quote:Ik ook 28.5 Het schoot onderweg in mn rug, zadel stond een stuk te hoog. Vandaag nog last van.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Mijn lapo.
Daarna ben ik naar de Holland Sport wielerbaan geweest, sprinten is niet mijn ding. 28 seconden
Wel net zo snel als Annette Gerritsen
quote:Ai, das wel zuurOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook 28.5 Het schoot onderweg in mn rug, zadel stond een stuk te hoog. Vandaag nog last van.
quote:Ik ben te oud, kan iemand mij uitleggen wat dit betekent? ("erop legde")?Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Hoogtepunt was nog wel dat ik dit schatje erop legde in een tacx-wedstrijdje.
quote:Iemand erop leggen betekent verslaan in de sprint. WielerjargonOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik ben te oud, kan iemand mij uitleggen wat dit betekent? ("erop legde")?
quote:Jammer, ik dacht dat er meer in zatOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand erop leggen betekent verslaan in de sprint. Wielerjargon
quote:Ja sjongejonge kerel, wat denk jezelf?!Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef nogeenmaarten het volgende:
Beenstukken heb ik mij eerder negatief over uitgelaten, want deze resulteerde in striemen rondom de liezen. Niemand hier op het forum heeft opgemerkt dat je ze prima kunt dragen zonder ze tot in je liezen op te trekken (dacht dat dat de bedoeling zou zijn ..).
quote:Daar wil ik ook wel op leggen.Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Hoogtepunt was nog wel dat ik dit schatje erop legde in een tacx-wedstrijdje.
quote:Haha 22.9 hier :p was anderhalf jaar terug. Tevens tvpOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook 28.5 Het schoot onderweg in mn rug, zadel stond een stuk te hoog. Vandaag nog last van.
quote:Oksel zou zeggen dat eropleggen eigenlijk hetzelfde is als afmonterenOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand erop leggen betekent verslaan in de sprint. Wielerjargon
quote:Heb je je sjaak er ook bij ingepropt?Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef nogeenmaarten het volgende:
Beenstukken heb ik mij eerder negatief over uitgelaten, want deze resulteerde in striemen rondom de liezen. Niemand hier op het forum heeft opgemerkt dat je ze prima kunt dragen zonder ze tot in je liezen op te trekken (dacht dat dat de bedoeling zou zijn ..).
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je je sjaak er ook bij ingepropt?
Kom op man, het zijn beenstukken, die dingen zouden in de juiste maat niet eens lang genoeg moeten zijn om volledig tot je liezen opgetrokken te worden. Tenzij je heel erg korte beentjes hebt...
quote:Lampje op je helm. Is ook heel handig voor als je een lekke band oid hebt.Op maandag 25 oktober 2010 09:46 schreef Oksel het volgende:
Voor 't eerst in mn leven trouwens dat ik in het donker op de fiets zat. Grootste nadeel: je ziet niet hoe hard je fietst omdat m'n teller geen lichtje heeft..
quote:Ze zitten bij mij ook ruim onder mijn wielerbroek, maar tot in mijn liezen heb ik nog niet voor elkaar gekregenOp maandag 25 oktober 2010 09:42 schreef FJD het volgende:
Bij mij zitten ze ook ruim onder m'n wielerbroek maar ze klemmen niet af. Tis gewoon lekker warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |