abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87878355
Ik heb hier een account aangemaaakt omdat ik hier heel erg mee zit,en niet iets gelijkwaardigs op internet kon vinden,terwijl ik weet dat er zeker meisjes zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Nou ik ben begin dus maar met dat ik en een vriendin 2 jongens hadden ontmoet. Na 4 x afspreken gingen we met hun mee naar huis,en gingen we daar vodka drinken (wat achteraf heel dom is bij jongens die je nauwelijks kent) . Het was wel gezellig en er was niet meer gebeurd dan alleen zoenen.

3 dagen geleden hadden mijn vriendin en ik dus weer met die jongens afgesproken,en we gingen weer bij hun thuis,mijn vriendin had later op de avond veel te veel op en werd heel erg dronken,ik was erg aangeschoten geworden. Op een gegeven moment trok de die jongen mij naar een andere kamer,en deed die deur op slot,ik had dit nooittttt van me zelfd verwacht maar ik heb dus alles met hem gedaan en hij heeft mij dus ontmaagd,ik had op dat moment totaaal niet door dat mijn vriendin helemaal dronken was en aan het overgeven,en helemaal aan het shaken,dus na een tijdje ging ik haar checken en trof ik haar op een hele slechte manier aan,en ben ik met de tram naar huis gegaaan met haar helemaal dronken(ik begon langzaam nuchter te worden ) terwijl die jongens ons zo lieten gaan..

voordat er iets gebeurd was waren hun lief en zorgzaaam en nu deden ze zo van ons doel is bereikt. fuck it.

maar gister werd ik dus gebeld door die jongen en hij vroeg hoe get ging en alles,en toen vroeg ik gewoon om te weten wat hij zou zeggen 'wanneer ga ik je weer zien '? (ik hoef hem niet meer te zien ) en toen zei hij 'uhhh voorlopig kan ik niet'

deze kwam dus heel hard aan omdat mij precie snu duidelijk werd waar het om ging,ik zit heir nu heel erg mee en ik voel me net een slet,ik voel me heel ziek en misselijk. zijn er mensen met dezelfde ervaringen of tips??
pi_87878388
waarom drink je dan uberhaupt zoveel dat je aangeschoten wordt bij vreemde jongens?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_87878396
- Hoe oud zijn jullie?
- Hoe oud zijn die jongens?
- Wat doe je volgende week vrijdag?
pi_87878439
Je bent gebruikt ja, dat kan je wel zeggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_87878452
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
Goede toevoeging ^O^

En verder TS ... het is toch ook wel heel naïef om een vriendin die dronken 'lijkt' achter te laten in een kamer en je zelf 'mee laten slepen' en je daar laten 'uitwonen'.
pi_87878469
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom drink je dan uberhaupt zoveel dat je aangeschoten wordt bij vreemde jongens?
ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.
pi_87878486
Hoe lullig het ook mag voelen voor je, datt soort dingen gebeuren helaas. Lijkt me idd dat je gebruikt bent.

Belangrijker: heb je het op zijn minst wel veilig gedaan?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_87878493
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
16
tussen de 19 &20
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:47:14 #9
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87878513
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

16
tussen de 19 &20
Aangifte Imo...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87878520
Weer wat geleerd in je leven, maak zo'n fout dus niet nog een keer.
pi_87878541
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe lullig het ook mag voelen voor je, datt soort dingen gebeuren helaas. Lijkt me idd dat je gebruikt bent.

Belangrijker: heb je het op zijn minst wel veilig gedaan?
ik was aangeschoten in eerste instantie wel,hij deed een condoom om,maar later 'zakte' ik weg en werd alles vaaag voor mij todat ik ging beseffen waar ik mee bezig was.
pi_87878546
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.
ja dat kan je wel zeggen, als je bij vreemde jongens bent kan je best wat drinken maar stop dan als je voelt dat je aangeschoten wordt. en geef voortaan duidelijke grenzen aan desnoods sla je hem gewoon als hij iets doet waar je geen zin in hebt.
nu heeft hij zijn zin gekregen dus ja je bent gebruikt
en laat het een les zijn voor de volgende keer ^O^
pi_87878561
daar ben je toch voor, als meisje zijnde ?
pi_87878576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Goede toevoeging ^O^

En verder TS ... het is toch ook wel heel naïef om een vriendin die dronken 'lijkt' achter te laten in een kamer en je zelf 'mee laten slepen' en je daar laten 'uitwonen'.
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
pi_87878578
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Aangifte Imo...
Dat is een optie.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:49:20 #16
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87878581
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
:')
pi_87878626
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.
pi_87878635
Je kunt aangifte bij de politie doen ja.
pi_87878702
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.
pas toen ik bij haar ging kijken kwam ik er achter dat ze dronken was,daarvoor was ze aangeschoten
pi_87878716
Kan gebeuren.
pi_87878718
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

wat ik al zei, sla ze dan gewoon en ga weg en spreek nooit meer af met ze, zoek gewoon geen contact meer
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:54:26 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87878748
Gewoon voor de lol aangifte doen. Of het nou effect heeft of niet.. die jongens hebben dan een boel uit te leggen aan hun ouders.

Tenzij ze leeroy, Wesley of Ahmed heten. In dat geval moet je niet omgaan met dergelijk tokkie volk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87878786
HAHAHAHAHAHAHAHAH

Lekker voor je moet je maar niet de domme naïeve hoer spelen.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_87878814
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:54 schreef Ryon het volgende:
Gewoon voor de lol aangifte doen. Of het nou effect heeft of niet.. die jongens hebben dan een boel uit te leggen aan hun ouders.

Tenzij ze leeroy, Wesley of Ahmed heten. In dat geval moet je niet omgaan met dergelijk tokkie volk.
ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...
pi_87878834
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef beatrijs het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH

doe normaal :?
pi_87878846
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:56 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

damn wat ben jij een sukkel zeg dat je je zo laat misbruiken.. ;(
pi_87878850
quote:

[..]

Waren het Marokkanen?

Was het een halal-worst die in jouw bontkraagje verdween?
pi_87878896
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Waren het Marokkanen?

_O-
pi_87878985
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Waren het Marokkanen?

nee nee geen marokanon of turken sowiezo geen moslims
pi_87879012
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:01 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

nee nee geen marokanon of turken sowiezo geen moslims
je bent zelf buitenlander zo aan je spelling te zien?
pi_87879057
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

je bent zelf buitenlander zo aan je spelling te zien?
hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetje
pi_87879060

[ Bericht 100% gewijzigd door Ladyxima op 23-10-2010 22:03:57 ]
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_87879094
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:03 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

hahha nee gewoon 100% nederlands,maar ik ben een beetje gestresst en tril een beetje
het is vandaag gebeurd?
pi_87879148
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:03 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Hij heeft wel ervaring met trillende meisjes :9
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_87879158
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

het is vandaag gebeurd?
neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
pi_87879230
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

neeee,maaar ik begin het nu pas te beseffen ik kreeg net niet zo'n leuks smsje,waar het op neer kwam dat het mij schuld dat het zo is gegaan van die oh zo leuke jongen
tja ik wil niet rot doen ofzo maar jij spreekt met hem af en gaat met hem drinken...terwijl je ook nee had kunnen zeggen en als hij door was gegaan weglopen o.i.d
sowieso moet je uitkijken met jongens die je niet kent :{
pi_87879264
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Spijt is zonde van je tijd.
pi_87879326
quote:

[..]

Dat is zo'n beetje de standaard-methode.

1. Jongen zoekt onzekere/aanhankelijke/naïve meid
2. Jongen paait haar met complimenten/kado's/alcohol/McFlurry
3. Meid heeft seks met jongen
4. Jongen heeft z'n doel bereikt, meisje mag opzouten.
5. Jongen praat meisje schuld gevoel aan, of dreigt haar iets te doen als zij het verder verteld.

Zorg gewoon dat je alle contact met die jongens verbreekt, praat er met je vriendin over wat er gebeurd is, en eventueel met je ouders of een vertrouwenspersoon.
Aangezien stap 5 niet altijd de laatste is, kan je beter nu kappen met die jongens, voordat je ergens in Utrecht op een woonbootje met gordijntjes staat.
pi_87879391
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

5. Jongen praat meisje schuld gevoel aan, of dreigt haar iets te doen als zij het verder verteld.

Zorg gewoon dat je alle contact met die jongens verbreekt, praat er met je vriendin over wat er gebeurd is, en eventueel met je ouders of een vertrouwenspersoon.
Aangezien stap 5 niet altijd de laatste is, kan je beter nu kappen met die jongens, voordat je ergens in Utrecht op een woonbootje met gordijntjes staat.
eindelijk een goede reactie van Feestboek :P
maar fb heeft wel gelijk
stop er gewoon mee en negeer ze gewoon
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:14:51 #40
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_87879394
Nou dat was dus je 1ste keer.

En wat heb je nu geleerd??

dat 100% nl ook niet te vertrouwen is
pi_87879401
quote:

[..]

Ga niet lopen huilen, je hebt het zelf veroorzaakt. :')
Gonna rise up
Gonna rise up
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:15:36 #42
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87879418
quote:

[..]

Oftewijl aangifte, kom op zeg, ze is 16 en hij is 20...
pi_87879475
Oke: even samenvatten.

TS is naïef en jong. Gaat mee met random jongens. Beetje zuipen, beetje los. Daarna weer, maar dan minder kusjekusje en meer bambam. TS boos dat ze gebruikt is.

Conclusie: TS hoeft het niet op de jongens te schuiven. Ze hebben je die drank toch niet in je smoel geduwd of wel?
pi_87879491
oke laat ik even lief doen.

TS ik zou als het echt een klootzak is gewoon aangifte doen van verkrachting/bedreiging :) wel zorgen dat je geen gaten in je verhaal hebt. succes :)
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_87879492
quote:

[..]

oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.

jullie kunnen nu wel zeggen van verbreek alsnog het contact,maar het is nog moeilijker als je iemand leuk vind,daardoor komt het nog 2x zo hard aan.
pi_87879500
quote:

[..]

welkom op FOK! :Y
pi_87879508
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:17 schreef Raqualad het volgende:
Oke: even samenvatten.

TS is naïef en jong. Gaat mee met random jongens. Beetje zuipen, beetje los. Daarna weer, maar dan minder kusjekusje en meer bambam. TS boos dat ze gebruikt is.

Conclusie: TS hoeft het niet op de jongens te schuiven. Ze hebben je die drank toch niet in je smoel geduwd of wel?
bij mij wordt de drank wel altijd bij me naar binnen gegoten :@ _O-
pi_87879509
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:15 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Ze heeft het toch zelf toe gelaten?
Er staat nergens in die hele OP dat ze zich verzet heeft toen hij het deed.
Mevrouw 'wist niet meer waar ze mee bezig was'.

Echt weer typisch zo'n geval van een 16-jarig kutje dat net mag drinken en niet weet waar haar grenzen liggen.

Ja, die jongen heeft haar gebruiikt.
Ja, dat is kut.
Maar had ze maar minder moeten zuipen, gebruikt worden is iets anders dan verkracht worden.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:20:01 #49
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87879548
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:15 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Dan mag je sex hebben.. alleen aan minderjarigen sterke drank voederden is verboden.

Deze situatie komt helaas behoorlijk vaak voor.. er is dan ook een campagne gaande om jongeren hiervoor te waarschuwen, maar helaas maakt deze weinig indruk.

Aangifte van verkrachting kan altijd, maar is lastig vol te houden omdat er niet direct sprake is van dwang o.i.d. Maar goed, binnen 'normale' gezinnen kan dat genoeg beroering brengen voor flink wat ellende. Helaas levert dat binnen bepaalde kringen voornamelijk veel gezeik op.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87879568
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

bij mij wordt de drank wel altijd bij me naar binnen gegoten :@ _O-
Tof, waar woon je? Ik heb wel een fles malibu staan. (L)
pi_87879580
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:20 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Tof, waar woon je? Ik heb wel een fles malibu staan. (L)
020
pi_87879584
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

oke al deze stappen zijn herkenbaar,en zo is het ook gegaan,maar er is één ding wat het gewoon nog moeilijker maak,ik vind die jongen leuk,iets aan hem trekt mij aan en ik heb zo'n gevoel van ik wil hem niet zomaar op deze manier kwijt raken.
Je wordt aangerand en dan vind je die gast nog leuk?

En even voor die trieste eigen-schuld roepers: ik begrijp dus dat het okay is om een meisje te verkrachten, maar dan wel als ze dronken is want dan is het haar eigen schuld?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:21:45 #53
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87879598
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ze heeft het toch zelf toe gelaten?
Er staat nergens in die hele OP dat ze zich verzet heeft toen hij het deed.
Mevrouw 'wist niet meer waar ze mee bezig was'.

Echt weer typisch zo'n geval van een 16-jarig kutje dat net mag drinken en niet weet waar haar grenzen liggen.

Ja, die jongen heeft haar gebruiikt.
Ja, dat is kut.
Maar had ze maar minder moeten zuipen, gebruikt worden is iets anders dan verkracht worden.
Groepsdruk. Die gasten hebben ook een behoorlijk stukje verantwoordelijkheid die ze naast zich neer hebben gelegd. Niet geheel verwonderlijk, maar ook absoluut niet de bedoeling.
--
pi_87879612
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En even voor die trieste eigen-schuld roepers: ik begrijp dus dat het okay is om een meisje te verkrachten, maar dan wel als ze dronken is want dan is het haar eigen schuld?
...

Zij. Drinkt. Zoveel. Wordt. Dan. Gebruikt. Door. Jongens. Die. Ze. Niet. Kent.

Eigen schuld, dikke penis in je maagdenkutje.
pi_87879633
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

020
Is een tijdje reizen vanaf 050, maar goed te doen.
pi_87879635
Ja, je bent een slet, maar hij had beter moeten weten aangezien hij meerderjarig is.
Biechten bij je ouders en aangifte doen!
pi_87879638
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

daar komt het op neer ja, moeten ze maar niet zoveel drinken
pi_87879686
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef Lekiamh het volgende:
Ja, je bent een slet, maar hij had beter moeten weten aangezien hij meerderjarig is.
Biechten bij je ouders en aangifte doen!
ouders haha,makkelijker gezegd dan gedaan.
mijn vader vermoord die jongens,en maakt het mij niet makkelijker
pi_87879702
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Uhh, nu ik die quote van haar zo lees heb ik een stuk minder medelijden hoor.
pi_87879709
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef Ryon het volgende:

[..]

Groepsdruk. Die gasten hebben ook een behoorlijk stukje verantwoordelijkheid die ze naast zich neer hebben gelegd. Niet geheel verwonderlijk, maar ook absoluut niet de bedoeling.
Dat zal, maar zij spreekt met die jongens af.
Zij drinkt zoveel.
Zij heeft al eerder gezoend met die gast.
Wat die jongen gedaan heeft, klopt natuurlijk niet.
Maar dat is op iedere leeftijd en in elke situatie zo, het is gewoon gemeen om iemand zo te gebruiken.

Wil niet zeggen dat er sprake is van verkrachting.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_87879710
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

heb jij er geen last meer van
pi_87879730
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

daar komt het op neer ja, moeten ze maar niet zoveel drinken
Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?
pi_87879765
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat het niet verstandig is ben ik met je eens, maar dat een meisje dronken is geeft je nog niet het recht om haar te verkrachten. Korte rokjes lokken zeker ook uit?
nee dan ben je nog bij je volle verstand.
TS gaf zelf aan dat ze niks meer weet ofzo je hoeft ook niet met m mee te gaan naar een slaapkamer 8)7
pi_87879790
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ze laat zichzelf toch zo vol gieten? Die gozers denken 'oke, makkelijk'. Het feit dat ze het nog weet dat ze seks heeft gehad, betekend dat ze zich ook wel had kunnen verzetten en iets als 'nee, stop' roepen. Als ze dat gedaan had, oke. Verkrachting en dan geef ik je volkomen gelijk. Alleen het feit dat ze zelf zegt dat ze hem leuk vind. Ja... rot op zeg.
pi_87879794
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

jullie kunnen nu wel zeggen van verbreek alsnog het contact,maar het is nog moeilijker als je iemand leuk vind,daardoor komt het nog 2x zo hard aan.
Dat gevoel is nep.

Ik weet het, ik kan niet in jouw hoofd kijken om te zien wat jij voor hem voelt, maar geloof me, het gevoel dat jij hem leuk vind is waarschijnlijk door hem zelf in jouw hoofd geplaatst. Door middel van complimentjes e.d. geeft hij je meer zelfvertrouwen, voel je je positiever over jezelf, en wil je graag meer bij hem zijn. Het gevoel alsof je een prinsesje bent, de mooiste van de wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar nu is de ware aard van het beestje bovengekomen. De jongens waren uit op seks. En het doel heiligt voor hun de middelen.

Dat hij zo met je om is gegaan zegt al voldoende over zijn karakter. Zoiets kan je niet oprecht leuk vinden.

Het gevoel van hem leuk vinden is het directe gevolg van die hunkering naar dat positieve, zelfverzekerde gevoel over jezelf. Dat vind je bij hem niet meer. Of je moet voor de tweede keer vallen voor z'n lieve, goed bedoelde woordjes.

De enige tip die ik dus nogmaals kan geven: Verbreek contact met deze boys. Ze vinden je niet mooi, lief, en aardig. Ze vinden je naief, geil, en makkelijk.
pi_87879802
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Dat heet nu 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'.
En dan hoop ik voor jou dat je een lesje geleerd hebt.
pi_87879858
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:27 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Dat heet nu 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'.
En dan hoop ik voor jou dat je een lesje geleerd hebt.
ja en morgen spreekt ze af met een FOK!ker voor een neukdate :')
pi_87879873
Dit is denk ik toch meer een gevalletje van 'laten misbruiken'.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87879879
Oh, en wat aangifte betreft: Kan je doen, maar je staat waarschijnlijk binnen 5 minuten weer buiten.

Vanaf 16 jaar ben je wettelijk niet meer minderjarig, wat sexueel contact betreft. Van verkrachting is geen sprake, van misbruik heel misschien, maar dat wordt heel lastig te bewijzen, aangezien je zelf bent meegegaan en "van alles" gedaan hebt, zonder duidelijk aan te geven dat je het niet wil.
pi_87879906
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ja en morgen spreekt ze af met een FOK!ker voor een neukdate :')
Dan heeft ze niets geleerd, en hoeft ze w.m.b. ook niet meer hier te komen voor sympathie of advies.
Sterker, dan verdient ze alle hoon, spot en stront die over d'r heen gestort wordt.
pi_87879925
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:27 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Dat gevoel is nep.

Ik weet het, ik kan niet in jouw hoofd kijken om te zien wat jij voor hem voelt, maar geloof me, het gevoel dat jij hem leuk vind is waarschijnlijk door hem zelf in jouw hoofd geplaatst. Door middel van complimentjes e.d. geeft hij je meer zelfvertrouwen, voel je je positiever over jezelf, en wil je graag meer bij hem zijn. Het gevoel alsof je een prinsesje bent, de mooiste van de wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar nu is de ware aard van het beestje bovengekomen. De jongens waren uit op seks. En het doel heiligt voor hun de middelen.

Dat hij zo met je om is gegaan zegt al voldoende over zijn karakter. Zoiets kan je niet oprecht leuk vinden.

Het gevoel van hem leuk vinden is het directe gevolg van die hunkering naar dat positieve, zelfverzekerde gevoel over jezelf. Dat vind je bij hem niet meer. Of je moet voor de tweede keer vallen voor z'n lieve, goed bedoelde woordjes.

De enige tip die ik dus nogmaals kan geven: Verbreek contact met deze boys. Ze vinden je niet mooi, lief, en aardig. Ze vinden je naief, geil, en makkelijk.
oke het contact vebreken is een goeie,ik denk ook echt omdat te doen,en mijn vriendin is er al helemaal klaar mee. en die zegt dat ik hun nummers en msn moet verwijderen.

Maar mijn 2e gevoel is dat ik 'hun er zo makkelijk mee weg laat komen'
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:31:40 #72
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87879929
quote:
Brits onderzoek heeft uitgewezen dat veel jongens er geen enkel probleem mee hebben om meisjes dronken te voeren, zodat ze seks kunnen hebben. Uit het onderzoek, dat aan de universiteit van Sheffield werd uitgevoerd, is ook gebleken dat de beleving over het tot stand komen van seks bij jongens en meisjes tussen de 14 en 16 jaar totaal verschillend is.

Terwijl meisjes een heel romantisch beeld bij seks hebben is het voor jongens een wedstrijd. Meisjes willen volgens het Bitse onderzoek minstens gevoelens voor de jongen hebben. Volgens de meisjes hebben de jongens die seks willen ook gevoelens van liefde voor hen.

De jongens bekommeren zich tijdens het flirten echter totaal niet om het meisje en vinden hun mening niet belangrijk is uit het onderzoek naar voren gekomen. Zij zijn alleen bezig met het bereiken van hun grote doel: het hebben van seks. Het is voor veel van de jongens dan ook geen probleem om het meisje dronken te moeten voeren, zodat zij hun doel kunnen bereiken. De jongens zeggen zelf namelijk goed het verschil te weten tussen het meisje een beetje pushen of een meisje verkrachten.
Typisch..
--
pi_87879976
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:31 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

oke het contact vebreken is een goeie,ik denk ook echt omdat te doen,en mijn vriendin is er al helemaal klaar mee. en die zegt dat ik hun nummers en msn moet verwijderen.

stel je niet aan, als jij geen contact meer wilt moet je dat doen.
en owee als je binnenkort een fokneukdate hebt :(
pi_87880059
quote:

[..]

Daarom kun je dus beter proberen aangifte te doen, je hebt niks te verliezen ;)
Of in iedergeval met je ouders bespreken. Lijkt misschien moeilijk , maar het is beter als je het wel doet..
pi_87880098
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

stel je niet aan, als jij geen contact meer wilt moet je dat doen.
en owee als je binnenkort een fokneukdate hebt :(
nee ik doe dit nooit meer afspreken met een jongen die ik niet goed ken.

weetje jullie hebben allemaal gelijk het is me eigen schuld,maaar dit voelt gewoon fuckedup
pi_87880130
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:36 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

nee ik doe dit nooit meer afspreken met een jongen die ik niet goed ken.

weetje jullie hebben allemaal gelijk het is me eigen schuld,maaar dit voelt gewoon fuckedup
fuckeduck?

onee fuckedup

wat is dus de wijze les van vandaag?
Niet meer afspreken met enge mensjes die je niet kent.. ;(
pi_87880187
quote:

[..]

Goedzo, luisteren naar die vriendin (en je verstand). Nummers en MSN in de prullenbak, en binnenkomende smsjes/telefoongesprekken wegdrukken/verwijderen/negeren.

Je gevoel dat ze er 'makkelijk vanaf komen' is begrijpelijk, maar ik ben bang dat er via de officiele weg weinig te doen valt. Aangifte is mogelijk, maar is het is (afgaande op je verhaal) bijna onmogelijk te bewijzen dat ze jouw gedwongen hebben of aangedaan hebben, terwijl jij aangaf dat je dat niet wilde.

Misschien als je een oudere broer / kennis / vriend hebt hem even je ervaring vertellen, of hij even met die jongens wil 'praten'. Ik weet het, eigen rechter spelen is niet goed, maar in dit soort gevallen wel de meest efficiente oplossing.
pi_87880188
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:29 schreef FeestBoek het volgende:
Oh, en wat aangifte betreft: Kan je doen, maar je staat waarschijnlijk binnen 5 minuten weer buiten.

Vanaf 16 jaar ben je wettelijk niet meer minderjarig, wat sexueel contact betreft. Van verkrachting is geen sprake, van misbruik heel misschien, maar dat wordt heel lastig te bewijzen, aangezien je zelf bent meegegaan en "van alles" gedaan hebt, zonder duidelijk aan te geven dat je het niet wil.
Artikel 243 Wetboek van Strafrecht.
pi_87880293
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Goedzo, luisteren naar die vriendin (en je verstand). Nummers en MSN in de prullenbak, en binnenkomende smsjes/telefoongesprekken wegdrukken/verwijderen/negeren.

Je gevoel dat ze er 'makkelijk vanaf komen' is begrijpelijk, maar ik ben bang dat er via de officiele weg weinig te doen valt. Aangifte is mogelijk, maar is het is (afgaande op je verhaal) bijna onmogelijk te bewijzen dat ze jouw gedwongen hebben of aangedaan hebben, terwijl jij aangaf dat je dat niet wilde.

Misschien als je een oudere broer / kennis / vriend hebt hem even je ervaring vertellen, of hij even met die jongens wil 'praten'. Ik weet het, eigen rechter spelen is niet goed, maar in dit soort gevallen wel de meest efficiente oplossing.
Ik zou het wel aan mijn broer kunnen vertellen,en ik weet dat hij dan binnen 20 minuten voordat huis staat,maar het is ook weer de andere kant,mijn broer,ja hij verwacht niet dat zijn kleine zusje dit heeft gedaan ( en mijn broer en ik vertellen elkaar niks over zulke persoonlijke dingen). het is ergens ook gewoon een gevoel van falen of hoe je dat ook noemt
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:45:27 #80
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87880313
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Inderdaad. Kan 8 jaar cel opleveren.
--
pi_87880355
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:44 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Ik zou het wel aan mijn broer kunnen vertellen,en ik weet dat hij dan binnen 20 minuten voordat huis staat,maar het is ook weer de andere kant,mijn broer,ja hij verwacht niet dat zijn kleine zusje dit heeft gedaan ( en mijn broer en ik vertellen elkaar niks over zulke persoonlijke dingen). het is ergens ook gewoon een gevoel van falen of hoe je dat ook noemt
ik vind dat je sowieso nogal dom bezig bent geweest en dat je best op de blaren mag zitten, dus je hebt een keuze of vertel het aan je ouders of aan je broer, eerlijkheid duurt toch het langst dat zeggen ze
pi_87880427
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

fuckeduck?

onee fuckedup

wat is dus de wijze les van vandaag?
Niet meer afspreken met enge mensjes die je niet kent.. ;(
Onze date dan? Ik kom helemaal uit 050 voor je met een fles malibu of wodka als je iets sterkers nodig hebt.
pi_87880486
je weet je grens toch wel ?
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_87880543
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Onze date dan? Ik kom helemaal uit 050 voor je met een fles malibu of wodka als je iets sterkers nodig hebt.
dat is iets anders :P
kom jij maar uit 050 naar 020 :*
pi_87880586
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dat is iets anders :P
kom jij maar uit 050 naar 020 :*
Komt goed. Welke wil je? Wodka of Malibu?
pi_87880623
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Komt goed. Welke wil je? Wodka of Malibu?
allebei , :9~
pi_87880653
Oew, kan je mij dan nog wel weerstaan?
pi_87880671
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87880693
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:58 schreef Raqualad het volgende:
Oew, kan je mij dan nog wel weerstaan?
dat weet ik niet :@ ik denk dat ik morgen een topic open over afspreken onder invloed :@
pi_87880746
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kan je proberen. Maar voor een artikel 243 moet het slachtoffer bewusteloos zijn, in verregaande staat van verminderd bewustzijn, of beperkt verstandelijke vermogens.

In het geval van 'aangeschoten' of 'flink aangeschoten' ben je nog niet in een staat van bewustzijn waarbij je niet meer de mogelijkheid hebt aan te geven handelingen niet te willen, of daartegen weerstand te bieden. Je kan namelijk nog best zeggen "dit wil ik niet", of iemand van je af duwen. Als dit niet gebeurd is is het heel erg moeilijk te bewijzen dat het tegen haar wil gebeurd is, ook al was ze onder invloed.
Artikel 243 is er eigenlijk voor mensen die zó onder invloed zijn (overmatig alcohol, drugs, medicijnen) zijn dat ze helemaal niets meer weten van die avond, bewusteloos waren, of voor mensen met een verstandelijke handicap.

Maar goed, ik ben geen jurist, dus je kan het altijd proberen. Maar dan kan je beter beginnen met het vertellen tegen je ouders, aangezien zij dit dan toch wel te weten komen. En dan kun je vanaf daar kijken welke stappen je verder wil ondernemen.
pi_87880782
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dat weet ik niet :@ ik denk dat ik morgen een topic open over afspreken onder invloed :@
Komt goed. Ik sta zo wel voor je deur. :$
pi_87880851
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Komt goed. Ik sta zo wel voor je deur. :$
straks word ik aangeschoten :o
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:05:33 #93
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87880868
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

[..]

Kan je proberen. Maar voor een artikel 243 moet het slachtoffer bewusteloos zijn, in verregaande staat van verminderd bewustzijn, of beperkt verstandelijke vermogens.

In het geval van 'aangeschoten' of 'flink aangeschoten' ben je nog niet in een staat van bewustzijn waarbij je niet meer de mogelijkheid hebt aan te geven handelingen niet te willen, of daartegen weerstand te bieden. Je kan namelijk nog best zeggen "dit wil ik niet", of iemand van je af duwen. Als dit niet gebeurd is is het heel erg moeilijk te bewijzen dat het tegen haar wil gebeurd is, ook al was ze onder invloed.
Artikel 243 is er eigenlijk voor mensen die zó onder invloed zijn (overmatig alcohol, drugs, medicijnen) zijn dat ze helemaal niets meer weten van die avond, bewusteloos waren, of voor mensen met een verstandelijke handicap.

Maar goed, ik ben geen jurist, dus je kan het altijd proberen. Maar dan kan je beter beginnen met het vertellen tegen je ouders, aangezien zij dit dan toch wel te weten komen. En dan kun je vanaf daar kijken welke stappen je verder wil ondernemen.
Sterk verminderd beoordelingsvermogen (lees: zeer aangeschoten) is geen grond voor een aanklacht? Zou me wel logisch lijken als dat er ook onder valt... (maar ook ik ben geen jurist).
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_87880899
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

straks word ik aangeschoten :o
Maakt niet uit, dan open je morgen dat topic alsnog. Dat een of andere jongen jouw bloemetje heeft afgenomen maar je nog wel veel voor hem voelt.
pi_87880930
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dan open je morgen dat topic alsnog. Dat een of andere jongen jouw bloemetje heeft afgenomen maar je nog wel veel voor hem voelt.
ja help me even onthouden, ik vind hem te leuk om te laten schieten maar eigenlijk is het een eikel dat ie me onder invloed neukt terwijl ik m niet ken :Y
pi_87880992
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Sterk verminderd beoordelingsvermogen (lees: zeer aangeschoten) is geen grond voor een aanklacht? Zou me wel logisch lijken als dat er ook onder valt... (maar ook ik ben geen jurist).
Tsja.. Dat is maar net de vraag. Het komt er hoogstwaarschijnlijk op neer op de vraag of je dan nog in staat bent om aan te geven dat je niet van bepaalde handelingen gedient bent, of om je hier tegen te verweren. Dat lijkt mij allebei toch zeker wel mogelijk.
En ten tweede moet je dat ook nog maar eens zien te bewijzen.
pi_87880994
Is goed. Morgen hoe laat? Ik zal wel drie flessen wodka meenemen, dan werk je nog beter mee.
pi_87881018
Ga anders even ergens anders slowchatten?
pi_87881020
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:10 schreef Raqualad het volgende:
Is goed. Morgen hoe laat? Ik zal wel drie flessen wodka meenemen, dan werk je nog beter mee.
oke maar OT

als ze aangeschoten is weet ze nog wel een beetje wat ze doet dus is een aanklacht toch niet echt zinvol?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:11:27 #100
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87881024
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

[..]

Artikel 243 gaat inderdaad alleen op als het bewezen is dat het slachtoffer in kwestie stomdronken is ipv aangeschoten. Maar wordt over het algemeen wel veel in dit soort zaken aangevoerd. Het komt dan ook behoorlijk vaak voor.

Daarnaast is het nog steeds niet toegestaan om als meerderjarige iemand van beneden de 18 van sterke drank te voorzien. Hoewel dat ook lastig hard te maken is.
--
pi_87881105
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

oke maar OT

als ze aangeschoten is weet ze nog wel een beetje wat ze doet dus is een aanklacht toch niet echt zinvol?
Inderdaad. En sowieso: ze drinkt zelf en gaat zelf met die jongens mee. Wat verwacht je anders van 19 jarigen? :')
pi_87881130
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Inderdaad. En sowieso: ze drinkt zelf en gaat zelf met die jongens mee. Wat verwacht je anders van 19 jarigen? :')
dat ze een chocomelk drinken en daarna met een speen gaan slapen?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:16:15 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_87881160
quote:

[..]

Aangifte Imo...
Aangifte voor verkrachting? Ze heeft niet echt super veel tegengestribbeld, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:23:32 #104
240618 Micson
The lonely stoner
pi_87881352
Mensen die beginnen over mogelijke verkrachting of aangifte doen, kom op man :')

Die meiden hebben zich toch zelf volgegoten, en zich laten nemen. Logisch dat er een paar op seks beluste gastjes zijn die gebruik maken van zulke naieve chicks. Tuurlijk voelt ze achteraf kut, want ze is inderdaad gebruikt.

Dat ze nu toch nog een gevoel van affectie voor die gast heeft zegt toch alles? Zestienjarige meisjes zijn gewoon naief, geil en makkelijk. Dat hier gebruik of misbruik van gemaakt wordt, is gewoon de natuur.
pi_87881557
Okay, hij heeft je geneukt, er was een aardig leeftijdsverschil, je was dronken en hij trok je mee naar een kamer die hij vervolgens op slot deed. Maar wat is er toen gebeurd? Dat vertel je niet. Heeft hij je vervolgens gedwongen dingen te doen die je niet wilde? Ja, het is een nare situatie. Maar om nu meteen 'doe aangifte van verkrachting' te gaan roepen is ook weer zoiets.

Overigens vind ik het geen stijl, ja ze waren naief, ja ze waren teveel aan het drinken. Maar om daar nu gebruik van te maken... bovendien laat je stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan, man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
pi_87881576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Okay, hij heeft je geneukt, er was een aardig leeftijdsverschil, je was dronken en hij trok je mee naar een kamer die hij vervolgens op slot deed. Maar wat is er toen gebeurd? Dat vertel je niet. Heeft hij je vervolgens gedwongen dingen te doen die je niet wilde? Ja, het is een nare situatie. Maar om nu meteen 'doe aangifte van verkrachting' te gaan roepen is ook weer zoiets.

Overigens vind ik het geen stijl, je laat stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
jammer genoeg lijkt niet iedereen op Panzermaus ;(
pi_87881585
mijn ouders waarschuwden mij altijd voor zulk soort jongens
pi_87881609
yeeeeni, zou je mijn post kunnen beantwoorden?
pi_87881620
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef yeeeeni het volgende:
en al helemaal voor antilianen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu weet ik het
en ze is ook nog een racist :r

doe het gewoon niet meer en ga op je knietjes voor je pa
pi_87881650
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:

Overigens vind ik het geen stijl, ja ze waren naief, ja ze waren teveel aan het drinken. Maar om daar nu gebruik van te maken... bovendien laat je stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan, man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
Ja over dat laatste,de plek waar wij waren,en langs moesten in zo'n kwetsbare toestand is ook niet geweldig.
pi_87881672
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef yeeeeni het volgende:
en al helemaal voor antilianen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu weet ik het
:X
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:36:49 #112
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87881682
Antillianen.. Het topic begint een opeenstapeling van clichés te worden.
--
pi_87881695
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Ja over dat laatste,de plek waar wij waren,en langs moesten in zo'n kwetsbare toestand is ook niet geweldig.
Maar heeft die jongen jou in de kamer gedwongen dingen te doen? Of wilde je het zelf ook? Of weet je het niet meer? Zoveel vragen dit.
pi_87881709
Wat is dit voor sneue bedoeling. Allemaal mensen die aandringen op aangifte.
Je was verdomme dronken, het is je fucking eigen schuld. Altijd dat zelfde gejank over dit soort onderwerpen.
Je bent niet verkracht, je was dronken, je bent een hoer.
pi_87881723
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

en ze is ook nog een racist :r

doe het gewoon niet meer en ga op je knietjes voor je pa
Dan krijgen we incest erbij. Ook niet zo heel handig.
pi_87881733
trouwens wat vind jij aangeschoten?

meestal ben je aangeschoten als je wat meer durft maar nog niet zo erg dat je dingen doet die tegen je zin zijn,,

of wat Panzermaus al zei wilde je het zelf?
pi_87881762
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Maar heeft die jongen jou in de kamer gedwongen dingen te doen? Of wilde je het zelf ook? Of weet je het niet meer? Zoveel vragen dit.
ik weet het niet meer,ik was erg aangeshoten,en ik stribbelde een beetje tegen,maar hij zei de hele tijd 'kom even' 'doe je benen zo' hij had een beetje de macht over mij en mijn lichaam genomen.het werd erg aangedrongen. maar ik ben niet verkracht
pi_87881802
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik weet het niet meer,ik was erg aangeshoten,en ik stribbelde een beetje tegen,maar hij zei de hele tijd 'kom even' 'doe je benen zo' hij had een beetje de macht over mij en mijn lichaam genomen.het werd erg aangedrongen. maar ik ben niet verkracht
dan kan je sowieso geen aangifte doen, :')
pi_87881839
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf niet als verkrachting ziet, maar wanneer een jongen een tegenstribbelend + dronken meisje gaat pushen wat ze moet doen... het lijkt me in ieder geval een leuke jongen met een goed innerlijk.
pi_87881866
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dan kan je sowieso geen aangifte doen, :')
ik heb ook nergens gezegd dat ik dat van plan ben...

ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan oplossen en verwerken en vergeten
pi_87881869
dit begint een stuk interessanter te worden nu Panzermaus hier binnen is komen waaien _O-
pi_87881925
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf niet als verkrachting ziet, maar wanneer een jongen een tegenstribbelend + dronken meisje gaat pushen wat ze moet doen... het lijkt me in ieder geval een leuke jongen met een goed innerlijk.
als je het zo neeer,weetje ik denk dat ik gewoon allles moet wissen en niks moet doen, ookal hebben ze dan hun zin...
pi_87881951
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

als je het zo neeer,weetje ik denk dat ik gewoon allles moet wissen en niks moet doen, ookal hebben ze dan hun zin...
we zijn eruit! *O*
pi_87882036
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Die jongen en zijn vrienden, blijf gewoon uit hun buurt man, gooi ze van je MSN-lijst en negeer hun SMSjes / telefoontjes. Ik kan me die jongens ook wel voorstellen in een situatie met twee 16-jarige dronken + geile meisjes, begrijpelijk dat ze je proberen te neuken dan, maar alsnog... zeker het alleen naar huis laten gaan in zo'n situatie is gewoon laf en geen stijl. Het lijkt me sterk dat contact houden met die mensen een goed idee is. Zeker als je het wilt vergeten.
pi_87882055
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

we zijn eruit! *O*
ik voel me dan zo gebruikt,maarja ze kunnen beter zeggen over me dat ik een slet ben en makkelijk,dan dat dit nog 3 x gebeurd
pi_87882101
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik voel me dan zo gebruikt,maarja ze kunnen beter zeggen over me dat ik een slet ben en makkelijk,dan dat dit nog 3 x gebeurd
als het nog 3x gebeurt ben je nog makkelijker, ik zou ze gewoon wissen van alles en ze vergeten. als je ze verder toch niet in het dagelijkse leven kent geeft dit geen problemen, tenzij ze moeite doen om je te zoeken maar dat lijkt me sterk,
Echt het komt wel goed, je moet het alleen de tijd gunnen
tijd heelt alle wonden.
^O^ succes he
pi_87882119
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die jongen en zijn vrienden, blijf gewoon uit hun buurt man, gooi ze van je MSN-lijst en negeer hun SMSjes / telefoontjes. Ik kan me die jongens ook wel voorstellen in een situatie met twee 16-jarige dronken + geile meisjes, begrijpelijk dat ze je proberen te neuken dan, maar alsnog... zeker het alleen naar huis laten gaan in zo'n situatie is gewoon laf en geen stijl. Het lijkt me sterk dat contact houden met die mensen een goed idee is. Zeker als je het wilt vergeten.
ik denk ook dat dit het beste is,gelukkig wonen ze op een laat ik zeggen veilige afstand en niemand van de mensen die waar ik mee om ga,kent hun en andersom ook,en dat is het beste als dat zo blijft.
pi_87882186
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:51 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik denk ook dat dit het beste is,gelukkig wonen ze op een laat ik zeggen veilige afstand en niemand van de mensen die waar ik mee om ga,kent hun en andersom ook,en dat is het beste als dat zo blijft.
Dat dus. En hoe gaat je vriendin er mee om? Hebben ze die ook nog geprobeerd te raken? En weet ze dat die jongen jou heeft geneukt terwijl je het eigenlijk niet helemaal wilde? Lastig wanneer die vriendin van je wel contact wil houden met die gasten. Hopen dat ze dat ook niet wil, gewoon wegblijven bij die lui. Het lijkt me in ieder geval dat je er met haar over kunt praten nu. Dat helpt wel bij het 'verwerken' als je er erg mee blijft zitten.

Ja, het is gebeurd, ja, je was niet verstandig bezig. En dan met dronken + opgegeilde jongens en hun vrienden, dan kan dat gebeuren. Erg vervelend dat het ook meteen je eerste keer was, maar het is niet anders nu. Klaar.
pi_87882195
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder moet je er geen waarde-oordeel over jezelf aan binden. En je bent niet 'een slet en makkelijk', je hebt je als 'een slet en makkelijk' gedragen. Daar heb je hopelijk van geleerd, waardoor je je gedrag kan veranderen. Het woord slet is trouwens wel overdreven, zou eerder zeggen naïef.

En zoek verder iemand om er mee over te praten zodat je het kan verwerken, bijvoorbeeld met die vriendin van je. Hoe voelt zij zich er trouwens bij?
pi_87882346
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat dus. En hoe gaat je vriendin er mee om? Hebben ze die ook nog geprobeerd te raken? En weet ze dat die jongen jou heeft geneukt terwijl je het eigenlijk niet helemaal wilde? Lastig wanneer die vriendin van je wel contact wil houden met die gasten. Hopen dat ze dat ook niet wil, gewoon wegblijven bij die lui. Het lijkt me in ieder geval dat je er met haar over kunt praten nu. Dat helpt wel bij het 'verwerken' als je er erg mee blijft zitten.

Ja, het is gebeurd, ja, je was niet verstandig bezig. En dan met dronken + opgegeilde jongens en hun vrienden, dan kan dat gebeuren. Erg vervelend dat het ook meteen je eerste keer was, maar het is niet anders nu. Klaar.
toen ik mijn vriendin net sprak was het 1e wat ze zei ,verbreek alle contacten met hun,we zijn er klaar mee het enige wat hun willen is neuken,en jij hebt ze hun zin gegeven,ik zeg alleen wat het beste voor jou is ,en dat is beter als we er niks meer mee te maken hebben. (bij haar is trouwens niks gebeurd'zij was niet in de goede staat ervoor' om het even zo te zeggen)
pi_87882410
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder moet je er geen waarde-oordeel over jezelf aan binden. En je bent niet 'een slet en makkelijk', je hebt je als 'een slet en makkelijk' gedragen. Daar heb je hopelijk van geleerd, waardoor je je gedrag kan veranderen. Het woord slet is trouwens wel overdreven, zou eerder zeggen naïef.

En zoek verder iemand om er mee over te praten zodat je het kan verwerken, bijvoorbeeld met die vriendin van je. Hoe voelt zij zich er trouwens bij?
jaa zeker naief en dom,maarja ik zou het liever ook met iemand buiten haar willen bespreken,maar het moet dan wel iemand zijn die ik 100% vertrouw en dit niet zal doorvertellen.
pi_87882466
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

toen ik mijn vriendin net sprak was het 1e wat ze zei ,verbreek alle contacten met hun,we zijn er klaar mee het enige wat hun willen is neuken,en jij hebt ze hun zin gegeven,ik zeg alleen wat het beste voor jou is ,en dat is beter als we er niks meer mee te maken hebben. (bij haar is trouwens niks gebeurd'zij was niet in de goede staat ervoor' om het even zo te zeggen)
Jouw vriendin komt in dit geval op me over als een verstandig persoon.
pi_87882483
Trouwens, je weet zeker dat hij niet in je gekomen is ofzo? Was je wel nuchter genoeg om dat door te hebben?
pi_87882507
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, je weet zeker dat hij niet in je gekomen is ofzo? Was je wel nuchter genoeg om dat door te hebben?
pi_87882602
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
uhmm hij is wel in me gekomen..dat weet ik heel zeker,maar niet lang ofzo
pi_87882627
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

jaa zeker naief en dom,maarja ik zou het liever ook met iemand buiten haar willen bespreken,maar het moet dan wel iemand zijn die ik 100% vertrouw en dit niet zal doorvertellen.
Ouders? Zus/broer?

Of anders een vertrouwenspersoon op school? Die vertellen dat soort dingen ook niet door, en hebben vaak goede tips, of in ieder geval een luisterend oor.
pi_87882628
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je die shit veilig hebt gedaan? Of ben je aan de pil?
pi_87882629
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

je hebt al een zwangerschapstest gedaan?
pi_87882700
Het lijkt me in ieder geval geen jongen waar je een kind van wilt hebben. Zeker niet op 16-jarige leeftijd. Maar misschien zit ik daar naast met jou. Je lijkt me wel een naief stunteltje, TS. 10.gif

Jammer dat er mensen zijn die daar op zo'n manier gebruik van maken, en je dan achteraf gewoon naar huis laten kruimelen. Dat dan weer wel. ;(
pi_87882736
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je die shit veilig hebt gedaan? Of ben je aan de pil?
'

nee geen pil... ik weet alleen nog dat hij een condoom in zijn hand had,maar of hij die fucking heeft gebruikt??? hij zei wel dat hij om had,maar ik kon het niet zien.
ik had het gevoel dat hij het eerst om had en later weer af had gedaan
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:10:56 #141
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87882739
quote:

[..]

Aangezien ik net las dat die jongens 19 en 20 zijn, en jij 16, kun je het best gewoon aangifte doen. Want hoewel jij ook niet slim bezig was, hebben ze er wel behoorlijk misbruik van gemaakt.
En verder hoop ik dat je het veilig hebt gedaan, anders heb je er nog een (soa/zwangerschaps)zorg bij.
pi_87882759
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

'

nee geen pil... ik weet alleen nog dat hij een condoom in zijn hand had,maar of hij die fucking heeft gebruikt??? hij zei wel dat hij om had,maar ik kon het niet zien
doe dan een test muts :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:11:45 #143
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87882766
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

'

nee geen pil... ik weet alleen nog dat hij een condoom in zijn hand had,maar of hij die fucking heeft gebruikt??? hij zei wel dat hij om had,maar ik kon het niet zien
Ga er dan maar vanuit dat hij die niet gebruikt heeft, ze zijn er over het algemeen al geen fan van, en waarschijnlijk had ie wel door dat je behoorlijk naief was.
pi_87882767
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

'

Dan zal ik je daar meer druk over maken als ik jou was. Alvast maar een testje halen dan.
pi_87882818
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dan zal ik je daar meer druk over maken als ik jou was. Alvast maar een testje halen dan.
over hoeveel dagen kan je zien of je zwanger bent?
pi_87882832
En de kleur is... :')
pi_87882836
Beter zo snel mogelijk over een stripje pissen dan.
pi_87882848
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef yeeeeni het volgende:
Ik heb hier een account aangemaaakt omdat ik hier heel erg mee zit,en niet iets gelijkwaardigs op internet kon vinden,terwijl ik weet dat er zeker meisjes zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Nou ik ben begin dus maar met dat ik en een vriendin 2 jongens hadden ontmoet. Na 4 x afspreken gingen we met hun mee naar huis,en gingen we daar vodka drinken (wat achteraf heel dom is bij jongens die je nauwelijks kent) . Het was wel gezellig en er was niet meer gebeurd dan alleen zoenen.

3 dagen geleden hadden mijn vriendin en ik dus weer met die jongens afgesproken,en we gingen weer bij hun thuis,mijn vriendin had later op de avond veel te veel op en werd heel erg dronken,ik was erg aangeschoten geworden. Op een gegeven moment trok de die jongen mij naar een andere kamer,en deed die deur op slot,ik had dit nooittttt van me zelfd verwacht maar ik heb dus alles met hem gedaan en hij heeft mij dus ontmaagd,ik had op dat moment totaaal niet door dat mijn vriendin helemaal dronken was en aan het overgeven,en helemaal aan het shaken,dus na een tijdje ging ik haar checken en trof ik haar op een hele slechte manier aan,en ben ik met de tram naar huis gegaaan met haar helemaal dronken(ik begon langzaam nuchter te worden ) terwijl die jongens ons zo lieten gaan..

voordat er iets gebeurd was waren hun lief en zorgzaaam en nu deden ze zo van ons doel is bereikt. fuck it.

maar gister werd ik dus gebeld door die jongen en hij vroeg hoe get ging en alles,en toen vroeg ik gewoon om te weten wat hij zou zeggen 'wanneer ga ik je weer zien '? (ik hoef hem niet meer te zien ) en toen zei hij 'uhhh voorlopig kan ik niet'

deze kwam dus heel hard aan omdat mij precie snu duidelijk werd waar het om ging,ik zit heir nu heel erg mee en ik voel me net een slet,ik voel me heel ziek en misselijk. zijn er mensen met dezelfde ervaringen of tips??
:') Hoezo kom je in godsnaam naar FOK! met dit, het is kut voor je. Maar ik denk dat FOK! niet echt de plek is voor dit.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_87882889
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

over hoeveel dagen kan je zien of je zwanger bent?
http://www.sexwoordenboek.nl/zwangerschapstest.html

Oh wat ben je toch ook een stunteltje.
pi_87882924
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef dakraam het volgende:

[..]

:') Hoezo kom je in godsnaam naar FOK! met dit, het is kut voor je. Maar ik denk dat FOK! niet echt de plek is voor dit.
nergens op internet stond info hierover :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:16:21 #151
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87882928
Volgens mij ken ik de TS! :o

Tevens; Why the FOK!, kom je hiermee naar FOK! 8)7
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_87882948
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef dakraam het volgende:

[..]

nou omdat dit een forum is waar snel gereageerd word,en ik heb wel iets aan de reactie's en adviezen van de mensen die in dit topic reageren...
pi_87882979
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

oohja? want ik heb dit niemand verteld,dus hoe kan jij mij hierin herkennen
pi_87882994
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

Gefeliciteerd met het vaderschap. :)
pi_87882996
Zwangerschaptest kan je doen vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Beter wacht je dan nog één of twee dag, om het resultaat zekerder te weten. Ook kan je een paar dagen later nog een tweede of derde test doen voor de zekerheid.
pi_87883020
TS, ga je alsjeblieft bezighouden met het regelen van een zwangerschapstest, blijf bij die jongens weg zoals je vriendin ook al zei en geef geen neuk om de mening van anderen. Je was naief maar wat gebeurd is, is gebeurd.
pi_87883041
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef FeestBoek het volgende:
Zwangerschaptest kan je doen vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Beter wacht je dan nog één of twee dag, om het resultaat zekerder te weten. Ook kan je een paar dagen later nog een tweede of derde test doen voor de zekerheid.
ik was vorige week ongesteld ,dus ik moet wel een tijdje wachten nu... maar er bestaat toch ook de morning after pil?
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:20:43 #158
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87883048
Inderdaad blijf bij ze weg! :*
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:21:32 #159
306174 Flexo
Nah, I'm just messin'
pi_87883066
Meisjes van 16 met jongens van 20 :')
Veni, Vidi, Vagina..
Hij kwam, Hij zag, En het was kut.
pi_87883093
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:20 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik was vorige week ongesteld ,dus ik moet wel een tijdje wachten nu... maar er bestaat toch ook de morning after pil?
Die bestaat ja. Maar als je die niet binnen 3 dagen na de seks gebruikt, heeft dat ding net zo veel nut als een morningaftercondoom..
pi_87883174
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:21 schreef Flexo het volgende:
Meisjes van 16 met jongens van 20 :')
Ik heb vorig jaar zomer op vakansie ook een 14-jarig meisje (zo dronken als wat natuurlijk) om me heen gehad dat ook niets liever leek te doen dan aan mijn riem en jeans te sjorren en in mijn nek te zoenen. Ik voel me dan zo verkeerd man, moet niets hebben daarvan. Mensen uitbuiten terwijl ze op hun zwakst zijn. Netjes terug naar haar camping gebracht.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:24:46 #162
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_87883176
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Die bestaat ja. Maar als je die niet binnen 3 dagen na de seks gebruikt, heeft dat ding net zo veel nut als een morningaftercondoom..
En in de OP staat dat het 3 dagen geleden gebeurd is. Dus mocht ze vanaf 's nachts rekenen zou ze hem morgenochtend nog in kunnen nemen? Maar dat weet ik dus ook niet zeker.
pi_87883217
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:24 schreef Zooootje het volgende:

[..]

En in de OP staat dat het 3 dagen geleden gebeurd is. Dus mocht ze vanaf 's nachts rekenen zou ze hem morgenochtend nog in kunnen nemen? Maar dat weet ik dus ook niet zeker.
Hmm dan moet ze wel verrekkes snel zijn. Ik geloof dat het maximum 72 uur is, maar natuurlijk is hoe sneller hoe beter.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:26:19 #164
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87883227
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar zomer op vakansie ook een 14-jarig meisje (zo dronken als wat natuurlijk) om me heen gehad dat ook niets liever leek te doen dan aan mijn riem en jeans te sjorren en in mijn nek te zoenen. Ik voel me dan zo verkeerd man, moet niets hebben daarvan. Mensen uitbuiten terwijl ze op hun zwakst zijn. Netjes terug naar haar camping gebracht.
Panzermaus=Modelburger O+
Respect voor jou! :*
pi_87883307
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Panzermaus=Modelburger O+
Respect voor jou! :*
Zo'n meisje moet je geen shit mee doen man, ik heb haar nog wel gezoend toen ze nog nuchter-der was. Maar daarna laat je haar echt niet tussen al die halfdronken leeftijdsgenoten hangen. :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:31:32 #166
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87883377
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zo'n meisje moet je geen shit mee doen man, ik heb haar nog wel gezoend toen ze nog wat minder ver heen was. Maar daarna laat je haar echt niet tussen al die halfdronken leeftijdsgenoten hangen. :')
Ik weet wat je bedoelt broeder,je moet de touwtjes natuurlijk wel een beetje laten vieren, mocht de situatie zich er voor lenen,maar zorg wel dat je de touwtjes altijd strak in de handen hebt. Overzie de situatie; wat is het beste voor het Kinderke, dat soort dingen zijn belangrijk. 8-)
pi_87883452
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt broeder,je moet de touwtjes natuurlijk wel een beetje laten vieren, mocht de situatie zich er voor lenen,maar zorg wel dat je de touwtjes altijd strak in de handen hebt. Overzie de situatie; wat is het beste voor het Kinderke, dat soort dingen zijn belangrijk. 8-)
Normaal heb ik geen moeite met dronken meisjes maar deze was eerlijk gezegd een beetje 'zielig', kende haar grenzen niet en alles. Daar ga je geen gebruik van maken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:35:47 #168
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87883495
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Normaal heb ik geen moeite met dronken meisjes maar deze was eerlijk gezegd een beetje 'zielig', kende haar grenzen niet en alles. Daar ga je geen gebruik van maken.
Nee id dan ben je echt fout bezig ;)

Phieeuuwwphieeuw :X
pi_87883707
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Nee id dan ben je echt fout bezig ;)

Phieeuuwwphieeuw :X
Ach, ik denk dat TS haar lesje nu wel geleerd heeft. En anders leer ik het haar graag af.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:48:45 #170
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87883851
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat TS haar lesje nu wel geleerd heeft. En anders leer ik het haar graag af.
Oeehoeehoeee Stoute jongen :@
pi_87884543
wel kut dat het je 1e keer was...
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:26:39 #172
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87884806
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

O+

OT: Ik zou inderdaad maar een zwangerschapstest laten doen! Wel echt kut voor je, laat het een les zijn voor de volgende keer. ;)
pi_87885782
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zo'n meisje moet je geen shit mee doen man, ik heb haar nog wel gezoend toen ze nog nuchter-der was. Maar daarna laat je haar echt niet tussen al die halfdronken leeftijdsgenoten hangen. :')
Wat zou Tijmen hier nou allemaal van vinden?
pi_87885834
quote:
5.gif Op zondag 24 oktober 2010 02:17 schreef gamezz het volgende:

[..]

Wat zou Tijmen hier nou allemaal van vinden?
Hij zou de situatie een blik waardig keuren, 'gelezen, verwijderd, respect' zeggen en zich uit de voeten maken. De schoft.
pi_87885976
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hij zou de situatie een blik waardig keuren, 'gelezen, verwijderd, respect' zeggen en zich uit de voeten maken. De schoft.
Ongelofelijk.
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:36:23 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87886023
Kut voor je TS dat dit je eerste keer moet zijn maar ja je vol laten lopen met vodka met oversekste 20 jarige jongens in de buurt is natuurlijk wel heel naïef.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_87888973
quote:

[..]

Ik ben het met hem eens. Na 16 jaar op dit aardbolletje te hebben rondgelopen snap je toch wel dat zo'n type jongen je alleen wilt neuken? Wat zijn sommige mensen fucking naïef.....
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_87891655
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:36 schreef heloef het volgende:
Kut voor je TS dat dit je eerste keer moet zijn maar ja je vol laten lopen met vodka met oversekste 20 jarige jongens in de buurt is natuurlijk wel heel naïef.
jaa achteraf had ik dit kunnen verwachten
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:28:45 #179
288521 Savke
Live Free, Die Hard
pi_87891767
En hoe gaat 't kindje heten?
Q.E.D.
pi_87891912
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:28 schreef Savke het volgende:
En hoe gaat 't kindje heten?
haha er komt geen kind zelfs als ik zwanger zal zijn dan laat ik het weg halen,van zo een persoon hoef ik geen kind.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 oktober 2010 @ 12:36:40 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_87892006
Ach, heb je weer van geleerd.

Op naar de volgende.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_87892099
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef Alouette het volgende:

[..]

O+

OT: Ik zou inderdaad maar een zwangerschapstest laten doen! Wel echt kut voor je, laat het een les zijn voor de volgende keer. ;)
ja daar moet ik nu 3 weken mee wachten :'(
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 oktober 2010 @ 12:41:21 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_87892123
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:40 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ja daar moet ik nu 3 weken mee wachten :'(
Hoezo dan? Zwangerschapstestje is zo gehaald?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_87892162
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hoezo dan? Zwangerschapstestje is zo gehaald?
je kan hem pas gebruiken op de dag dat je ongesteld bent,dat is dus over 3 weken
pi_87892753
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Je kunt wel aangifte doen, en die heeft ook best kans van slagen, want tussen de 16 en de 18 heb je extra wettelijke bescherming. De jongens moeten bewijzen dat jij toestemming gaf, en dronken voeren pleit niet in zijn (hun) voordeel. ;)

Blijft over dat je een nare ervaring hebt meegemaakt. Even diep ademhalen. Bedenk dat er op zich niet veel nog aan de hand is. Je mag in Nederland abortus plegen, en je familieeer is ook niet aangetast. Veel van je leeftijdsgenoten in andere delen van de wereld, of in het Nederland van de 19e eeuw zijn minder fortuinlijk geweest. Die werden bijvoorbeeld gedwongen om te trouwen of werden verstoten door de gemeenschap.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:02:50 #186
316009 Whutzur
aids + opeten=aidsopeten
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:24:46 #187
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87893726
Goede reacties, Panzermaus.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:35:40 #188
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87894179
Klassieke daterape.
Alle contact verbreken en je absoluut niet schuldig voelen. Je was misschien naïef om in die situatie te raken maar daar ben je 16 voor en hij had er nooit zo'n misbruik van mogen maken. Een goede vent met fatsoen en respect in zijn donder had zijn handen thuis gehouden en gezorgd dat jij en je vriendin veilig thuiskwamen.

Vergeef jezelf, vergeet die gasten en als je er toch nog last van krijgt dat je je onveilig, schuldig of wat dan ook voelt hierdoor, ga dan naar een vertrouwenspersoon. Sterkte meisje!
pi_87896773
De vraag is nu natuurlijk achteraf, was het wel leuk? Ongeacht de nare afloop? Of kijk je erop terug als een en al mislukking?

quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
Goede reacties, Panzermaus.
Dank je. ;)
pi_87897569
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
Grapjas!
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:05:01 #191
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87897586
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef hetisdusSVDV het volgende:

[..]

Grapjas!
Nouja dat is wel wat die gasten denken :')
pi_87897812
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:05 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nouja dat is wel wat die gasten denken :')
je spreekt uit ervaring?
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:23:55 #193
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87898195
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

je spreekt uit ervaring?
Nee :* ,

Maar dat blijkt maar weer uit het verhaal in de OP he?
pi_87898272
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:23 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nee :* ,

Maar dat blijkt maar weer uit het verhaal in de OP he?
Ja okee, maar dat weet je van 20 jarige gasten :D
pi_87898302
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Ja okee, maar dat weet je van 20 jarige gasten :D
Ze zijn niet allemaal zo. Maar inderdaad, TS was wel erg naief bezig. Moet kunnen op die leeftijd, voor een keertje. Jammer dat je dan op dat moment met dit soort mensen te maken hebt.
pi_87898351
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ze zijn niet allemaal zo. Maar inderdaad, TS was wel erg naief bezig. Moet kunnen op die leeftijd, voor een keertje. Jammer dat je dan op dat moment met dit soort mensen te maken hebt.
nouja ze zal dr lesje nu wel geleerd hebben toch?
en nee ze zijn niet allemaal zo, dat is zo maar helaas dat TS net jongens trof die wel zo waren ;(
pi_87899005
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
De vraag is nu natuurlijk achteraf, was het wel leuk? Ongeacht de nare afloop? Of kijk je erop terug als een en al mislukking?
[..]

Dank je. ;)
ik kijk erop terug als slecht iets,iets wat ik nooit had moeten doen,en nee achteraf gezien was het helemaal niet leuk. het allerergste is dat mijn ouders en mijn familie geen idee hebben van hoe ik ben,en wat ik doe,zij denken dat ik dit helemaal niet doe,en dat ik niet zo laag en makkelijk ben..nee ik hoorde ze laatst nog praten over dat ik een volwassen verstandige meid word...
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:48:39 #198
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87899007
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Goeie ondertitel ^O^
pi_87899381
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik kijk erop terug als slecht iets,iets wat ik nooit had moeten doen,en nee achteraf gezien was het helemaal niet leuk. het allerergste is dat mijn ouders en mijn familie geen idee hebben van hoe ik ben,en wat ik doe,zij denken dat ik dit helemaal niet doe,en dat ik niet zo laag en makkelijk ben..nee ik hoorde ze laatst nog praten over dat ik een volwassen verstandige meid word...
Dat komt vast wel goed, zoals eerder gezegd ben je nu niet meteen een 'slet' en 'naief' en 'dom' en 'onverstandig', je hebt je alleen zo gedragen voor een keertje. En ik weet zeker dat je de volgende keer niet zo snel meer in dit soort situaties verzeild raakt. Nu nog duimen dat je er verder geen SOA's of zwangerschapspraktijken aan over houdt, en je bent liefdevol ontmaagd door de jongen van je dromen - joking. :')

Wat ik dus wil zeggen is dat het nu gebeurd is en daarmee eigenlijk ook klaar is.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:04:19 #200
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87899735
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je er geen vertrouwensproblemen aan overhoudt, dat je niet voortaan achterdochtig wordt als een jongen wel goede bedoelingen heeft zeg maar :)
pi_87902648
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je er geen vertrouwensproblemen aan overhoudt, dat je niet voortaan achterdochtig wordt als een jongen wel goede bedoelingen heeft zeg maar :)
dat zou zuur zijn ja, niet alle jongens zijn zo, maar sowieso wacht dan even met seks en kijk hoe hij er op reageert, als hij je de tijd gunt is het een schatje O+
pi_87902761
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

jaa achteraf had ik dit kunnen verwachten
Gerum meid. natuurlijk had je dit kunnen zien aankomen. maargoed, never a failure, always a lesson. ^O^
Striving to be more than average.
pi_87908317
TS.. jij faalt
pi_87908352
quote:
13.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:58 schreef kadeautje het volgende:
TS.. jij faalt
Het lijkt me niet dat ze veel aan dit soort opmerkingen heeft.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:00:18 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87908404
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Goed gezien :Y
C'est la vie
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:04:26 #206
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_87908575
Mensen die aanraden om aangifte te doen :') :') Alsjeblieft zeg.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_87908666
ik vind dat panzermaus de held van dit topic is geworden
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:09:07 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87908785
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die aanraden om aangifte te doen :') :') Alsjeblieft zeg.
Wat het kan toch en daarnaast het zijn klootzakken die gebruik hebben gemaakt van naïeve meisjes die ook nog maagd zijn.

Dus ik zeg doen!
090805_210577_remote_hond.jpg
C'est la vie
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:11:23 #209
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_87908880
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat het kan toch en daarnaast het zijn klootzakken die gebruik hebben gemaakt van naïeve meisjes die ook nog maagd zijn.

Dus ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Kom niet, kneus. :') :') Aangifte waarvoor dan? Sex hebben met een dronken chick? Sinds wanneer is dat strafbaar dan. :')
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:30 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87908995
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Kom niet, kneus. :') :') Aangifte waarvoor dan? Sex hebben met een dronken chick? Sinds wanneer is dat strafbaar dan. :')
Een dronken minderjarige chick ;)
C'est la vie
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:15 #211
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_87909035
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat :') Leer lezen, aap. 16.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:00 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87909141
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Wat :') Leer lezen, aap. 16.
Godverdomme ik dacht dat je pas op je 18de meerderjarig was :P
C'est la vie
pi_87909270
Lakitu, alsnog.

Het is toch geen stijl om eerst een tegenstribbelend dronken jong meisje te neuken, om haar vervolgens met haar dronken vriendinnetje naar huis te laten gaan. Terwijl er weet-ik-veel-wat-voor volk op straat loopt op dat uur. Er had van alles kunnen gebeuren, zo'n meisje moet je toch in bescherming tegen zichzelf nemen, man.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:21:29 #214
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_87909447
quote:
15.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
Lakitu, alsnog.

Het is toch geen stijl om eerst een tegenstribbelend dronken jong meisje te neuken, om haar vervolgens met haar dronken vriendinnetje naar huis te laten gaan. Terwijl er weet-ik-veel-wat-voor volk op straat loopt op dat uur. Er had van alles kunnen gebeuren, zo'n meisje moet je toch in bescherming tegen zichzelf nemen, man.
Ikzelf blijf meestal af van echt dronken chicks. En sowieso geen stijl aangezien ze ook nog maagd was. Ik ben die boys ook niet aan het verdedigen, maar komop, aangifte :') get real

Daarnaast reden er nog trams, dus zo laat zal het niet geweest zijn. :') 16jarigen kunnen zich prima redden, geloof me maar.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:22:17 #215
202177 Treebeard6
je weet hoe het gaat
pi_87909493
Volgensmij is TS ingeplugd in the Matrix.
Get out of my head, out of my bed, out of my dreams, they're bad. Tell them it's me who made you sad, tell them the fairytale gone bad- Sunrise Avenue
pi_87909710
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ikzelf blijf meestal af van echt dronken chicks. En sowieso geen stijl aangezien ze ook nog maagd was. Ik ben die boys ook niet aan het verdedigen, maar komop, aangifte :') get real

Daarnaast reden er nog trams, dus zo laat zal het niet geweest zijn. :') 16jarigen kunnen zich prima redden, geloof me maar.
Aangifte doen heb ik zelf nooit genoemd, van verkrachting was er eigenlijk geen sprake zoals ik het zo lees. Maar ik blijf erbij dat je dat je die meisjes wel met meer respect had mogen behandelen, ookal zouden ze zich misschien wel alleen kunnen redden.
pi_87911882
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat kan dan wel zo zijn, maar het moge duidelijk zijn. Tegenwoordig zeiken alle dames dat jongens mooiboys/players zijn en dat er geen ridderlijkheid/hoffelijkheid meer is, maar door je zo te gedragen kan je dat ook niet verwachten he.. En dan maar gaan zeiken op FOK erover, terwijl het je eigen, stomme schuld is. Afijn, je ben geen maagd meer, nu blij? |:(
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:07:10 #218
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87912078
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Dat kan dan wel zo zijn, maar het moge duidelijk zijn. Tegenwoordig zeiken alle dames dat jongens mooiboys/players zijn en dat er geen ridderlijkheid/hoffelijkheid meer is, maar door je zo te gedragen kan je dat ook niet verwachten he.. En dan maar gaan zeiken op FOK erover, terwijl het je eigen, stomme schuld is. Afijn, je ben geen maagd meer, nu blij? |:(
Nouja het was ook al meerdere keren gezegd in het topic, dus voegde je opmerking helemáál niks toe
pi_87912120
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:

[..]

het was tegen 12en, en mijn vriendin was helemaal de weg kwijt,ik moest haar elke keer heel goed vasthouden zodat ze niet neer viel,en ze moest de hele tijd overgegev.dat terwijl ik zelf ook niet nuchter was,geloof me als ik ook dronken was geweest hadden hun ons alnog zo laten gaan,en dan?als ik in dezelfde staat had geweest,weet ik niet was er was gebeurd. we moesten ook nog overstappen van rotterdam centraal. centraal station is helemaal geen fijne plek om s'avonds te zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door yeeeeni op 24-10-2010 21:15:14 ]
pi_87912483
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:07 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

het was tegen 12en, en mijn vriendin was helemaal de weg kwijt,ik moest haar elke keer heel goed vasthouden zodat ze niet neer viel,en ze moest de hele tijd overgegev.dat terwijl ik zelf ook niet nuchter was,geloof me als ik ook dronken was geweest hadden hun ons alnog zo laten gaan,en dan?als ik in dezelfde staat had geweest,weet ik niet was er was gebeurd. we moesten ook nog overstappen.
Dat zou genoeg reden voor mij zijn om je thuis te brengen, en anders die vriendin wel. En je misschien daar nog een keer te neuken, als je het toeliet dan. Altijd nog meer stijl dan je in zo'n staat naar huis laten kruimelen. :)
pi_87912608
Zoals mijn moeder zou zeggen: Dat is wel een beetje dom he?

Allereerst, even 16 daagjes wachten vanaf het moment dat het gebeurt is en dan testje halen. Vanaf dan kan het. Echt? ja echt. Kruitvat, niet zo heel duur. Pissen en wachten. Nee, ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik ben meegeweest met een vriendin die zo'n ding nodig had.

Aangifte doen? Nehhhh, je bent gewoon niet zo slim geweest en met jou vast duizenden andere meisjes over de hele wereld. In het vervolg gewoon even nadenken als je die fles aan je mond zet, of zn lul natuurlijk. Beetje spijtig dat je eerste keer nou meteen zo moet,maar denk maar zo: het kan alleen maar beter worden nu.

Nouja, tenminste als je een beetje nadenkt over de volgende jongen die je het bed insleurt.
Anonimity is a bliss
pi_87913314
Fayee.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:27:58 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87913426
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Zoals mijn moeder zou zeggen: Dat is wel een beetje dom he?

Allereerst, even 16 daagjes wachten vanaf het moment dat het gebeurt is en dan testje halen. Vanaf dan kan het. Echt? ja echt. Kruitvat, niet zo heel duur. Pissen en wachten. Nee, ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik ben meegeweest met een vriendin die zo'n ding nodig had.

Aangifte doen? Nehhhh, je bent gewoon niet zo slim geweest en met jou vast duizenden andere meisjes over de hele wereld. In het vervolg gewoon even nadenken als je die fles aan je mond zet, of zn lul natuurlijk. Beetje spijtig dat je eerste keer nou meteen zo moet,maar denk maar zo: het kan alleen maar beter worden nu.

Nouja, tenminste als je een beetje nadenkt over de volgende jongen die je het bed insleurt.
Heerlijk droogjes gerelativeerd zeg :P

Maar je hebt natuurlijk wel helemaal gelijk c_/
C'est la vie
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:07:46 #224
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87915915
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]

Dank je. ;)
Ey ik geef jou een compliment en dan krijg ik een knipoog terug man. Stank voor dank wat ik je zeg.
pi_87916039
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ey ik geef jou een compliment en dan krijg ik een knipoog terug man. Stank voor dank wat ik je zeg.
Als blijk van waardering nog twee extra knipogen ;) ;) dan. Begrijp ze niet verkeerd, man.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:16:48 #226
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87916419
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als blijk van waardering nog twee extra knipogen ;) ;) dan. Begrijp ze niet verkeerd, man.
Okay dan is het goed. ;)
pi_87917532
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat is strafbaar. Als iemand nog geen 18 is mag je geen sexuele handelingen verrichten wanneer ze onder invloed is van alchohol (wilsonbekwaamheid). Sterker nog, het mag alleen bij explicite toestemming van het meisje (of de jongen) in kwestie en de dader moet dat kunnen bewijzen voor de rechter ;) (en onder de 16 mag het helemaal niet).
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:39:41 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87917810
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef jaha het volgende:

[..]

Ja dat is strafbaar. Als iemand nog geen 18 is mag je geen sexuele handelingen verrichten wanneer ze onder invloed is van alchohol (wilsonbekwaamheid). Sterker nog, het mag alleen bij explicite toestemming van het meisje (of de jongen) in kwestie en de dader moet dat kunnen bewijzen voor de rechter ;) (en onder de 16 mag het helemaal niet).
Ik had dus toch gelijk!
C'est la vie
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:13:48 #229
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_87919446
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef jaha het volgende:

[..]

Leugens. Dit is duivelspraat.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:15:18 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87919519
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Leugens. Dit is duivelspraat.
AH NEE EEN CHRISTEN!
C'est la vie
pi_87933363
Aangifte zou ik eigenlijk wel laf vinden, je trapt er toch zelf in? Zo van ooh ik ben dom geweest maarja laat ik het maar op iemand anders afschuiven. Ik bedoel tsja, je liet het zelf toe? Iedereen maakt fouten, get over it ^O^
pi_87934187
ja get over it xd. shit happends

maar je kan ze 'terugpakken', gwn naar politie stappen en t vertellen... want je mag het niet doen met een minderjarig meisje dat dronken is idd xd
je weet niet of ze ook echt gestraft worden dan, maar ze moeten in iedergeval wat uitleggen... staat goed op hun cv ^O^
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_87934409
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Quibo het volgende:
ja get over it xd. shit happends

maar je kan ze 'terugpakken', gwn naar politie stappen en t vertellen... want je mag het niet doen met een minderjarig meisje dat dronken is idd xd
je weet niet of ze ook echt gestraft worden dan, maar ze moeten in iedergeval wat uitleggen... staat goed op hun cv ^O^
Ik zou dat niet doen, krijg je misschien nog veel gezeik mee. Gewoon hier bij laten.
pi_87937299
Wat verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt zeg. Allereerst wil ik zeggen: Geef jezelf niet de schuld hiervan. Tuurlijk was het naief, maar geen enkele normale jongen had je zo mogen misbruiken. De rest hier zegt dat het niks voorstelt. Maar dat doet het wel. Geef maar gewoon de alcohol de schuld en zorg ervoor dat je niet meer zo aangeschoten wordt. dan kan het ook nooit meer zo uit de hand lopen. Die jongens zaten fout. NIET JIJ!! Vergeet dat nooit.

Niemand hier schijnt te snappen dat je op dat moment niet echt weet wat je doet. Dus opmerkingen als: je was er toch zelf bij...en je hebt zelf geen nee gezegd of hem van je af geduwd slaan echt nergens op.
Ik weet ook niet of je aangifte mag doen (of het mag volgens mij altijd, maar of ze er dan wat mee doen is een tweede) maar ga gewoon informeren. Ik zou het hier ook niet bij willen laten zitten als ik jou was. maar hierbij moet je je eigen gevoel nagaan.

Iedereen zegt altijd, praat er met mensen over. Dit is goed om dingen te verwerken...Maar verder niet. Ikzelf heb ook wel eens stomme dingen gedaan...en zo weing mogelijk mensen verteld...of pas jaaaaren later. Iedereen gaat er anders mee om en ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. Tijd heelt de wonden.

Ik hoop echt echt echt voor je op geen zwangerschap of SOA. want dit kan emotioneel zelfs nog wel zwaarder zijn dan dit misbruik. je voelt je nu vast vies enz. maar dit gaat echt wel weer over. Zorg dat je dingen met dat andere meisje goed uitspreekt. geen boosheid tegenover elkaar.

En waag het niet ooit nog eens naar die jongen terug te gaan. Hij is niet leuk, hij is een klootzak. Het is zwak van hem om op deze manier sex te moeten krijgen. triest triest triest.

succes meisje...Je mag ook PM'en.
pi_87937691
Ik heb ook pas gehad dat een vriend van mij (21) Heel knap en lekker breed enzo een meisje dat jarig was (16 geworden) aan zich vast had plakken. Zij mocht voor het eerst drinken en zat dus aan de malibu, blue curacau enz. Maar zij daagde hem echt uit...kusjes in zijn nek geven (waar hij echt niet tegen kan) proberen hem te zoenen. Haar hand in bijv. zijn zij leggen.

En hij zat zich maar in te houden omdat het gewoon fout is. Ik weet zeker dat hij niks liever had gewild dan erbovenop duiken en haar kapot te neuken. Want ze bood zichzelf aan! Maar hij deed het niet. Omdat het wel heel fout is.
pi_87937742
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ook pas gehad dat een vriend van mij (21) Heel knap en lekker breed enzo een meisje dat jarig was (16 geworden) aan zich vast had plakken. Zij mocht voor het eerst drinken en zat dus aan de malibu, blue curacau enz. Maar zij daagde hem echt uit...kusjes in zijn nek geven (waar hij echt niet tegen kan) proberen hem te zoenen. Haar hand in bijv. zijn zij leggen.

En hij zat zich maar in te houden omdat het gewoon fout is. Ik weet zeker dat hij niks liever had gewild dan erbovenop duiken en haar kapot te neuken. Want ze bood zichzelf aan! Maar hij deed het niet. Omdat het wel heel fout is.
quote:
9.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat dus. Ik kan daar ook niet tegen en wil er ook niets van hebben. :')
pi_87937816
quote:

[..]

Aangifte Imo...
Sukkel :')
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_87937833
Zo te lezen heb je een droomontmaagding gehad.
pi_87937994
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Dat dus. Ik kan daar ook niet tegen en wil er ook niets van hebben. :')
Hetzelfde ja. Maar toch, aangifte doen zou ik meer als laf vinden :Y
pi_87938039
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:17 schreef PoepProducer het volgende:

[..]

Hetzelfde ja. Maar toch, aangifte doen zou ik meer als laf vinden :Y
Klopt, ik blijf bij mijn advies van een paar posts terug. Aangifte doen win je niets mee. :)
pi_87938173
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Klopt, ik blijf bij mijn advies van een paar posts terug. Aangifte doen win je niets mee. :)
Daar zijn we het dus over eensch :7
En wat denkt TS er van?
pi_87938228
TS is tot op de dag van vandaag bezig met het zichzelf uitspoelen met de douchekop. Omdat dat toch wel een heel fijn gevoel geeft.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:26:28 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87938376
Ze staan bij de politie ook niet te springen om een aangifte accepteren van meisje 3383 dat zich heeft laten vol lopen en daarna sex heeft gehad met een sukkel die gebruik maakt van jongen dronken chicks.
C'est la vie
pi_87938621
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef heloef het volgende:
Ze staan bij de politie ook niet te springen om een aangifte accepteren van meisje 3383 dat zich heeft laten vol lopen en daarna sex heeft gehad met een sukkel die gebruik maakt van jongen dronken chicks.
Dat dus.
pi_87938649
Ik vind aangifte niet laf, maar gewoon hun dikke eigen schuld.

Ik zou na het dronken voeren van een meisje zo niet trots zijn op mezelf als het op deze manier moet dat ik me afvraag hoe ze m omhoog kunnen houden, laat staan zon meisje neuken.
pi_87938754
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef heloef het volgende:
Ze staan bij de politie ook niet te springen om een aangifte accepteren van jongen 3383 die meisjes misbruikt.
Haar probleem niet, of ze blij zijn met deze aangiftes.
pi_87938862
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Haar probleem niet, of ze blij zijn met deze aangiftes.
Alsnog. Wat bereikt TS ermee als ze nu aangifte gaat doen? Dat een aantal jongens, die ze toch nooit weer tegenkomt, problemen krijgt. Maar ook dat haar ouders, en weet ik veel wie meer, er ook lucht van krijgen. Lijkt me niet dat ze daar op zit te wachten.
pi_87939071
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Alsnog. Wat bereikt TS ermee als ze nu aangifte gaat doen? Dat een aantal jongens, die ze toch nooit weer tegenkomt, problemen krijgt. Maar ook dat haar ouders, en weet ik veel wie meer, er ook lucht van krijgen. Lijkt me niet dat ze daar op zit te wachten.
ja dat is het vooral ik wil er zo min mogelijk mensen bij betrekken,en het probleem zelf proberen op te lossen..want stel als ik aangifte zal doen,heb ik straks een van hun vriendjes voor me huis staan,ik heb wel gemerkt de laatste tijd dat de wereld kleiner is dan ik denk,en dat je overal mensen kan tegen komen.
pi_87939251
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt zeg. Allereerst wil ik zeggen: Geef jezelf niet de schuld hiervan. Tuurlijk was het naief, maar geen enkele normale jongen had je zo mogen misbruiken. De rest hier zegt dat het niks voorstelt. Maar dat doet het wel. Geef maar gewoon de alcohol de schuld en zorg ervoor dat je niet meer zo aangeschoten wordt. dan kan het ook nooit meer zo uit de hand lopen. Die jongens zaten fout. NIET JIJ!! Vergeet dat nooit.

Niemand hier schijnt te snappen dat je op dat moment niet echt weet wat je doet. Dus opmerkingen als: je was er toch zelf bij...en je hebt zelf geen nee gezegd of hem van je af geduwd slaan echt nergens op.
Jaa over dat in een normale 'nuchtere' staat zal ik dit nooit doen. Er zijn ook echt dingen weg gevallen op het ene moment stond ik nog en op het andere moment lag ik,alsof ik een soort van mini-blackouts kreeg.
pi_87939679
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ja dat is het vooral ik wil er zo min mogelijk mensen bij betrekken,en het probleem zelf proberen op te lossen..want stel als ik aangifte zal doen,heb ik straks een van hun vriendjes voor me huis staan,ik heb wel gemerkt de laatste tijd dat de wereld kleiner is dan ik denk,en dat je overal mensen kan tegen komen.
Daarom vind ik dat je zelf moet zien of je het wel of niet doet. De rest probeert je aan te praten dat het laf is enz. Ik vind het nogal laf als je alleen meisjes kan pakken als ze dronken zijn.

Ga er maar vanuit dat zij ook niet al te trots zijn op hun daden...en dat ze het dus ook niet zo snel iemand anders zullen vertellen. Laat staan dat iemand anders 'iets' voor hun moet opknappen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:10:25 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87940429
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Daarom vind ik dat je zelf moet zien of je het wel of niet doet. De rest probeert je aan te praten dat het laf is enz. Ik vind het nogal laf als je alleen meisjes kan pakken als ze dronken zijn.

Ga er maar vanuit dat zij ook niet al te trots zijn op hun daden...en dat ze het dus ook niet zo snel iemand anders zullen vertellen. Laat staan dat iemand anders 'iets' voor hun moet opknappen.
Het treurige is ze zijn er waarschijnlijk wel trots op. Ze hebben haar dronken "gevoerd" (ze zet nog steeds zelf de fles aan haar lippen) met een doel: sex. Dus die sukkel heeft gewoon wat ie wil bereikt en dumpt haar nu als een tissue.
C'est la vie
pi_87940788
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Het treurige is ze zijn er waarschijnlijk wel trots op. Ze hebben haar dronken "gevoerd" (ze zet nog steeds zelf de fles aan haar lippen) met een doel: sex. Dus die sukkel heeft gewoon wat ie wil bereikt en dumpt haar nu als een tissue.
Goed punt, maar ik bedoel meer dat ze niet bij hun vrienden gaan opscheppen van ik ben een baas want ik moest haar eerst dronken voeren en toen heb ik haar kunnen misbruiken. Zoiets vertel je liever niet rond lijkt me.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:20:00 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87940925
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Goed punt, maar ik bedoel meer dat ze niet bij hun vrienden gaan opscheppen van ik ben een baas want ik moest haar eerst dronken voeren en toen heb ik haar kunnen misbruiken. Zoiets vertel je liever niet rond lijkt me.
Tsja met dit soort trieste types weet je het nooit he.
C'est la vie
pi_87941206
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

hmm deze jongens en deze cultuur weet ik het niet,het zijn wel van die types die zeggen : 'gisteravond weer een chica geneukt juwaiitzellf ze was maagd en alles' dan geve ze elkaar de hand en zeggen ze 'goeeie mattie,binnenkort ga ik ik ook chillen met een meisje,kijken hoe ver ik daaar kan gaan. ik hoop wel dat er iets gebeurd,want anders is het tijd verspilling jeweetz.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:27:32 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87941281
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

hmm deze jongens en deze cultuur weet ik het niet,het zijn wel van die types die zeggen : 'gisteravond weer een chica geneukt juwaiitzellf ze was maagd en alles' dan geve ze elkaar de hand en zeggen ze 'goeeie mattie,binnenkort ga ik ik ook chillen met een meisje,kijken hoe ver ik daaar kan gaan. ik hoop wel dat er iets gebeurd,want anders is het tijd verspilling jeweetz.
Dat zeg ik van die trieste wannabe-gangster die alles neuken wat los en vast zit al is het meisje 12. :')
C'est la vie
pi_87941510
quote:

[..]

Wat een (multiculturele) bazen :o
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:33:18 #257
320542 M1K3
Niet nieuw hier.
pi_87941551
Sterkte yeeeni.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:34:16 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87941603
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat een (multiculturele) bazen :o
Jij hoort er ook bij zeker :') :') :')
C'est la vie
pi_87941692
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij hoort er ook bij zeker :') :') :')
Waarbij? ;(
pi_87942415
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Hoezo ga jij met dat soort mensen om dan. Jezus wat triest klinkt dit. :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:52:54 #261
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_87942472
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Hey volgens mij ken ik ze.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:53:04 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87942477
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Waarbij? ;(
Bij de wannabe-gangsters die gebruik maken van naïve chicks van 16 met teveel wodka op. :')
C'est la vie
pi_87942543
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij de wannabe-gangsters die gebruik maken van naive chick van 16 met teveel wodka op. :')
Nee daar hoor ik helaas niet meer bij. ;(

Hoe geil de gedachte ook is.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:54:57 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87942574
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee daar hoor ik helaas niet meer bij. ;(

Hoe geil de gedachte ook is.
C'est la vie
pi_87942636
TS is officieel een geil gebruikt sletje. Goed topic.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:57:55 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87942724
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Flashwin het volgende:
TS is officieel een geil gebruikt sletje. Goed topic.
Nou om een slet te zijn moet ze dit toch zeker nog 10x doen. :Y
C'est la vie
pi_87942729
Het is dat het topic bijna vol is, want anders kon er wel een slotje op.
Er is al in meer dan 260 posts bevestigt wat er in de TT staat.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:58:02 #268
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87942731
quote:

[..]

Klinken als aardige jongens :')
pi_87942786
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou om een slet te zijn moet ze dit toch zeker nog 10x doen. :Y
Of 1 grote FOK! gangbang.
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:00:04 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87942820
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Of 1 grote FOK! gangbang.
Kan ook :Y
C'est la vie
pi_87943760
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef beatrijs het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH

1 Peter voor je topic... :W
pi_87951882
je zegt zelf dat het dom is om bij vreemde jongens vodka te drinken, waarom doe je t dan ook :S?
pi_87951947
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef duif123 het volgende:
je zegt zelf dat het dom is om bij vreemde jongens vodka te drinken, waarom doe je t dan ook :S?
Meisje is 16, meisje kende jongens al van een eerdere gelegenheid. Zo gaan die dingen, man. Als je alles achteraf zou gaan beoordelen zou het wel heel makkelijk worden.

Het is gebeurd, weg blijven bij die laffe klootzakken, suck it up en klaar.
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:48:18 #274
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87952973
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisje is 16, meisje kende jongens al van een eerdere gelegenheid. Zo gaan die dingen, man. Als je alles achteraf zou gaan beoordelen zou het wel heel makkelijk worden.

Het is gebeurd, weg blijven bij die laffe klootzakken, suck it up en klaar.
Suck de restjes maar op TS :')
pi_87955261
TS is gepwnd :')

Laat het een wijze les voor je zijn. probeer niet 'mee te doen' 'omdat het hoort'. Trek je eigen grenzen, maar zo te lezen heb je nog een lange weg te gaan.
There are only 151 Pokémon.
pi_87955304
Dit schijnt het topic van de eeuw te zijn, dus ik denk; ik post even.
pi_87957326
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Nu wel ja...Bedankt voor de hulp enzo.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:13:00 #278
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87957360
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hoe kom jij aan deze informatie?
pi_87957397
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Suck de restjes maar op TS :')
Vol vitamines.
pi_87957438
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan deze informatie?
Connecties.

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nu wel ja...Bedankt voor de hulp enzo.
Je roept maar jongen, ik zal er zijn.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:18:47 #281
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87957699
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vol vitamines.
Bohoaha die's hard hoor! :7
pi_87958625
Komen jullie nou speciaal uit KLB om hier te baggeren? Waarom is dat toch? internethelden.
pi_87959737
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Komen jullie nou speciaal uit KLB om hier te baggeren? Waarom is dat toch? internethelden.
Nee, ik heb al serieuze behulpzame reacties gegevens. Maar blijkbaar heb jij die niet gelezen.

En wat we hier nu doen? Gewoon, de afterparty natuurlijk.
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:02:24 #284
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87959866
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:00 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nee, ik heb al serieuze behulpzame reacties gegevens. Maar blijkbaar heb jij die niet gelezen.

En wat we hier nu doen? Gewoon, de afterparty natuurlijk.
Inderdaad, je kan er wel van op aan dat wij altijd in dit soort topics ook wel degelijk serieuze reacties geven met veel diepgang.. heel veel :Y
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:09:48 #285
305201 Lokow
Wie is loko?
pi_87960252
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Tis dat we de tijd niet kunnen terugdraaien.. Want als we dat konden lieten we het toch gebeuren.

Mijn mening is, ze is 16 dus oud en wijs genoeg om voor jezelf een beetje te kunnen zorgen.
Ze laat zij blijken dat ze dat niet kan en geeft ze de jongen de schuld. Ze kon ook een excuus gebruiken zoals ik moet naar mijn vriendin kijken.

Maar nope zij gaat eens flink batsen met iemand die ze pas twee keer heeft geontmoet. Moet ik daarvoor medelijden tonen? Dacht het niet dus :7 .
pi_87962322
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Lokow het volgende:

[..]

Tis dat we de tijd niet kunnen terugdraaien.. Want als we dat konden lieten we het toch gebeuren.

Mijn mening is, ze is 16 dus oud en wijs genoeg om voor jezelf een beetje te kunnen zorgen.
Ze laat zij blijken dat ze dat niet kan en geeft ze de jongen de schuld. Ze kon ook een excuus gebruiken zoals ik moet naar mijn vriendin kijken.

Maar nope zij gaat eens flink batsen met iemand die ze pas twee keer heeft geontmoet. Moet ik daarvoor medelijden tonen? Dacht het niet dus :7 .
Had ik wel gezien Panzermaus.

Ze was dronken/aangeschoten dus dan bedenk je je dat even niet meer. Je ben toch zelf wel eens dronken geweest. dan weet je dat toch?

Nja, mijn mening staat hier al. Maar ik vraag me serieus af waarom er zo gebaggerd moet worden. wat is nu de lol ervan? ik snap het niet.
pi_87983307
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef yeeeeni het volgende:

Misschien heeft hij er juist ook veel spijt van? :o
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:15:01 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87983475
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Had ik wel gezien Panzermaus.

Ze was dronken/aangeschoten dus dan bedenk je je dat even niet meer. Je ben toch zelf wel eens dronken geweest. dan weet je dat toch?

Nja, mijn mening staat hier al. Maar ik vraag me serieus af waarom er zo gebaggerd moet worden. wat is nu de lol ervan? ik snap het niet.
Jij bent te serieus voor Fok! vriend en je trekt je teveel van andere users aan.
C'est la vie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:26:10 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_87984071
Maagdenvlieshersteloperatie, doen alsof het nooit gebeurd is. Wat voor moslims werkt, werkt voor jou ook.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87984332
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij bent te serieus voor Fok! vriend en je trekt je teveel van andere users aan.
Je kan ook hybride zijn. Ik heb in het begin nog behulpzame eerlijke adviezen gegeven. En nu maken we het topic nog even vol. Dat kan ook, man.

quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:26 schreef speknek het volgende:
Maagdenvlieshersteloperatie, doen alsof het nooit gebeurd is. Wat voor moslims werkt, werkt voor jou ook.
wat :')
pi_87984989
:(
pi_87985084
quote:

Met een Mcflurry .. mijn cola, wat doe je! :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:51:12 #293
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87985354
het is ook heel erg allemaal TS
maar hoe je het ook bekijkt, het is toch echt je eigen schuld :{
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:11:07 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87988994
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef Shieldz het volgende:

[..]

Met een Mcflurry .. mijn cola, wat doe je! :')
McFlurry nee daar vliegen de benen spontaan voor open _O-
C'est la vie
pi_87989103
De vraag is nu natuurlijk of TS nog een keer in dit soort streken zal trappen.

Ze zegt zelf dat ze haar lesje wel geleerd heeft, maar je weet het niet, je weet het niet.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:14:50 #296
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87989145
McFlurry's zijn inderdaad een garantie voor succes, uit ervaring. Vooral de KitKat versie.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:15:37 #297
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87989174
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:13 schreef Panzermaus het volgende:
De vraag is nu natuurlijk of TS nog een keer in dit soort streken zal trappen.

Ze zegt zelf dat ze haar lesje wel geleerd heeft, maar je weet het niet, je weet het niet.
2 opties

1: Ze vertrouwt weer te snel een jongen, omdat ze dat nodig heeft voor haar gevoel
2: Ze vertrouwt geen enkele jongen meer omdat ze niet wil dat dit nog een keer gebeurt.

2 Slechte opties :{
pi_87989335
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:15 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

2 opties

1: Ze vertrouwt weer te snel een jongen, omdat ze dat nodig heeft voor haar gevoel
2: Ze vertrouwt geen enkele jongen meer omdat ze niet wil dat dit nog een keer gebeurt.

2 Slechte opties :{
Of optie 3: ze laat op zich inpraten door een loverboy die doet alsof hij haar begrijpt en raakt vervolgens van de ene in de andere betaalde groepsverkrachting terecht.

Arme TS. Toch geloof ik wel dat het goed met haar komt.
pi_87989379
Iedereen ziet alles hier altijd zo zwart/wit... of keihard afzeiken of begrip tonen voor haar situatie en zo overdreven meelevend doen...

Mensen maken fouten! Iedereen in dit topic heeft fouten gemaakt in het leven, dit meisje heeft tenminste nog sex eraan overgehouden, nu jullie weer...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:21:52 #300
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87989439
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Of optie 3: ze laat op zich inpraten door een loverboy die doet alsof hij haar begrijpt en raakt vervolgens van de ene in de andere betaalde groepsverkrachting terecht.

Arme TS. Toch geloof ik wel dat het goed met haar komt.
Dat zou ik onder optie 1 scharen ;) Tsja als ze verstandig is komt het wel weer goed :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:22:26 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87989471
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Iedereen ziet alles hier altijd zo zwart/wit... of keihard afzeiken of begrip tonen voor haar situatie en zo overdreven meelevend doen...

Mensen maken fouten! Iedereen in dit topic heeft fouten gemaakt in het leven, dit meisje heeft tenminste nog sex eraan overgehouden, nu jullie weer...
Ik wil niet veel zeggen maar het is nou niet een ontmaagding waar je vol warme gevoelens op terug kijkt. Ze was nu liever nog maagd geweest lijkt me.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')