abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87881105
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

oke maar OT

als ze aangeschoten is weet ze nog wel een beetje wat ze doet dus is een aanklacht toch niet echt zinvol?
Inderdaad. En sowieso: ze drinkt zelf en gaat zelf met die jongens mee. Wat verwacht je anders van 19 jarigen? :')
pi_87881130
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef Raqualad het volgende:

[..]

Inderdaad. En sowieso: ze drinkt zelf en gaat zelf met die jongens mee. Wat verwacht je anders van 19 jarigen? :')
dat ze een chocomelk drinken en daarna met een speen gaan slapen?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:16:15 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_87881160
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Aangifte Imo...
Aangifte voor verkrachting? Ze heeft niet echt super veel tegengestribbeld, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:23:32 #104
240618 Micson
The lonely stoner
pi_87881352
Mensen die beginnen over mogelijke verkrachting of aangifte doen, kom op man :')

Die meiden hebben zich toch zelf volgegoten, en zich laten nemen. Logisch dat er een paar op seks beluste gastjes zijn die gebruik maken van zulke naieve chicks. Tuurlijk voelt ze achteraf kut, want ze is inderdaad gebruikt.

Dat ze nu toch nog een gevoel van affectie voor die gast heeft zegt toch alles? Zestienjarige meisjes zijn gewoon naief, geil en makkelijk. Dat hier gebruik of misbruik van gemaakt wordt, is gewoon de natuur.
pi_87881557
Okay, hij heeft je geneukt, er was een aardig leeftijdsverschil, je was dronken en hij trok je mee naar een kamer die hij vervolgens op slot deed. Maar wat is er toen gebeurd? Dat vertel je niet. Heeft hij je vervolgens gedwongen dingen te doen die je niet wilde? Ja, het is een nare situatie. Maar om nu meteen 'doe aangifte van verkrachting' te gaan roepen is ook weer zoiets.

Overigens vind ik het geen stijl, ja ze waren naief, ja ze waren teveel aan het drinken. Maar om daar nu gebruik van te maken... bovendien laat je stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan, man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
pi_87881576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Okay, hij heeft je geneukt, er was een aardig leeftijdsverschil, je was dronken en hij trok je mee naar een kamer die hij vervolgens op slot deed. Maar wat is er toen gebeurd? Dat vertel je niet. Heeft hij je vervolgens gedwongen dingen te doen die je niet wilde? Ja, het is een nare situatie. Maar om nu meteen 'doe aangifte van verkrachting' te gaan roepen is ook weer zoiets.

Overigens vind ik het geen stijl, je laat stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
jammer genoeg lijkt niet iedereen op Panzermaus ;(
pi_87881585
mijn ouders waarschuwden mij altijd voor zulk soort jongens
pi_87881609
yeeeeni, zou je mijn post kunnen beantwoorden?
pi_87881620
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef yeeeeni het volgende:
en al helemaal voor antilianen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu weet ik het
en ze is ook nog een racist :r

doe het gewoon niet meer en ga op je knietjes voor je pa
pi_87881650
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:

Overigens vind ik het geen stijl, ja ze waren naief, ja ze waren teveel aan het drinken. Maar om daar nu gebruik van te maken... bovendien laat je stomdronken jonge meisjes toch niet zomaar alleen naar huis gaan, man. Stel je voor wat voor andere oude mannen of jongens TS en haar vriendin waren tegengekomen. Dan had het nog veel slechter kunnen aflopen. :{
Ja over dat laatste,de plek waar wij waren,en langs moesten in zo'n kwetsbare toestand is ook niet geweldig.
pi_87881672
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef yeeeeni het volgende:
en al helemaal voor antilianen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu weet ik het
:X
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:36:49 #112
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87881682
Antillianen.. Het topic begint een opeenstapeling van clichés te worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87881695
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Ja over dat laatste,de plek waar wij waren,en langs moesten in zo'n kwetsbare toestand is ook niet geweldig.
Maar heeft die jongen jou in de kamer gedwongen dingen te doen? Of wilde je het zelf ook? Of weet je het niet meer? Zoveel vragen dit.
pi_87881709
Wat is dit voor sneue bedoeling. Allemaal mensen die aandringen op aangifte.
Je was verdomme dronken, het is je fucking eigen schuld. Altijd dat zelfde gejank over dit soort onderwerpen.
Je bent niet verkracht, je was dronken, je bent een hoer.
pi_87881723
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

en ze is ook nog een racist :r

doe het gewoon niet meer en ga op je knietjes voor je pa
Dan krijgen we incest erbij. Ook niet zo heel handig.
pi_87881733
trouwens wat vind jij aangeschoten?

meestal ben je aangeschoten als je wat meer durft maar nog niet zo erg dat je dingen doet die tegen je zin zijn,,

of wat Panzermaus al zei wilde je het zelf?
pi_87881762
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Maar heeft die jongen jou in de kamer gedwongen dingen te doen? Of wilde je het zelf ook? Of weet je het niet meer? Zoveel vragen dit.
ik weet het niet meer,ik was erg aangeshoten,en ik stribbelde een beetje tegen,maar hij zei de hele tijd 'kom even' 'doe je benen zo' hij had een beetje de macht over mij en mijn lichaam genomen.het werd erg aangedrongen. maar ik ben niet verkracht
pi_87881802
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik weet het niet meer,ik was erg aangeshoten,en ik stribbelde een beetje tegen,maar hij zei de hele tijd 'kom even' 'doe je benen zo' hij had een beetje de macht over mij en mijn lichaam genomen.het werd erg aangedrongen. maar ik ben niet verkracht
dan kan je sowieso geen aangifte doen, :')
pi_87881839
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf niet als verkrachting ziet, maar wanneer een jongen een tegenstribbelend + dronken meisje gaat pushen wat ze moet doen... het lijkt me in ieder geval een leuke jongen met een goed innerlijk.
pi_87881866
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dan kan je sowieso geen aangifte doen, :')
ik heb ook nergens gezegd dat ik dat van plan ben...

ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan oplossen en verwerken en vergeten
pi_87881869
dit begint een stuk interessanter te worden nu Panzermaus hier binnen is komen waaien _O-
pi_87881925
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het is dat je het zelf niet als verkrachting ziet, maar wanneer een jongen een tegenstribbelend + dronken meisje gaat pushen wat ze moet doen... het lijkt me in ieder geval een leuke jongen met een goed innerlijk.
als je het zo neeer,weetje ik denk dat ik gewoon allles moet wissen en niks moet doen, ookal hebben ze dan hun zin...
pi_87881951
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

als je het zo neeer,weetje ik denk dat ik gewoon allles moet wissen en niks moet doen, ookal hebben ze dan hun zin...
we zijn eruit! *O*
pi_87882036
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik heb ook nergens gezegd dat ik dat van plan ben...

ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan oplossen en verwerken en vergeten
Die jongen en zijn vrienden, blijf gewoon uit hun buurt man, gooi ze van je MSN-lijst en negeer hun SMSjes / telefoontjes. Ik kan me die jongens ook wel voorstellen in een situatie met twee 16-jarige dronken + geile meisjes, begrijpelijk dat ze je proberen te neuken dan, maar alsnog... zeker het alleen naar huis laten gaan in zo'n situatie is gewoon laf en geen stijl. Het lijkt me sterk dat contact houden met die mensen een goed idee is. Zeker als je het wilt vergeten.
pi_87882055
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

we zijn eruit! *O*
ik voel me dan zo gebruikt,maarja ze kunnen beter zeggen over me dat ik een slet ben en makkelijk,dan dat dit nog 3 x gebeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')