkragen?Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Oksel het volgende:
Wanneer ik er uit moet weet ik nog niet. En nee, ik blijf in deze uithoek hangen. Lekker rustig fietsen en geen mocro's met bontkraagje enzo. En geen files
quote:Nou, er zullen vast dagen zijn dat ik niet bij de klant zit, en anders zijn er ook nog zat weekenden.Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey Freddeh, gefeliciteerd!!! Dus niet samen oprijden lol. Niet dat het er ooit van ging komen geloof ik
Je zou idd over de Rotte kunnen gaan en dan binnendoor.
quote:20 km (40 per dag) woon-studie verkeer ruim 3 jaar op de gewone fiets volgehouden. daarvoor was het 7 jaar 6 km (12 per dag) naar de vwo en daarna voor 7 jaar 13 km (26 per dag) studie/werk. prima te doen op gewone fiets. het is verbazingwekkend hoe weinig dagen je echt last hebt van regen. tegen zweten was het dan niet uit de naad fietsen op de heenweg en rijden zonder jas/ licht en luchtig gekleed.Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef thettes het volgende:
Als jullie het over woon-werk verkeer hebben, bedoelen jullie dan op de racefiets met zo'n rugtasje naar je werk zoals je wel eens ziet? (en daar evt douchen als dat kan).
Mijn woon-"werk" (studie)verkeer is idealiter overigens 20km per dag op de stadsfiets, heen en terug van de Bijlmer naar A'dam centrum (UvA). Maar met slecht weer en een fantastische metroverbinding wil het wel eens wat anders lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |